Varattua saa ikävöidä, mutta ei tavoitella.

Anonyymi

Sillä näin on sanonut Herra: "Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu." Myös "Älä tee aviorikosta" on ihan selvää pässinlihaa.

Ainoa keinoa jonka olen ymmärtänyt

65

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menes nyt siitä muualle saarnaamaan syntinen.

    • Anonyymi

      Sinä voit noudattaa tuota ihan tykönäs ilman sen suurempaa julistusta.
      En tee mitään tuolla jakamallasi tiedotteella.

    • Anonyymi

      (Lähti vahingossa liian aikaisin. Jatkan)

      ... olevan mahdollista saada eronnut nainen omakseen niin että Herra sen sallisi, kuuluu näin: "
      Minä sanon teille: se, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden ja menee naimisiin toisen kanssa, tekee aviorikoksen. [Aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.»]

      Herran sanoin. Siitä voi päätellä, että jos nainen hylkää miehensä niin hänet saa naida. Jos mies hylkää naisensa niin naista ei saa naida tekemättä rikosta.

      Jokainen olkoon sitä mieltä mitä ovat tästä asiasta, mutta minulle Herran sana on tärkeä. Tästä tulen aina olemaan tarkkana, sillä mitään suurempaa ei ole kuin uskoa ja luottaa Herran sanaan.

      Varattu nainen. Nyt tiedät miksi toimin niinkuin toimin. Herra meidät erotti, mutta hän voi tehdä kanssamme vielä mitä vain. Hänen sanaansa vastaan en halua enää langeta, sillä vuosien piina on ollut kova koulu. Se kaikki sen takia koska rikoin Hänen tahtoaan vastaan..

      • Anonyymi

        ...ja teit mitä?


    • Anonyymi

      Vai niin!

    • Anonyymi

      Jumalan tahto niille jotka Jeesukseen uskovat, on se, että he eivät ikävöi ja tavoittele turhia. Minä en esimerkiksi mitään lakia noudattamalla elä Jumalalle, vaan koska Jeesus antoi itsensä minun synneistäni ristiinnaulittavaksi ja kuolemaan, niin minä nyt elän uutena ihmisenä hänelle. Kartan pahaa koska en enää pahaa halua tehdä, en siksi että Jumala on niin käskenyt, vaan koska hän on minua rakastanut. En tietenkään ole täydellinen, mutta minussa kasvaa täydellisiä asioita. Olen esimerkiksi oppinut uudelleen rakastamaan, toivomaan hyvää vihamiehilleni, kiitämään Jumalaa/Jeesusta. Minua inhottaa se ihminen joka olen ollut, puistattaa ja joskus oksettaa.

      • Anonyymi

        ...
        Kaikki tyhmät ja ilkeät sanatkin jotka olen suustani joskus päästänyt, ovat peräisin tuosta mätänevästä ruumiista joka vielä kulkee mukanani, mutta on katoamassa. En halua enää satuttaa ketään, edes tahattomasti.


      • Anonyymi

        Väkevää tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Kaikki tyhmät ja ilkeät sanatkin jotka olen suustani joskus päästänyt, ovat peräisin tuosta mätänevästä ruumiista joka vielä kulkee mukanani, mutta on katoamassa. En halua enää satuttaa ketään, edes tahattomasti.

        Nyt mies sitten teoriasta käytäntöön🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevää tekstiä.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevää tekstiä.

        Harmi, että komppaat palstan pahinta katteettomia selostavaa trollaajaa ja on muuten miespuoleinen jos se vaikka vaikuttaa tähän väkevyyden kokemukseen. Tuskin tunnet hänen filosofista ajatteluaan tarpeeksi saati sitten, että muiden.


    • Anonyymi

      Rakastettu kirkkoisämme opetti jo varhain, saa antaa ymmärtää muttei saa ymämärtää antaa. Ylistetty olkoon Pater noster.

    • Anonyymi

      Lgbt-väki sanoo sitä naksauttamiseksi.

    • Anonyymi

      Ootkohan se mies joksi luulen!!!

      • Anonyymi

        En osaa sanoa. Jotain tuttua?


      • Anonyymi

        Aijaijai, syntistä tavoittelua.


      • Anonyymi

        Onko hän hihhuli?


    • Anonyymi

      Kyllä saa tavoitella, ei täällä kukaan ketään omista. Varatun päätös lähteekö tavoittelijan matkaan vai ei ja jos lähtee niin varatun (tuleva ex-)kumppani oli väärä.

      • Anonyymi

        En minä ole ketään kieltämään, paitsi itseäni.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät kuka on väärä, voi se uusikin olla ihan väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka on väärä, voi se uusikin olla ihan väärä.

        No sitähän ei tiedä kuin kokeilemalla.


    • Anonyymi

      "lähimmäisesi puolisoa"

      Niitä muita ei lähimmäisten voit tavoitella

      • Anonyymi

        Tämä on minulle tärkeä:

        "Teille on opetettu: ’Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.’
        Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta,
        jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.
        Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille.
        Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Eivätkö publikaanitkin tee niin?
        Jos te tervehditte vain ystäviänne, mitä erinomaista siinä on? Eivätkö pakanatkin tee niin?
        Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        Herran Vuorisaarnasta.


    • Anonyymi

      Aloittaja noudatatko Raamatun muitakin ohjeita?

      5. Moos. 13:13-16 ”Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia … teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa.”

      • Anonyymi

        Totisesti.


      • Anonyymi

        Matteuksen evankeliumi
        5:17 Jeesus hyväksyy täysin lain ja profeetat. Hän ei vähäisimmässäkään määrin vastusta Vanhan testamentin kauheuksia ja sanoo, että sen lait sitovat ikuisesti. (Lisäksi hän muistaa väärin Vanhan testamentin sisällön: Mark. 2:25-26.)
        5:29, 18:8 Jeesus suosittelee, että syntien välttämiseksi katkoisimme kätemme ja puhkoisimme silmämme. Jos joku katsoo naista himoitsevasti, hän tekee aviorikoksen.

        Entäs tämä? Aika monelta mieheltä olis jo pitänyt puhkoa silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumi
        5:17 Jeesus hyväksyy täysin lain ja profeetat. Hän ei vähäisimmässäkään määrin vastusta Vanhan testamentin kauheuksia ja sanoo, että sen lait sitovat ikuisesti. (Lisäksi hän muistaa väärin Vanhan testamentin sisällön: Mark. 2:25-26.)
        5:29, 18:8 Jeesus suosittelee, että syntien välttämiseksi katkoisimme kätemme ja puhkoisimme silmämme. Jos joku katsoo naista himoitsevasti, hän tekee aviorikoksen.

        Entäs tämä? Aika monelta mieheltä olis jo pitänyt puhkoa silmät.

        Tarkoittaa kaikkia muita naisia paitsi tietenkin miehen puolisoa. Silloinhan se on aviorikos eli pettämistä jos oman naisen pettää tuolla tavalla. Siitä seuraa huono fiilis miehelle, jos sen himon takia joutuu eroamaan tai pettämään.

        Siitä seuraa elinikäinen pahaolo miehelle. Siksi olisi ollut parempi repiä viettelevä silmä päästä ja kestää siitä seurannut kipu, kun elää loppuelämänsä kadoksissa.


      • Anonyymi

        Raamatussa ihan selvästi sanotaan nuo sanat Israelille. Ne eivät ole ohjeita pakanakansoille. kuten suomalaisille. Kannattaa muistaa että epäjumalanpalvelijat uhrasivat polttamalla esimerkiksi pikkulapsia ja tekivät kaikkea muuta inhottavaa. Vähän kuin abortteja siihen aikaan. Tämä kannattaa jokaisen katsoa joka haluaa tutustua kaiken sivistyksen ja hyvän alkuperään:

        https://www.youtube.com/watch?v=Vt9K6kmpx44

        Raamattu on ensimmäinen kirja tai "kirjasto". Siihen pohjautuu kaikki muu kirjallisuus eli kaikki mitä meillä ihmisillä nykyaikanakin on, on vain Raamatun ansiosta. Se on kaiken kirjallisuuden alkuperä. Toiset vääntävät siitä pahaa ja toiset hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumi
        5:17 Jeesus hyväksyy täysin lain ja profeetat. Hän ei vähäisimmässäkään määrin vastusta Vanhan testamentin kauheuksia ja sanoo, että sen lait sitovat ikuisesti. (Lisäksi hän muistaa väärin Vanhan testamentin sisällön: Mark. 2:25-26.)
        5:29, 18:8 Jeesus suosittelee, että syntien välttämiseksi katkoisimme kätemme ja puhkoisimme silmämme. Jos joku katsoo naista himoitsevasti, hän tekee aviorikoksen.

        Entäs tämä? Aika monelta mieheltä olis jo pitänyt puhkoa silmät.

        Vanhassa testamentissä ei ole mitään kauheuksia muiden kuin valhetta ja pahaa rakastavien ihmisten silmissä. Jumala lähetti Israelin kostamaan pakanakansoille heidän synnit, joiden mitta oli Jumalan silmissä tullut täyteen. Nuo kansat tekivät väkivaltaa, pettivät, valehtelivat, ryöstivät, harjoittivat haureutta jne. On olemassa helvettikin ja Jeesus on se kuka sen helvetin sytyttää ja tuomitsee sinne ne jotka eivät häntä ota vastaaan. "Hui kauheaa".

        Jeesus julisti Israelille lakia edelleen. Nykyisessä ajassa Paavalin julistus on se mikä on toiminnassa. Eli että ne ihmiset jotka uskovat Jeesuksen Jumalaksi kuka on sovittanut meidän pahat teot ristillä ja noussut kuolleista, eivät joudu helvettiin ja tuomittaviksi, vaan saavat iankaikkisen elämän ja uuden sydämen. Tämä sanoma on kaikille, ei vain Israelille. Jeesus itse sanoi että hänet lähetettiin Israelille.

        Jumala edelleen vihaa pahaa, mutta koska hän on kärsinyt koko ihmiskunnan syntien vaatiman rangaistuksen, hän ei pane kostoaan täytäntöön heti, vaan odottaa kunnes hän itse päättää sen rangaistuksen langettaa. Hän on antanut ihmisille aikaa parannukseen, vaikka kuten itsestäsi huomaat, sinä et halua sitä tehdä. Eli et ansaitse sitä aikaa mutta se on sinulle siitä huolimatta annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa testamentissä ei ole mitään kauheuksia muiden kuin valhetta ja pahaa rakastavien ihmisten silmissä. Jumala lähetti Israelin kostamaan pakanakansoille heidän synnit, joiden mitta oli Jumalan silmissä tullut täyteen. Nuo kansat tekivät väkivaltaa, pettivät, valehtelivat, ryöstivät, harjoittivat haureutta jne. On olemassa helvettikin ja Jeesus on se kuka sen helvetin sytyttää ja tuomitsee sinne ne jotka eivät häntä ota vastaaan. "Hui kauheaa".

        Jeesus julisti Israelille lakia edelleen. Nykyisessä ajassa Paavalin julistus on se mikä on toiminnassa. Eli että ne ihmiset jotka uskovat Jeesuksen Jumalaksi kuka on sovittanut meidän pahat teot ristillä ja noussut kuolleista, eivät joudu helvettiin ja tuomittaviksi, vaan saavat iankaikkisen elämän ja uuden sydämen. Tämä sanoma on kaikille, ei vain Israelille. Jeesus itse sanoi että hänet lähetettiin Israelille.

        Jumala edelleen vihaa pahaa, mutta koska hän on kärsinyt koko ihmiskunnan syntien vaatiman rangaistuksen, hän ei pane kostoaan täytäntöön heti, vaan odottaa kunnes hän itse päättää sen rangaistuksen langettaa. Hän on antanut ihmisille aikaa parannukseen, vaikka kuten itsestäsi huomaat, sinä et halua sitä tehdä. Eli et ansaitse sitä aikaa mutta se on sinulle siitä huolimatta annettu.

        ....
        Ja helvetistä vielä senverran, että ei Jumalan tuomio ole mielivaltainen. Hän on ajaton ja muuttumaton. Tämä tarkoittaa että se mitä hän on Jeesuksessa, sitä hän on ainiaan. Hän on ainiaan ristiinnaulittu meidän ihmisten pahoista teoista. Ja siksi ne jotka eivät häntä rakasta joutuvat kärsimään iankaikkista piinaa itsekin, kun eivät tuota suurta ja loputonta rakkautta halua ottaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumi
        5:17 Jeesus hyväksyy täysin lain ja profeetat. Hän ei vähäisimmässäkään määrin vastusta Vanhan testamentin kauheuksia ja sanoo, että sen lait sitovat ikuisesti. (Lisäksi hän muistaa väärin Vanhan testamentin sisällön: Mark. 2:25-26.)
        5:29, 18:8 Jeesus suosittelee, että syntien välttämiseksi katkoisimme kätemme ja puhkoisimme silmämme. Jos joku katsoo naista himoitsevasti, hän tekee aviorikoksen.

        Entäs tämä? Aika monelta mieheltä olis jo pitänyt puhkoa silmät.

        Se olis rikos maallisessa laissa, joita meidän pitää noudattaa ainakin!


    • Anonyymi

      Olen pakana ja kaikkea muuta, mutta aina tiennyt sen, ettei varattua saa tavoitella.

      Sotii omaa moraalini vastaan.

      • Anonyymi

        Roomalaiskirje 2:12
        "Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki."

        Kuin nenä päähän.

        Roomalaiskirje 3:23
        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa."

        Jumala tekee sinut paremmaksi jos häneen Jeesuksessa uskot.

        Suomessa eläimiin sekaantuminen oli esimerkiksi normaalia ennen kuin evankeliumi löysi tiensä tänne (tutkittua).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomalaiskirje 2:12
        "Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki."

        Kuin nenä päähän.

        Roomalaiskirje 3:23
        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa."

        Jumala tekee sinut paremmaksi jos häneen Jeesuksessa uskot.

        Suomessa eläimiin sekaantuminen oli esimerkiksi normaalia ennen kuin evankeliumi löysi tiensä tänne (tutkittua).

        Ja Raamatussa käsketään tappamaan kaikki vääräuskoiset.

        Ei mitään lempeetä käskyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Raamatussa käsketään tappamaan kaikki vääräuskoiset.

        Ei mitään lempeetä käskyä.

        Israelia käskettiin. Miksi valehtelet ja esität epärehellisesti asian niin että tuollainen käsky olisi voimassa nykyajassa ja kaikille kansoille? Mikä siinä on niin vaikeaa puhua totta? Valehtelu on paholaisen työtä joka sinussakin vaikuttaa. Jumala käski Israelia hävittämään kansasta kaikki vääräuskoiset ja ajamaan heidät pois luvatusta maasta aikoinaan. Hän ei ole käskenyt tällaista vaikkapa Suomeen. Mutta sinä ilmeisesti eläisit mieluummin Suomessa jossa sekaannutaan eläimiin. Onhan se "kamalaa" kun Jumala sanoo ettei sovi valehdella, pettää, varastaa, tappaa, harjoittaa haureutta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomalaiskirje 2:12
        "Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki."

        Kuin nenä päähän.

        Roomalaiskirje 3:23
        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa."

        Jumala tekee sinut paremmaksi jos häneen Jeesuksessa uskot.

        Suomessa eläimiin sekaantuminen oli esimerkiksi normaalia ennen kuin evankeliumi löysi tiensä tänne (tutkittua).

        Eläimiin sekaantuminen ei liity Suomen muinaisuskoihin seksuaalisessa mielessä millään lailla.

        Eiköhän tietynuskoiset taas revi omia "faktojaan" mm. sielun/henki/voimaeläimistä ja koeta kannaltaan "tukahdututtaa" vanhoja uskomuksia ja perinteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimiin sekaantuminen ei liity Suomen muinaisuskoihin seksuaalisessa mielessä millään lailla.

        Eiköhän tietynuskoiset taas revi omia "faktojaan" mm. sielun/henki/voimaeläimistä ja koeta kannaltaan "tukahdututtaa" vanhoja uskomuksia ja perinteitä.

        Kyllä se valitettavasti liittyy. Kaikki perversiot olivat yleisiä ilman evankeliumia. Oma koira puree sinua, koska ne historijoitsijat jotka tästä ovat kirjoittaneet eivät ole kristittyjä (esim. Teemu Keskisarja). Pakanauskonnoista nuo perversiot vain tulevat. Ei sateenkaarilippu ole kristinuskosta, vaan se on pakanauskonto.

