Sossut muuttivat Kesärannan ilotaloksi. Marinilla on koko sossujen eduskuntaryhmän tuki,

Anonyymi

joten he ovat kaikki hyväksyneet pääministerin edustusasunnon käyttötarkoituksen muutoksen. Tuohon ei ole varmaan yksikään muu puolue kyennyt modernin aikakuden aikana.

Mihin he mahtavatkaan vielä pystyä. Onhan jo Suomen talous saatu tuhottua, seuraavat sukupolvet saatettu ikuiseen velkavankeusteen ja hoitajat irtisanoutumaan. Mahtavat saavutukset yhden pääministerikauden aikana.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen talo, kuin on emäntänsäkin joka videolla nylkyttää tanssilattialla julkisesti tämän turhan julkkiksen kanssa. Tällä lailla ne Nato neuvottelut Turkin Erdoganin kanssa varmasti edistyy.

    • Anonyymi

      Kesäranta on nykyisin JAUHORANTA. Jauhorannassa ei haittaa vaikka mokaa, siellä tarjoillaan kokaa.

    • Anonyymi

      "Ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta, Marin jatkoi ääni murtuen."
      Pääministeri Lahden torilla

      Ei näin Sanna Marin. Hauskuutta on näköjään ollut yli normi-ihmisen ja etenkin pääministerin.
      Olet täysin väärässä, et vieläkään tunnista ja tunnusta vikaa itsessäsi. Sinulle on demarit antaneet sinulle liian haasteellisen ja ylimitoitetun tehtävän. Et ole tehtäviesi vaatimusten tasolla. Ero pääministerin tehtävistä on Suomen ja suomalaisten etu.

      • Anonyymi

        "Minä otan opiksi."

        Et sinä mitään ota opiksesi. Montako kertaa sinua pitää huomauttaa? Lähde vain kalppimaan Kesärannasta ja PM virasta. Saman ystäväpiirin kanssa olet pyörinyt kuukausia, kuvitteletko ettei kansa ja festarikävijät tiedä? Älä aliarvioi kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä otan opiksi."

        Et sinä mitään ota opiksesi. Montako kertaa sinua pitää huomauttaa? Lähde vain kalppimaan Kesärannasta ja PM virasta. Saman ystäväpiirin kanssa olet pyörinyt kuukausia, kuvitteletko ettei kansa ja festarikävijät tiedä? Älä aliarvioi kansaa.

        ”Hän joutui ihan hirveään mankeliin viime vuonna, lähes samantyyppisen jutun takia. Moni miettii, että eikö mitään mennyt perille. Ja nyt hän vielä sanoo, että hänen mielestään hänen ei pidä muuttaa käyttäytymistään millään tavalla”, sanoo yksi.

        ”Kyllä hänelle on tämä asia kommunikoitu, mutta en tiedä miksi hän toistaa virheitään. Sannalla on aika luottavainen luonne. Se näkyy myös siinä, miten hän on luottanut näihin somejulkkiksiin, jotka ovat käyttäneet tilannetta hyväkseen ja päässeet pääministerin lähelle”, toteaa toinen.
        Lähde:Helsingin Sanomat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Hän joutui ihan hirveään mankeliin viime vuonna, lähes samantyyppisen jutun takia. Moni miettii, että eikö mitään mennyt perille. Ja nyt hän vielä sanoo, että hänen mielestään hänen ei pidä muuttaa käyttäytymistään millään tavalla”, sanoo yksi.

        ”Kyllä hänelle on tämä asia kommunikoitu, mutta en tiedä miksi hän toistaa virheitään. Sannalla on aika luottavainen luonne. Se näkyy myös siinä, miten hän on luottanut näihin somejulkkiksiin, jotka ovat käyttäneet tilannetta hyväkseen ja päässeet pääministerin lähelle”, toteaa toinen.
        Lähde:Helsingin Sanomat

        Kommentit ovat demaripuolueesta.


    • Anonyymi

      Uusi tissibaari avattu, kesäranta 22.
      Tervetuloa, juomatarjouilu.

      • Anonyymi

        Siinä kuvassa lukee KESÄRATA 22

        Muistaakseni perussuomalaisia matkusti Kesärantaan pääministerin luokse henkilöauton tavaratilassa. Mitähän draamaa siellä silloin kuvattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kuvassa lukee KESÄRATA 22

        Muistaakseni perussuomalaisia matkusti Kesärantaan pääministerin luokse henkilöauton tavaratilassa. Mitähän draamaa siellä silloin kuvattiin?

        Takakontissa oli liian tiivis tiiviste ja kaikki sojotti sorkat taivasta kohden?


    • Anonyymi

      Ja tähän tirautti arvoisa pääministeri Lahdessa pienen kyyneleen,niin kaikkiko on anteeksi annettu?/eikö vieläkään Marin ymmärrä virkansa tuomia velvoitteita?/jos ja kun kehuit olevasi myrskyn silmässä! Niin sinä olet itse vastuussa siitä miksi olet myrskyn silmässä?vain ja vain sinä yksin vastaat nyt .itse olet soppasi keittänyt.

    • Anonyymi

      Työtä mitä hän tekee, joopa joo. Kansa äänestää , siis kansanedustajat tästä asiasta.

    • Anonyymi

      Marin imi ainoastaan muumilimua ja bailasii muumilaulun tahdissa Alman kanssa.. Mitään muuta ei ole tapahtunut. Kaikki muu täyttä valetta.

    • Anonyymi

      Avaaja kiteyttää hallituksen saavutukset erinomaisen hyvin.

    • Anonyymi

      Oma taloni muuttui siksi

      nauroin ääneen!

    • Anonyymi

      Saunalla kimppakivaa vai peräti juna pystyssä, tsuk tsuk.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe