Laiha sopu...

Anonyymi

Sanassa sanotaan,että laiha sopu parempi,kuin lihava riita?
Ukrainan sota Turha. Olisi Bide pysynyt sarallaan. Sebaristit liittynyt Venäjän halunsa mukaan. Krimi virallisesti Venäjään krimiläisten tahdon mukaan!
Miksi Naton pakko laajentua Ukrainaan??
Olisi säästetty valtavasti ihmishenkiä ja materiaalituhoja!

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten olisi: Parempi kerta rytinä kuin ainainen kitinä? Päästään siihen että suomalaisillekin selitellään että hintojen nousu on Venäjän syytä, pakotteet Venäjälle eivät!
      Tai että venäläiset ampuvat miehittämäänsä ydinvoimalaa ohjuksillaan! Kai ne jonkunlaisia "ääänrnruutteja" sitten olevat kun omiaan ampuvat. Jospa sitä taisi tapahtua suomalaisten toimesta Äyräpäässä missä suomalaiset sotilaat heiluttivat valkoista lippua neuvostovenäläisten jaloissa säilyttääkseen henkikultansa .
      Ja brittien ulkoministeri syyttää venäläisiä kaasun, öljyn, sähkön ja elintarvikkeiden hinnan nousun johtuvan Venäjästä, ei heidän asettamistaan pakotteista.
      Brittien konservatiivinen ulkoministeri Liz Truss uskoo asian ratkeavan ja hintojen halpenevan käyttämällä Trident ydinohjuksia!

      • Anonyymi

        Todellakin. Laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Siksi Venäjän olisi pitänyt pysyä omilla alueillaan eikä lähteä miehittämiään Krimiä ja muita Ukrainan osia. Neuvotteluilla olisi saatu paljon parempi tulos ja ilman kuolon uhreja. Vjänäjän pitää opetella käyttämään nykyaikaisia menetelmiä ja hylättävä sotilaalliset operaatiot. Nyt se joutuu itse kärsimään omista toilailuistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Siksi Venäjän olisi pitänyt pysyä omilla alueillaan eikä lähteä miehittämiään Krimiä ja muita Ukrainan osia. Neuvotteluilla olisi saatu paljon parempi tulos ja ilman kuolon uhreja. Vjänäjän pitää opetella käyttämään nykyaikaisia menetelmiä ja hylättävä sotilaalliset operaatiot. Nyt se joutuu itse kärsimään omista toilailuistaan.

        Sinusta haisee pitkälle usantrolin typeryys..
        Krimissä on kyse Mustanmeren herruresta ,jota Usa himoitsee ukrainalaisten tappamisella. Se on olut Venäjän tukikohta kauan. Usa himoitsee sitä. Siksi mobilisoi Ukrainan vallanvaihdon .Itäukrainalaiset haluaa kuulua Venäjään.


      • Anonyymi

        Vai vielä ydinaseita,etkö pelle tajua mikä on maapallon tilanne ydinsodan jäljeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta haisee pitkälle usantrolin typeryys..
        Krimissä on kyse Mustanmeren herruresta ,jota Usa himoitsee ukrainalaisten tappamisella. Se on olut Venäjän tukikohta kauan. Usa himoitsee sitä. Siksi mobilisoi Ukrainan vallanvaihdon .Itäukrainalaiset haluaa kuulua Venäjään.

        Miksi mustalla merellä tai ylipäätään missään merellä pitäisi olla jonkun valtion herruus. Ei sen enempää USA:lla kuin Venäjälläkään. Venäjä oli vuokrannut Ukrainalta tukikohdan ja käsittääkseni homma toimi. Ei USA mitenkään uhkaillut Venäjää eikä painostanut Ukrainaa. Myös Ukrainan hallinto oli tyytyväinen Venäjän vuokraamaan tukikohtaan. On raukkamaista, että Venäjä lähti valloittamaan rauhallisen valtion alueita sotilaallisesti. Rajoja voidaan muuttaa vain molemmin puoliin sopimuksin ja siihen tarvitaan diplomatiaa ja aikaa. Luulisin, että Venäjä olisi ilman sotaa saanut Krimin neuvotteluteitse viimeisen neljän vuoden aikana. Nyt se ei enää ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vielä ydinaseita,etkö pelle tajua mikä on maapallon tilanne ydinsodan jäljeltä

        Kas kummaa että teet pellen minusta. Tuon lausunnon on antanut britin ulkoministeri
        konservatiivi Liz Truss,
        Onko sinulla lukihäiriö tai ymmärtämisen vaikeus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vielä ydinaseita,etkö pelle tajua mikä on maapallon tilanne ydinsodan jäljeltä

        Nato ja Eu kehnää ydinaseita jo niskaansa! Valkotukka urakalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mustalla merellä tai ylipäätään missään merellä pitäisi olla jonkun valtion herruus. Ei sen enempää USA:lla kuin Venäjälläkään. Venäjä oli vuokrannut Ukrainalta tukikohdan ja käsittääkseni homma toimi. Ei USA mitenkään uhkaillut Venäjää eikä painostanut Ukrainaa. Myös Ukrainan hallinto oli tyytyväinen Venäjän vuokraamaan tukikohtaan. On raukkamaista, että Venäjä lähti valloittamaan rauhallisen valtion alueita sotilaallisesti. Rajoja voidaan muuttaa vain molemmin puoliin sopimuksin ja siihen tarvitaan diplomatiaa ja aikaa. Luulisin, että Venäjä olisi ilman sotaa saanut Krimin neuvotteluteitse viimeisen neljän vuoden aikana. Nyt se ei enää ole mahdollista.

