Kysymys MPP:lle

Anonyymi

Koituuko arvioidesi mukaan maallemme kuinkakin suuri turvallisuusuhka silloin, kun tiettynä päivänä maamme poliittinen edustus ym merkkihenkilöt kokoontuvat kerran vuodessa siemailemaan boolia ja tanssimaan tiettyyn paikkaan? Ovatko he kykenemättömiä toimimaan, jos joku ulkopuolinen uhka yhtäkkisesti ja ihan varoittamatta koituisi uhkaamaan Suomea noiden juhlien aikana? Tai voisihan se olla sisäpuolinenkin uhka, esim Breivik osoitti Norjassa yhdenkin henkilön saavan aikaan melkoisen katastrofin omassa maassaan suunnitelmallisuudellaan.

Jätän tuon kyseisen paikan ja vuotuisen päivämäärän mainitsematta, ettei joku mahdollisesti Suomelle vaaraa aiheuttava taho vain keksisi laittaa sinne mitään fataalia iskua kyseisenä ajankohtana minun kirjoitukseni takia. Tai jonnekin muualle sillä hetkellä, kun Suomen ylin johto bilettää tuossa tilaisuudessa.

23

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi Suomessa on jo päästy käsityksestä, että housut naisilla olisivat syntiä.
      Jos eläisimme edelleen noita synnin aikoja, seiskalehdet ja vastaavat humpuukijulkaisut olisivat levikkinsä edistämiseksi joutuneet repimään lööppikamaa siitä, että hameen helma nousi liian ylös, liian lyhythän hame ei olisi voinut olla, koska noina naisten "housukiellon" aikoina vain pitkä hame oli sallittu.
      Hanakasti myös nämä levikkiään edistävät humpuukijulkaisut tarttuvat siihen, mitä omia poliittisia tarkoitusperiään ajavat tahot niille tarjoavat. Jonkinlainen symbioosi kai noilla on ja muut välistävetäjät siinä välissä kuvaamassa milloin mitäkin ja kuviaan tarjoamassa, kun on saanut kuvan vaikkapa pääministeristä ostoksilla "liian tiukat" housut jalassa tai mitä vaan yhtä älytöntä.

      Joku lööppikamakuva oli aikoinaan Paavo Lipposesta, jossa Lipposella oli Alepan muovikassi kädessään. Olisiko pitänyt olla piraatti-Prada kassi, kuten Tanja Karpelalla oli aikoinaan, joka sekin tuli huomioiduksi?

    • Anonyymi

      jos pääministeri vetää SUUNNITELLUSTI viinaa esim. työmarkkinajärjestöjen
      kanssa jossain
      asia on ok ja hoidettu

      bilesanna tekee tuntemattomien sometyyppien kanssa ad hoc -reissuja
      sinne tänne ja jatkaa juhlimista siellä sun täällä
      ja se on vaara

      koska mukaan tulee putinistien soluttautujia kotibilehulluja juhla jatkuu aamuun jne

      • Anonyymi

        halooha loomissä seakka on
        putinin maihinnousuvene lähestyy Ahneenmaata
        saako täräyttää vai täräytänkö ilman lupia
        t Turun merivartiosta


      • Anonyymi

        Kansalaiset. olen kovin pahnoillani että olinkän nissä ja se tuli julki ja sinä aikana Ahneenmaa miehi tettiin kun kundit seisoivat uskaltamatta tehdä mitään

        meidän on vain kestettävä yhdessä tämä ja pyrittävä lässyn lässyn
        ehkä teitä lohduttaa tieto että minunkin on saatava iloa elämään
        biden on luvannu miljardi dollaria suomen tukem iseksi muttei hän joukkojalähettänyt
        kun sateellitti ei erottanu mikä prkeleenpaatti sieltä maarianhaminaan tulee eikä
        kukaan uskaltanut kertoa ja minä en voinut kun nukuin tai siis makasin


      • Anonyymi kirjoitti:

        halooha loomissä seakka on
        putinin maihinnousuvene lähestyy Ahneenmaata
        saako täräyttää vai täräytänkö ilman lupia
        t Turun merivartiosta

        Ole levollinen. Minä hoidan asian maagisilla kyvyilläni. Ja kuka olikaan se tunkeilija, joku Putin, onko hän mahdollisesti appiukkosi ? Tai no, täräytä vaan, yksi Putin sinne tai tänne, ketä kiinnostaa ?


      • Anonyymi

        Ad hoc menee maallikolla taatusti ohi, oletan. Onneksi se selitetään tässä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ad_hoc


        Taasko siis kollektiivisesti viisastuimme kovasti ja nyt osaamme kaikki selittää, mitä ad hoc tarkoittaa ja varsinkin, mitä se tarkoittaa ko. tapauksessa, jonka tämän termin tässä ketjussa esiin tuonut palstakirjoittaja yhdisti pääministeriin?
        Epäilen vahvasti viisastumistamme, sillä itse ainakaan en ymmärrä höykäsen pöläystä tuosta Wikipedian artikkelista koskien aadeehoccia.
        Mutta ehkä olen vain tyhmä ja muut ymmärsivät oitis? No, en voi mahdolliselle tyhmyydelleni mitään. Ainakin olen jäävi itse sitä arvioimaan.
        Termin esiin tuoja kuitenkin varmaan on sillä tapaa viisas, että tietää itse mitä tarkoittaa, sitä en epäile. Kovasti oppinut ja sillai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ad hoc menee maallikolla taatusti ohi, oletan. Onneksi se selitetään tässä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ad_hoc


        Taasko siis kollektiivisesti viisastuimme kovasti ja nyt osaamme kaikki selittää, mitä ad hoc tarkoittaa ja varsinkin, mitä se tarkoittaa ko. tapauksessa, jonka tämän termin tässä ketjussa esiin tuonut palstakirjoittaja yhdisti pääministeriin?
        Epäilen vahvasti viisastumistamme, sillä itse ainakaan en ymmärrä höykäsen pöläystä tuosta Wikipedian artikkelista koskien aadeehoccia.
        Mutta ehkä olen vain tyhmä ja muut ymmärsivät oitis? No, en voi mahdolliselle tyhmyydelleni mitään. Ainakin olen jäävi itse sitä arvioimaan.
        Termin esiin tuoja kuitenkin varmaan on sillä tapaa viisas, että tietää itse mitä tarkoittaa, sitä en epäile. Kovasti oppinut ja sillai?

        Eiciidiicii on minullekin tutumpi. Sähköasiat kun on lakiasioita tutumpia. Ja tässähän soitetaan sähkökitaraa.
        https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ad hoc menee maallikolla taatusti ohi, oletan. Onneksi se selitetään tässä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ad_hoc


        Taasko siis kollektiivisesti viisastuimme kovasti ja nyt osaamme kaikki selittää, mitä ad hoc tarkoittaa ja varsinkin, mitä se tarkoittaa ko. tapauksessa, jonka tämän termin tässä ketjussa esiin tuonut palstakirjoittaja yhdisti pääministeriin?
        Epäilen vahvasti viisastumistamme, sillä itse ainakaan en ymmärrä höykäsen pöläystä tuosta Wikipedian artikkelista koskien aadeehoccia.
        Mutta ehkä olen vain tyhmä ja muut ymmärsivät oitis? No, en voi mahdolliselle tyhmyydelleni mitään. Ainakin olen jäävi itse sitä arvioimaan.
        Termin esiin tuoja kuitenkin varmaan on sillä tapaa viisas, että tietää itse mitä tarkoittaa, sitä en epäile. Kovasti oppinut ja sillai?

        Täällä ei ole akateemista porukkaa vaan aivokääpiöitä jotka eivät ymmärrä akateemisia lyhenteitä vaan lukevat ampparia ja päivittelevätpskaa


    • Anonyymi

      Mitäs tiesmikäSOTILAS tähän sanoo, joku on kaapannut nikkisi?

    • Anonyymi

      Muuta lörpötystä on avaukseen tullut, mutta ei vastausta siihen, mikä avauksessa on kysymyksenä koskien maamme koko poliittisen kerman kokoontumista yhteen paikkaan juomaan ja tanssimaan ja moisen riettauden harrastamisen aiheuttamaa mahdollista turvallisuusuhkaa.

      Sitäpaitsi se vaatteiden koreilulla kilpailu, mikä asu ja puvustus saa eniten mediahuomiota, eikö se ole irvokasta, kun huomioi, mitä tuolla perinteeksi muodostuneella irvokkuudella muka yritetään juhlistaa? Onko vastaavaa muissa maissa kuin Suomessa?

      • Anonyymi

        Nyt onkin tärkeää, että Sanna Marin ei seuraavissa itsenäisyyspäivän juhlissa nauti boolia eikä tanssi. Tämä siis siitä syystä, erityisesti ja alleviivaten vain Sanna Marinia koskien, että hänen hennoille hartioilleen on näemmä sälytetty vastuu koko Suomen turvallisuuspoliikastakin.


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!
      Kysymyksessä ei pohdittu lainkaan muuta kuin sitä mitä siinä kysyttiin!
      Tuo kysymys olisi voitu esittää jo ajat sitten!

    • Anonyymi

      Marin on öykkäriä ja itseään tanssilattialla hieroskeleva vanhahko täti
      Marin on tyyppi jolla on noussut päähän

      “Niin paljon kuin Sanna maailmalla kiertääkin, yllättävän vähän hän siitä puhuu. Saksan kaasuputkiasia viime vuodelta, brexit-neuvottelut, hävittäjät, Natopäätös. Näissä aiheissa olisi voinut syvemmällekin mennä, mutta on valittu pintapuolisempi tie.”

      • Anonyymi

        Kauheetahan tuo on kun bilettääkin. Ja vielä kauheempaa, että suosio vaan kasvaa. Aivan kauheen kauheeta, kuten E. Itkonenkin sanoi, tosin ihan muista asioista.


      • Anonyymi

        Ensio opetti meille Tv:ssä ajon alkeita.
        Sanoi mm ettei vilkkua tarvitse käyttää kadunristeyksissä, kun mummo siellä 4-kerroksessa ikkunalla kukkia kastelee, ettei sille tarvitse ilmoittaa kääntymisestään.


    • Anonyymi

      Sanna Marin on osoittanut ja itse kertonut meille, että edes kahden promillen kevyt aamuyön känni ei ole este työnteolle, silloinkin hän oli koko ajan valmiudessa tehdä päätöksiä.

      Tosin osa päätöksistä saattoi olla huonoja, kuten päätös tanssia julkisessa paikassa Olavi Uusivirran kanssa kaulasuudelmin ryyditettynä. Tai tanssia Sabina Särkän kanssa haarovälejä toisiinsa hieroen.

      Siis ollos huoleton, poikas ja tyttös valveil' on, sua suojelemme, verin varjelemme.

      • Anonyymi

        Mistä poimit mainitsemasi promillelukemat vieläpä liitettynä Marinin itse kertomaan?

        😮

        ps. Onneksi Marin ei telonut itseään, jos oli noin kovat promillet.
        Oli seuraavanakin päivänä työkykyinen.
        😀


      • Anonyymi

        "ja itse kertonut meille,"

        Kelle teille hän on kahdesta promillesta puhunut?


      • Anonyymi

        Höpöhöpö, älä valehtele, vaikka kuinka vituttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä poimit mainitsemasi promillelukemat vieläpä liitettynä Marinin itse kertomaan?

        😮

        ps. Onneksi Marin ei telonut itseään, jos oli noin kovat promillet.
        Oli seuraavanakin päivänä työkykyinen.
        😀

        Ei kaksi promillea ole kunnon rellestäjälle vielä kuin pieni hiprakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaksi promillea ole kunnon rellestäjälle vielä kuin pieni hiprakka.

        Mutta tuo ei ollut vastaus kysymykseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe