https://www.verkkouutiset.fi/a/fortum-teki-jattitappiot-syyna-uniper/#ea41f8a0 Miksi meille ei riittänyt Talviaara, miksi meille ei riittänyt Fennovoima, miksi meille ei riittäntyt Venäjän hiilivoimalat, miksi meille ei riitä Uniperikään? Kepun käsikassaralle ei näytä riittävän mikään. Oikeuteen tulee laittaa Forttumia näinin kauppoihin ohjailleet poliitikot!
Vastaukset 5
Jossain muualla maailmassa rahat valuvat oligarkeille, mutta me osaamme sössiä oman taloutemme ihan sisäsyntyisesti ja vetureina on aina valtioenemmistöiset yritykset. Ollaan me tyhmiä, paitsi minä. No, senhän lukijat jo tiesivätkin... diu diu diu diu titityy.
- Anonyymi
Ja sitten meillä on rahaa jakava valtionvarainministeri tuosta Fortumin tuhonneesta talousasioista mitään ymmärtämättömästä puolueesta - Kepusta.
- Anonyymi
Ensin tuhosivat valtionyhtiöt ja sitten tyhjäsivät valtion kassan.
- Anonyymi
Näiten "talvivaarojen" vähentäminen näyttää alkaneen. Se on hienoa, kunhan tekevät pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Kepu on katastrofi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491