        Voi lapsi,pöllöyttäs. Etkö tajua lukemaasi?
        Jo selitetty. Usa/ Cia järkkäs vallanvaihdon Ukrainaan. Nuket lupasi Usalle Krimin.. Venäjä toimi ja säilytti tukikohdan Krimiläisten tuella. Usa käski vallata Krimi takasi. Ne valtaajat palasi ruumisvankureillq. Sebaristit halusi Venäjään.
        Lue ja tavaa niin kauan ettei tarvi uudestaan pöljälle selittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa että teet pellen minusta. Tuon lausunnon on antanut britin ulkoministeri
        konservatiivi Liz Truss,
        Onko sinulla lukihäiriö tai ymmärtämisen vaikeus?

        Ymmärrän Valkotukn ja Brittien omalehmä arvioninit.. Minä kerron puoluetonta totuutta!


    • Anonyymi

      Näin on ,minkä ihmeen takia USAn piti mennä ukrainaankin pullistelemaan

      • Anonyymi

        Kiva tapatta toisia oman asian takia. Aseteollisuus tarvi tilauksia.. Ja se Krimi..


      • Anonyymi

        Kuka on valehdellut venäläisille, että USA olisi tahtonut Krimin. Kyllä se on Venäjän vallanpitäjien valetta. Ei varmasti tahtonut ja tuskin olisi huolinut, vaikka Venäjä ja Ukraina olisivat sitä yhdessä tarjonneet. Putinin hallinnolla oli halu aloittaa sota ja he keksivät valheita, että osaisivat selittää sodan omalle kansalleen. Lukekaa kansainvälisiä uutisia. Älkää uskoko valheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on valehdellut venäläisille, että USA olisi tahtonut Krimin. Kyllä se on Venäjän vallanpitäjien valetta. Ei varmasti tahtonut ja tuskin olisi huolinut, vaikka Venäjä ja Ukraina olisivat sitä yhdessä tarjonneet. Putinin hallinnolla oli halu aloittaa sota ja he keksivät valheita, että osaisivat selittää sodan omalle kansalleen. Lukekaa kansainvälisiä uutisia. Älkää uskoko valheisiin.

        Mikä pikku ääliö olet?? Se oli aivan uutinen,kun Cia sai vallanvaihdon Ukrainassa. Silloin Venäjä toimi.
        Oletko niin nuori,vai tuhrusitko nurkantaka pornolehtiä. Tota uutista ei voinut olla kuoulematta.
        Miksi ääliönä sönkkäät vastaan,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pikku ääliö olet?? Se oli aivan uutinen,kun Cia sai vallanvaihdon Ukrainassa. Silloin Venäjä toimi.
        Oletko niin nuori,vai tuhrusitko nurkantaka pornolehtiä. Tota uutista ei voinut olla kuoulematta.
        Miksi ääliönä sönkkäät vastaan,?

        Se oli vain Venäjällä levitetty valeuutinen. Pitää seurata kansainvälisiä uutisia. Sieltä saat tietää totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vain Venäjällä levitetty valeuutinen. Pitää seurata kansainvälisiä uutisia. Sieltä saat tietää totuuden.

        Suomessa uutisena useaan kertaan
        Ääliö,Venäjältä en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pikku ääliö olet?? Se oli aivan uutinen,kun Cia sai vallanvaihdon Ukrainassa. Silloin Venäjä toimi.
        Oletko niin nuori,vai tuhrusitko nurkantaka pornolehtiä. Tota uutista ei voinut olla kuoulematta.
        Miksi ääliönä sönkkäät vastaan,?

        Käytetäänkö Venäjällä yhä pornolehtiä? Meillä lännessä on porno netissä


    • Anonyymi

      Kovasti on tiltut muuttuneet pasifisteiksi sitä mukaan kun Venäjä on jäänyt alakynteen Ukrainan retkellään.

      Vielä keväällä oli puheet sotaisat. Nyt kaivataan rauhaa.

      Rauha kyllä tulee kun Venäjä on ajettu pois koko Ukrainan alueelta. Siinä vaiheessa varmaan jo Venäjälläkin valta vaihtuu. Maailma on heti rauhaisampi kun lopulta venäläiset teloittaa seonneen Putinin ennen kuin se tuhoaa Venäjän.

      • Anonyymi

        Sota on vasta alkanut, sen lopputulosta ei tiedä varmasti kukaan.


      • Anonyymi

        Koska usantrolli jäänyt alakynteen? Nytkin lensi sotilasjuna ilmaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska usantrolli jäänyt alakynteen? Nytkin lensi sotilasjuna ilmaan..

        Ei täällä USA:n trolleja ole. Ainoastaan totuuden kertojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä USA:n trolleja ole. Ainoastaan totuuden kertojia.

        Kylä,minä kerron,usantroleille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska usantrolli jäänyt alakynteen? Nytkin lensi sotilasjuna ilmaan..

        Yksi juna vs. puolet Venäjän Krimin lennostosta. Joo hyvin menee örkeillä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe