Yhtä monta kertaa, tilit tasataan

Anonyymi

Ei ole minun peliä. Oma olo helpottaa koko ajan ja on pian normaali. Teidän sairaita juttuja, se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäkööt.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin noi nimi angstit yöltä on sulta rölli?

      Mitäs sä kirjoititkaan.. niin joku hempukkas tykkäs tiktakista ?

      Tässä sit sulle tiktakkia

      ”Mä näen tyhjän taistelukentän
      Oon ihan yksin sodassa siellä
      Ja vihaan tyyntä myrskyn edellä
      Kun tapahtuu on helpompi hengittää
      Mä näen tyhjän taistelukentän
      Pahimman vastustajani tiedän
      Minusta itsestäni sen löydän
      Ei, en pysty lopettamaan,
      Mä huidon pimeän taa
      Ota kiinni jos saat!”

      -sankaritar-m

      😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Palstalla on muutama vanhahko ukkeli, jotka pyörittävät kirjoituksillaan pientä piiriä. Lukijaraukat uskovat kirjoituksiin sen verran vahvasti, että vaikka kuinka näkisivät omilla silmillään kirjoittajaksi luullun olleen tilanteessa, että ei ole voinut kirjoittaa, silti nähty saa kirjoittajan maineen harteilleen.

      Kumpikahan on pahempi, se joka kirjoittaa toisen puolesta, vai se, joka luulee jonkun kirjoittaneen tekstejä, joka ei sitä ole tehnyt? Siinäpä röllien riepottaneille pohdittavaa. Röllit pysykööt kopperoissaan äänettä.

      • Anonyymi

        Enpä ole taas typerämpää lukenut. Röllit ja mitä. Infantiili kastelee vaippojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole taas typerämpää lukenut. Röllit ja mitä. Infantiili kastelee vaippojaan.

        Taidat olla rölli. Hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla rölli. Hah.

        Ei se ole rölli, se on infantiili🤣😂.


    • Anonyymi

      Minäkin leikkaan tillit tasaiseksi saksilla.

    • Anonyymi

      Mistä asiasta sinä yrität helpottaa oloasi?

    • Anonyymi

      Hienoa jos jollain helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe