Jos syöttää froniukseen hitsauskoneella, mittasin että antaa samaa jännitettä kuin paneeleilta tulee. Ostaisi kiinteää ja möisi pörssiä
Paneeli tuottamaan talvella
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tietenkin !!
- Anonyymi
Mikäs siinä, siihen se kauppiaiden rikastuminen perustuu, ostaa halvalla ja myy kalliimmalla.
- Anonyymi
Vähän mä toki tyhmäkin olen, mutta jos ne saman mittarin läpi kulkee niin etsä taida kyllä mitään antaa ulospäin?
Akkuja jos sattuu oleen, niin niilähän hommaa voinee pyrittää. Lataile akkuja 15snt hintaan verkosta ja myy sitten 7snt:llä sähkö sähköyhtiölle.- Anonyymi
Tietenkin pitää olla kaksi liittymää joihin kiinteähintainen sähkösopimus ja toiseen pientuotanton mahdollistava sopimus. Pitäisi ostaa naapurista talo että saa toisen liittymän.
- Anonyymi
Jos vetäis roikan naapurilta ja voitot puoliksi.
- Anonyymi
Niinhän sähköpuljutkin tekee, ostaa Norjasta ym halpaa ja myy eteenpäin äärettömillä voitoilla
- Anonyymi
Sähkömarkkinalaki kieltää tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkömarkkinalaki kieltää tuon.
Se on sitten sähköyhtiöiden keksittävä muuta bisnestä kun semmoinen laki tulee voimaan.
- Anonyymi
Roikkaa ei ole syytä vetää, jatkoroikkaa saa käyttää vain väliaikaisesti ja Suomessa sf sähköjohtoa ei saa vetää kiinteistön rajan yli naapurin froniuksen hitsaamiseen.
Ratkaisuna kirjainten noudattamiseen mm sijoittaa rajalle muuntaja siten että rajalinja kulkee ensiö- ja toisiopuolen välistä. Välittää voima mekaanisesti toiselle pyörivälle kelalle, tarpeen kokoisella rajan ylittävällä kardaaniakselilla, kiilahihnalla tahi virtausteknisesti
- Anonyymi
Mitä enemmän hitsaa sitä halvemmaksi tulee.
- Anonyymi
Voi syöttää akulla sitä invertteriä, esim 24v. Akkuja lataan halpa sähkö tai laturi.. Jota pyörittää ruohonleikkuri esim
- Anonyymi
Ioniqin 70kwh akun jos lataa yöllä 0 hinnalla ja syöttää päivällä suoraan akusta froniukseen. 70 e kerta netto.
Tai lataa siinä naapurin 3,99 senttiä kwh.
Tuottopotentiaali 2000-3000 e/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740