        Tässä mihin kristityt ovat kutsuttuja (ei tarkoita että me näin aina eläisimme):

        Efesolaiskirje 5:3-4
        "Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii - älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta."

        Tämän rinnalla kuka tahansa ihminen kuka välittää omasta ja muiden parhaasta, haluaa unohtaa kaikki turhat pakanauskonnot.


    • Anonyymi

      Varatun tavoittelu on alhaista ja moraalitonta, kuten myös varatun ikävöinti. Täällä kirjoitteleminen on varatun tavoittelua. Älä ota sitä, mikä ei ole sinun omasi. Jätä varatut rauhaan! Tökeröä yrittää tulla väliin toisten suhteisiin. Pelkkää vahinkoa aiheutat.

      • Anonyymi

        Tavoittelu kyllä, mutta ikävöinti ilman tavoitteita ei.


    • Anonyymi

      Sinä et ole mikään uskovainen, kun tavoittelet toisen omaa. Sinä olet sika.

    • Anonyymi

      Et todellakaan ole ymmärtänyt edes kristinuskon perusasioita

      • Anonyymi

        Olet valehdellut ja kiusannut monia vuosia!


    • Anonyymi

      Katolinen kirkko on parempi vaihtoehto, ei tarvitse asua taivasalla, lisäksi synneistä voi aina käydä ripittäytymässä.

      • Anonyymi

        Itse valittu jumalanpalvelus ei ole todellisen Jumalan palvelemista. Jos uskoo Jumalaan niin kannattaa uskoa todelliseen sellaiseen.


    • Anonyymi

      Niin, on niin vaikea olla hyvä ihminen. Ei saisi hylätä kumppaniaan, mutta sydän voi olla petollinen…Rukouksella.

    • Anonyymi

      Voimia! Paljon siunausta ja rakkautta elämääsi.

    • Anonyymi

      Ja hitsi sinuunko nyt pakanana ihastuin?

    • Anonyymi

      Eikö ensin pitäisi avioitua ihan oikeasti?

    • Mitäpä varatun tavoittelusta hyötyisi? Kylläpä jos haluavat olla toistensa kanssa, niin ei siihen kolmatta mahdu. Itseään sillä vain kiusaisi. Parempi vaan unohtaa.

    • Anonyymi

      Älä tule toisten suhteisiin väliin moraaliton luuseri

    • Anonyymi

      Saunan taakse tollaset

    • Anonyymi

      Narsisti valehtelee ja yrittää tulla väliin toisten suhteisiin

    • Anonyymi

      AP ammu itsesi

    • Anonyymi

      Kusipää narsisti

    • Anonyymi

      Pala helvetissä. Sinne tollaset kuuluu.

    • Anonyymi

      Et ymmärrä moraalista mitään, mutta oletkin psykopaatti.

    • Anonyymi

      Mene johonkin mielisairaalaan

    • Anonyymi

      Mitenkäs avoliitto? Olisiko siinä sallittua?

    • Anonyymi

      Huomaatteko että nämä kaikki käskyt perustuu siihen, että nainen on miehen omaisuutta. Alapeukku tälle.

    • Anonyymi

      Varattua ei saa tavoitella eikä ikävöidä. Oletko moraaliltasi noin alhainen, ettet tajua? Toisten suhteisiin ei tulla väliin. Tavoittelet toisen omaa eli rikot 10 käskyä. Yrität rikkoa toisten suhdetta. Sairaalloisen itsekästä. Vain läpeensä paha ja moraaliton ihminen toimii noin. Häpeäisit!

    • Anonyymi

      Et ole kristitty, vaa n moraaliton luuseri.

    • Anonyymi

      Vitun kusipää narsisti

      • Anonyymi

        Rauhotu kulta😔 mä rakastan sua. Älä hauku ittees 😔 Voimia puhallan 🌬


    • Anonyymi

      Etkö tajua että se nainen ei ole susta ollut koskaan kiinnostunut, eikä tule koskaan olemaan. Sua ei kaipaa täällä kukaan. Onko niin vaikeaa ymmärtää? Älä yritä tulla toisten suhteisiin väliin! Sunlaisista moraalittomista luusereista ei ole kukaan nainen kiinnostunut. Naiset etsivät hyviä miehiä, ei sellaisia kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe