Corolla parantaa kuin sika juoksuaan

Anonyymi

29

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän pohjalta voi olla mitään muuta suuntaa kuin ylöspäin. Toki tuntuu nyt polkevan paikallaan.

    • Anonyymi

      Kovin vanhan näköinen. Onko kovin vanha malli kun pitää bensalla ladata kun paremmat ladataan verkkosähköllä?

      • Anonyymi

        Missä lataat jos ei ole latauspaikkaa, uivelo?
        Onko se halpa ajaa jos ei voi ladata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lataat jos ei ole latauspaikkaa, uivelo?
        Onko se halpa ajaa jos ei voi ladata?

        En asu maakuopassa. Mulla on kotona sähköt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lataat jos ei ole latauspaikkaa, uivelo?
        Onko se halpa ajaa jos ei voi ladata?

        Tuo on vuokrakasarmien ja köyhien ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vuokrakasarmien ja köyhien ongelma.

        Eli 75% kansalaisista on sama ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 75% kansalaisista on sama ongelma.

        Taidat liioitella aika pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu maakuopassa. Mulla on kotona sähköt.

        Sinä Pentti asutkin ladossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vuokrakasarmien ja köyhien ongelma.

        Eipäs kun nuukien, jotka eivät halua maksaa kerrostalon parkkiruudun tolppapaikan hintaa ja pitää autoa kadulla parkissa. Omassa taloyhtiössäni voi tilata parkkiruutuun hidaslatauspisteen ja se riittää hyvin plugarille. Kadun laitaan pysäköijät käyvät siirtelemässä autojaan kun päivällä on 4 h rajoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä Pentti asutkin ladossa.

        Mutta sinne tulee sähköt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs kun nuukien, jotka eivät halua maksaa kerrostalon parkkiruudun tolppapaikan hintaa ja pitää autoa kadulla parkissa. Omassa taloyhtiössäni voi tilata parkkiruutuun hidaslatauspisteen ja se riittää hyvin plugarille. Kadun laitaan pysäköijät käyvät siirtelemässä autojaan kun päivällä on 4 h rajoitus.

        Sellaista se on, toiset vie voiton.


    • Anonyymi

      Sähkö on kallista eikä lataudu automaattisesti. Kuka jaksaa tökkiä raskaita kaapeleita johonkin v-tun lataustoppiin ? Ei kukaan.

      • Anonyymi

        Eihän tuo hidaslatauskaapeli ole lämmityskaapelia kummempi. Etkö jaksa liikutella sellaistakaan?


      • Anonyymi

        Kovin olet heikkoon kuntoon päässyt, no sinun ei taida olla mahdollisuus käydä töissä jos olet noin heikko ja Kelakyyti vie asioille? Taidat olla köyhä ja katkera tuon takia kun kaikki normaali toiminta on v-tun raskasta ja vaikeaa.


    • Anonyymi

      Kieltämättä parantaa kuin sika juoksuaan jos pää kestää kenkiä sen 7000 rpm tauluun. Alitehoisen moottorin epävireinen parkuminen vaan kaivertuu syvälle kaaliin. Ihmisen fysikka ei vaan kestä pitkään moista kakofoniaa.

      • Anonyymi

        Puolikuuroille papoille jotka ajavat alinopeutta tientukkona corollan surkea suorituskyky ja valtava melu eivät ole ongelma.
        Ne kyttää haukkana mittarista milloin corolla siirtyy kulkemaan "sähköllä".


    • Anonyymi

      Muutama päivä ennen ku luvut tulevat, hihhii!🤗

      • Anonyymi

        Niinpä, 56% VW.


    • Anonyymi

      Hilavitkuttimia ei ole tuossa mallissa laisinkaan ja on perinteinen muhukatti vaihteisto?😱😱

    • Anonyymi

      Taitaa mennä tilaukseen, mulla ja muilla tuhansilla.

    • Anonyymi

      Eihän se Corolla mikään erikoinen julkinen olekaan, mutta kuitenkin eniten myyty. Eli hinta ja laatu kohtaavat.

      • Anonyymi

        Mielikuva ja ja tyhmyys kohtaa. Siitä oikeasti on kysymys.
        Tuon tyhmyyden voi lieventää sanalla tietämättömyys jos tuntuu helpommalta myöntää asiat.


    • Anonyymi

      Kun tojon hybridin pysäköi niin tuleeko autosta jostain pikkuluukusta robotti joka kytkee automaattisesti latauskaapelin kiinni?

      • Anonyymi

        No mitäpä luulet? Tuleeko sulla jostain luukusta joku pikku käsi pyyhkimään ku käyt kakilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä luulet? Tuleeko sulla jostain luukusta joku pikku käsi pyyhkimään ku käyt kakilla?

        Tulee. Ja vaihtaa vaipat samalla.


    • Anonyymi

      Bensan hinnan lasku ja sähkön kallistuminen tekee itselataavasta parhaan vaihtoehdon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe