Tiiäkkö mies

Anonyymi

En saa susta enää kiinni. Tuo sun ingnooraminen satuttaa ja en halua että minuun sattuu enää yhtään enempää. Olet ihana, ikävä kalvaa ja paljon haluaisin. Mutta on lienee aika ajatella itseään ja repiä itsensä irti tästä kaipuusta ja tunteista. Tämä koko juttu on jo repinyt minut hajalle. Ja näin parantuminen ei voi alkaa.

39

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro miten lopetan sun ignooraamisen. Kerro kerro.

      • Anonyymi

        Mieti sitä tahallasi, jos olet siihen syyllistynyt - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä tahallasi, jos olet siihen syyllistynyt - ap

        Olen kyllä aina vastannut viesteihin. Ghostaaminen ja ignooraaminen on lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä aina vastannut viesteihin. Ghostaaminen ja ignooraaminen on lapsellista.

        Ja silti teit niin irl?


    • Anonyymi

      Onko nyt Jiimiehestä kysymys?

      • Anonyymi

        Ei ole, kyllä tässä on ihan eri kirjaimet kysymyksessä - ap


      • Anonyymi

        Minä voisin tehdä saman aloituksen Jmiehelle.


    • Anonyymi

      Entäs tämä sinun yksikin edellinen aloitus ?

      " en voi sille mitään että olet noin rakastunut minuun Mies "

      • Anonyymi

        Ei ole Ap:n aloitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Ap:n aloitus

        Vaikea uskoa ettei ole. Molemmat on miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa ettei ole. Molemmat on miehelle.

        Niputusharha. Silleen ihmisen mieli toimii, pyrkii löytämään yhdenmukaisuuksia satunnaisuuksien joukosta.


    • Anonyymi

      Mitä oikein haluat minusta??? Et antanut itse edes mahdollisuutta... Voisin kirjoittaa samanlaisen aloituksen! Jos haluat että tää "peli" loppuu olkoon sitte niin. Yhtä helvettiä tää on ollutkin kun mitään oikeaa ei tapahdu...

      • Anonyymi

        Maybe she wants your body and soul.


      • Anonyymi

        Pelihän on jo vihelletty poikki, itse sen teit. Vapaita kierroksia ei ole luvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelihän on jo vihelletty poikki, itse sen teit. Vapaita kierroksia ei ole luvassa.

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vapaasti pelaile muiden kanssa nyt kun en ole haittana. -sivusta ehkä


    • Anonyymi

      Tarkoittaako ignooraus viesteihin vastaamattomuutta? Toki tuskin täällä kukaan minua etsii.

      Itse ainakin lopetin viestittelemisen, kun olo oli liian huonona, eikä viesteihini reagoitu. Tein sitten siitä omia päätelmiäni. En nimittäin halua olla mikään toiselta tyhmillä jutuillani voimia vievä ja väkisin juttuseuraksi tunkeva ihminen.

    • Anonyymi

      Puhutaan kasvotusten tai sitten ei ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kuulostaa itsekkäälle. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. - sivusta

    • Anonyymi

      Miksi yrität pestä kätesi ja sysätä vastuun toisen niskaan?

    • Anonyymi

      Dataa oot saanut jo riittävästi?

    • Anonyymi

      Ei hän ole tällä palstalla, kunhan tuuletan tunteitani. Voitte olla palstan miehet rauhassa. - On tullut aika päästää irti. - Ap

    • Anonyymi

      Sä nainen olet kummallinen, käännät asiat päinvastaisesti. Toivotaan et saat apua ongelmiisi.

      • Anonyymi

        No nyt on huti.


    • Anonyymi

      Niin makaat kuin petaat.

      • Anonyymi

        En ole maannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole maannut.

        Olisikohan nyt viimein kenties syytä vilkaista sinne kuuluisaan peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan nyt viimein kenties syytä vilkaista sinne kuuluisaan peiliin.

        Joka aamu katson ja pidän näkemästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan nyt viimein kenties syytä vilkaista sinne kuuluisaan peiliin.

        Voitko tuoda sen peilin? Oon niin poikki että en itse jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka aamu katson ja pidän näkemästäni.

        Narsisti yleensä pitää siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tuoda sen peilin? Oon niin poikki että en itse jaksa.

        Nukuin jo tuossa vaiheessa, vika viesti minulta siis klo 01:31.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tuoda sen peilin? Oon niin poikki että en itse jaksa.

        En tuo. Ja postiluukun raosta se peili ei edes mahtuisi vaikka onkin näkymätön. Se "peili" on sisäinen ja vertauskuvallinen. Se on sinussa. Tutki sen 'näkymää' nyt erityisellä huolellisuudella.


    • Anonyymi

      Se on luottamustakin varmaan, et pohjimmiltaan tietää miten asiat tulee menemään, toi mitä kutsut huomiotta jättämiseksi, kun ei tartte enää yrittää liikaa, ihan omaa epätietoisuuttaan. Et antautumista asioille, ihmisille.

    • Anonyymi

      Ainoa mitä kadun, että ois pitänyt sanoa sulle vielä kovemmin, ennen välien katkaisemista. Olet päässyt liian vähällä.

      • Anonyymi

        Onneks sinä kuitenkin valvot yöt läpeensä palstalla jonkun vuoksi katkeruuksissasi, sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks sinä kuitenkin valvot yöt läpeensä palstalla jonkun vuoksi katkeruuksissasi, sivusta

        Onneksi sinä puutut sivusta sivullisen juttuihin ilman mitään järkevää argumentointia. Luppoaikaa vai ominaisuus? -vielä sivummalta


    • Anonyymi

      Älä sanonoin... Rakastan sinua! Tuu jutteleen laita viestiä tai soita... Keskustellaan asiat halki! Kulta asiat järjestyy...

      • Anonyymi

        Ai järjestyy

        Minä jo tossa luovutin, kun tunnut pelleilevän kokteilesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai järjestyy

        Minä jo tossa luovutin, kun tunnut pelleilevän kokteilesi kanssa

        Mitä sinä nyt tympäseekö jokin??? En oo pelleilly mitään... Ihastuneen höpsimisestäkö pahoitit mielesi? Jos niin on niin anteeksi...


    • Anonyymi

      Voisin samat terveiset lähettää P miehelle. Samalla kyllä kertoisin että tällä kertaa on iso ikävä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe