Miten peitän kyynellet

Anonyymi

Ja niin tänään tulit jälleen mieleeni. Raskaat kyyneleet nousevat silmiini, allergiaksi sanon. Mutta sinua pohdin ja sitä, etttä miksi? Yhdentekevä sitäkö todella olin?

19

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole yhdentekevä.

• Anonyymi

Mikso samoa sitten niin

• Anonyymi

Mä olen kanssa pidätellyt tänään kyyneleitä. Kotimatkalla autossa annoin sitten virrata ihan vapaasti. Sattuu ihan sairaasti. Rakastuminen on ihan saatanasta.

• Anonyymi

Rakkaus on jumalasta, Jeesuksesta kristuksesta. Lahja taivaasta. Saatana on se joka sitä yrittää syrjäyttää kaiken kauniin. Eksyttää ja rapauttaa ihmiset. Tuhoaa, tappaa, valehtelee ja varastaa.

• Anonyymi

Myönnän hiljalleen tuon sanan, mutta miten siitä pääsee yli. Yritän mennä eteeenpäin, mutta viikot ovat tyhjiä ilma yhteyttä. Juoksen pääsemättä mihinkään.. Rakennan tulevaa ilman päämäärää jossa minulla olisi tarkoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on jumalasta, Jeesuksesta kristuksesta. Lahja taivaasta. Saatana on se joka sitä yrittää syrjäyttää kaiken kauniin. Eksyttää ja rapauttaa ihmiset. Tuhoaa, tappaa, valehtelee ja varastaa.

Älä jaksa sekottaa kaikkeen jumalia. Elämässä on jokunen muukin juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa sekottaa kaikkeen jumalia. Elämässä on jokunen muukin juttu.

Anna toiselle tilaa puhua, mutta ei tästä siitä ole kysymys vaan ikävästä ja tietoisuudesta, että olin hyödyke

• Anonyymi

Eräs vaalea ihanuus ei ole mulle yhdentekevä.. jos todella tunnistaisin niin..

• Anonyymi

Miten sen voisin enää osoittaa vetäydyn hiljalleen takaisin kuoreeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen voisin enää osoittaa vetäydyn hiljalleen takaisin kuoreeni.

Naurattaa.. kuka oletkin, mutta vaikea kuvitella erään missään kuoressa olleen.. sen verran äläkkä luonne :D

• Anonyymi

Tee nainen on niin ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa.. kuka oletkin, mutta vaikea kuvitella erään missään kuoressa olleen.. sen verran äläkkä luonne :D

Millanen on älläkkä? Täysin outo kuvaus mulle.

• Anonyymi

Täällä olis eräs vaalea (ihanuudesta en tiedä sanoa) jolla kaipaus on saanut jo käsittämättömät mittasuhteet.
        Kaikkea olen yrittänyt, olla ilkeä 😅olen jopa ihan haastanut riitaakin, vältellä ja olla täysin välinpitämätön- ei tähän tunteeseen mikään auta. Olen tähän todella väsynyt ja turhautunut, silti vaan rakkaus tähän mieheen kumpuilee sydämessäni

• Anonyymi

Ihan samat fiilikset. Töissä itkee nurkan takana ja kun tuttu kysyy töiden jälkeen kaupassa mitä kuuluu, niin itku pääsee autossa. Tämmöistä kuuluu.

• Anonyymi

Myötätuntoa sinulle ymmärrän hyvin, sellaisia ne miehet on tänään mussukka huomenna tavis.

• Anonyymi

Ei, kannata pidätellä kyyneleitä, antaa kyynelten virrata, niinkuin keväinen puro. Koska jotenkin ikävä pitää pystyä purkamaan, itku ainakin helpottaa vähän.

• Anonyymi

Minulla ei ole tilaa siihen.

• Anonyymi

Miksi niitä pitäisi peitellä. Enemmän se sydäntä särkee kun kukaan ei huomaa kun itket.

• Anonyymi

Mutta niille ei ole oikeutta eikä vastaanottajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe