.... naiselle orgasmin, oma vaimo ei koskan anna nuolla niin pitkäään😞
Saisipa nuolla...
Anonyymi
321810
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 32
Vanhimmat
Kamala vaimo sulla. Ei varmaan mielellään ota suihin sulta? Tai anna pillua tarpeeksi usein. Entä pyllyyn pano?
Niitten välillä ei toimi kemiat. Ne on väärä pari toisilleen. Väärä akka.
Voi ei!!!! Kyllä on vaa parasta kun mies nuolee! Kun vaan olisi sellanen mies jossain!!
Keskisuomesta löytyis...
[email protected]
Onhan niitä joka paikkaan väärällään jotka nuolee. Se pitää vaan tehdä selväksi saman tien. Juuri tutun naisen kanssa keskusteltiin asiasta, että jos joku juttu on tärkeä, miksei siitä voi keskustella heti avoimesti. Vaikka kun kapakassa tilanne alkaa kehittymään pisteeseen, jossa kysytään meille vai teille, voi johdatella vaikka että "pidän sitten paljon nuolemisesta, hoidathan mulle hyvän orkun" tai män voisin sanoa, että "olisi ihanaa jos imisit minua, onko sinulla tapa imeä loppuun vai pitääkö varoittaa" ollaan jo helvetin pitkällä. Jos esimerkiksi kynnyskysymys ei kohtaa, voi yrittää vielä vaihtaa lennossa parempaan settiin.
Itse ku n tykkään peppuseksistä, olen sen kysynyt aika ajoissa, että kyllä vai ei. En tuhlaa aikaani sellaisen kanssa ketä ei saa panna peppuun, koska niitäkin on ketä saa.
Niin ja tietenkin nuolen kuin labradorinnnoutaja
Porvoosta löytyy myös apuja
Miksen koskaan kohtaa tämmöisiä miehiä ?
Kenties siksi, kun ainakin minä (siis labradorinnoutaja) olen nykyisin naimisissa, en käy kapakoissa, jos käyn, en suomessa. Elän kuin munkki pääosin ja huolehdin, että oma vaimo saa, mitä tarvii, vaikka ei osaa mitään pyytääkään. Se on kumminkin oppinut pitämään minut sen verran tyytyväisenä, että helpompi pysyä kiltisti kotona, enkä täältä muutenkaan lähtisi kotona ollessa mihinkään.
Aika monella vapaalla keski-ikäisellä miehellä sensijaan on jo monenlaista damagea tai nyrjähdystä tai muuten kasvaneet kieroon. Hyvät viedään päältä, jopa kuormasta suoraan.
Tuskin mikään mailman paras rakastaja olen, mutta olen yrittänyt aina hoitaa työni kunnialla. Niin muidenkin pitäisi tehdä.
Ja jutelkaa niistä haluista
Et ole ilmeisesti kohdannut tällaista kielellisesti lahjakasta miestä. Kyllä me asiasta enemmän pitävät jollain tavalla vihjaamme, että asia on meille tärkeä.
Myös naisena voisit ottaa puheeksi jotenkin ohimennen, että minkälainen kielitaito miehellä mahtaa olla. Jos menee ihan huti, niin jutun saa tarvittaessa vesitettyä mahdollisilla lomamatkoilla tarvittaviin kykyihin. He ketkä tietää mistä oikeasti puhutaan, tajuavat kyllä.
Mun mies ei nuole ikinä.
Vastaavasti minä kyllä otan suihin joka kerta.
Asia on ruvennu vaivaamaan niin paljon että hommasin muutaman nuolevan kumppanin joita tapaan silloin kun tarvis on kova.
Ja kyllä, hyvät on varattuja
No niinpä!! Minäkin haluaisin!!
Tässähän on tietenkin sellainen mahdollisuus, että aloittaja nuolee väärin eikä siinä tapauksessa tule johtamaan orgasmiin. Jos aloittajalla on kielitaito kateissa tai jäänyt päivittämättä vuosien takaisen tyttöystävän jälkeen, niin ei kai vaimo silloin anna kielellä hinkata kuin hetken.
Monet naiset eivät saa mitään suuseksistä.
Kyllä, koska monet miehet ovat aivan surkeita sitä antamaan.
Puhumattakaan huonosta suuhygieniasta. Jos edellisestä hammaslääkärillä käynnistä on kulunut jo useita vuosia ja hampaat täynnä hammaskiveä tai haisevia reikiä, niin ei silloin kukaan nainen halua oksettavan vastenmielistä suuta pimppiä hiplaamaan.
Juoppojen suut on basillipesiä ja ne nuolee kaikkia, juoppoämmiäkin, joten niiltä saa taudit.
Ja aloittaja on hampaaton impotentti
Vittuako haukut aloittajaa🥶🥶
Jos sun vaimosi pillussa on vikaa ja sitä ei voi näyttää eikä käyttää 🤣
Ha haa idiootilla on lystiä👏🙌
Mun pillua saat nuolla
Kyllä haluaisin, missä oot
Mies nuoli koko viime yön.
Sellaisen miehen kun sais!!!!!!
Kyllä.selkaisia löytyy kun vaan nainen haluu sitä. Missä olet?
Kyllä todella haluan juuri sitä, pillu sykkii ja on märkä...
Laita säpo [email protected]
Hän tykkää nuolla. Nuoresta miehestä lähtien on nuollut ja nyt vielä 4kymppisenäkin. Yöllä on aikaa ja nuolee tunteja. Sormettaa ja nuolee.
Aamulla sitten vasta monesti ennen ylösnousua yhdyntä.
Mies on aika hyvä siinä, saa koko kielen sisään lirputtamaan ja nenä on häppärien välissä.
Kyllä,meitä löytyy.Tässä on 40 v.harrastettu pimpin nuolentaa ja edelleeen naiset tykkää,kun vien heidät orgasmin huipulle,
Joskus jonkun naisen kanssa jutellut asiasta ja olen ymmärtänyt että nuoltavana oleminen on naiselle kestävyyslaji. Yksi päälle 40v synnyttänyt ainakin sanoi , ettei pysty olemaan nuoltavana ”pitkään”. Enkä oikeastaan itsekään usko että miehenä jaksaa puheista huolimatta pitkään vaikka se olisikin ”kivaa”.
Täällä olis vapaehtonen nuolemaan sun pimppaa.Oon Loimaan lähellä,missä sinä?