Sub kanava näyttää kaikki Veskun elokuvat tv:ssä, kun eihän niitä ole nähtykään, kuin vasta äskettäin parikin kertaa peräjälkeen. Muistaa suurta taiteilijaa näin.
Veikkaanpa, että noin 10 minuutin välein mister Tokmanni käy ostamassa halpaa deodoranttia jostakin ulkomailta.
Tässä hyvä mahdollisuus rahastaa mainoksilla, koska varmasti on paljon katselijoita.
Paljon te kehtaatte ja ilkeättekin!! Sääliksi käy teidän touhujanne, muka muistamista!!
Veskun muistaminen Mtv:llä ja Subilla.
2
90
Vastaukset
Juu, eihän Uunoja ole nähty aikoihin. Menee taas pitkä aika, kun seuraavan kerran näkyy tv-ruudussa. Olikin jo aika näyttää ja kunnioittaa Vesa-Matti Loiria. Itsekään en muista milloin viimeksi olen nähnyt Uuno-elokuvia. Jippii!
No, joo. Nyt kesällä katsoin useita Uunoja. Ja taas ehkä ensi kesänä. Melkeen jokakesäinen tapahtuma. Samoin joka vuosi tulee Bondit, Indiana Jonesit, Yksin kotona -elokuvat, Jurasic Parkit, Poliisi opistot, Pirates of the Caribbean -elokuvat sekä Mies ja alaston ase -elokuvat. Mua ei haittaa, sillä melkeen kaikki kuuluu mun lempielokuvien joukkoon ja olen katsonut ne useasti. Uunojakin olen katsonut useana kesänä.- Anonyymi
Uunoa kaksi päivää putkeen, sitten tämän jälkeen satunnaisesti uusintoina. Hyvä syy pyörittää Uunoja loputtomiin uusintoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725