Saisipa nuolla...

Anonyymi

.... naiselle orgasmin, oma vaimo ei koskan anna nuolla niin pitkäään😞

32

1499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala vaimo sulla. Ei varmaan mielellään ota suihin sulta? Tai anna pillua tarpeeksi usein. Entä pyllyyn pano?

      • Anonyymi

        Niitten välillä ei toimi kemiat. Ne on väärä pari toisilleen. Väärä akka.


    • Anonyymi

      Voi ei!!!! Kyllä on vaa parasta kun mies nuolee! Kun vaan olisi sellanen mies jossain!!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onhan niitä joka paikkaan väärällään jotka nuolee. Se pitää vaan tehdä selväksi saman tien. Juuri tutun naisen kanssa keskusteltiin asiasta, että jos joku juttu on tärkeä, miksei siitä voi keskustella heti avoimesti. Vaikka kun kapakassa tilanne alkaa kehittymään pisteeseen, jossa kysytään meille vai teille, voi johdatella vaikka että "pidän sitten paljon nuolemisesta, hoidathan mulle hyvän orkun" tai män voisin sanoa, että "olisi ihanaa jos imisit minua, onko sinulla tapa imeä loppuun vai pitääkö varoittaa" ollaan jo helvetin pitkällä. Jos esimerkiksi kynnyskysymys ei kohtaa, voi yrittää vielä vaihtaa lennossa parempaan settiin.

        Itse ku n tykkään peppuseksistä, olen sen kysynyt aika ajoissa, että kyllä vai ei. En tuhlaa aikaani sellaisen kanssa ketä ei saa panna peppuun, koska niitäkin on ketä saa.

        Niin ja tietenkin nuolen kuin labradorinnnoutaja


      • Anonyymi

        Porvoosta löytyy myös apuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä joka paikkaan väärällään jotka nuolee. Se pitää vaan tehdä selväksi saman tien. Juuri tutun naisen kanssa keskusteltiin asiasta, että jos joku juttu on tärkeä, miksei siitä voi keskustella heti avoimesti. Vaikka kun kapakassa tilanne alkaa kehittymään pisteeseen, jossa kysytään meille vai teille, voi johdatella vaikka että "pidän sitten paljon nuolemisesta, hoidathan mulle hyvän orkun" tai män voisin sanoa, että "olisi ihanaa jos imisit minua, onko sinulla tapa imeä loppuun vai pitääkö varoittaa" ollaan jo helvetin pitkällä. Jos esimerkiksi kynnyskysymys ei kohtaa, voi yrittää vielä vaihtaa lennossa parempaan settiin.

        Itse ku n tykkään peppuseksistä, olen sen kysynyt aika ajoissa, että kyllä vai ei. En tuhlaa aikaani sellaisen kanssa ketä ei saa panna peppuun, koska niitäkin on ketä saa.

        Niin ja tietenkin nuolen kuin labradorinnnoutaja

        Miksen koskaan kohtaa tämmöisiä miehiä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen koskaan kohtaa tämmöisiä miehiä ?

        Kenties siksi, kun ainakin minä (siis labradorinnoutaja) olen nykyisin naimisissa, en käy kapakoissa, jos käyn, en suomessa. Elän kuin munkki pääosin ja huolehdin, että oma vaimo saa, mitä tarvii, vaikka ei osaa mitään pyytääkään. Se on kumminkin oppinut pitämään minut sen verran tyytyväisenä, että helpompi pysyä kiltisti kotona, enkä täältä muutenkaan lähtisi kotona ollessa mihinkään.

        Aika monella vapaalla keski-ikäisellä miehellä sensijaan on jo monenlaista damagea tai nyrjähdystä tai muuten kasvaneet kieroon. Hyvät viedään päältä, jopa kuormasta suoraan.

        Tuskin mikään mailman paras rakastaja olen, mutta olen yrittänyt aina hoitaa työni kunnialla. Niin muidenkin pitäisi tehdä.

        Ja jutelkaa niistä haluista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen koskaan kohtaa tämmöisiä miehiä ?

        Et ole ilmeisesti kohdannut tällaista kielellisesti lahjakasta miestä. Kyllä me asiasta enemmän pitävät jollain tavalla vihjaamme, että asia on meille tärkeä.

        Myös naisena voisit ottaa puheeksi jotenkin ohimennen, että minkälainen kielitaito miehellä mahtaa olla. Jos menee ihan huti, niin jutun saa tarvittaessa vesitettyä mahdollisilla lomamatkoilla tarvittaviin kykyihin. He ketkä tietää mistä oikeasti puhutaan, tajuavat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties siksi, kun ainakin minä (siis labradorinnoutaja) olen nykyisin naimisissa, en käy kapakoissa, jos käyn, en suomessa. Elän kuin munkki pääosin ja huolehdin, että oma vaimo saa, mitä tarvii, vaikka ei osaa mitään pyytääkään. Se on kumminkin oppinut pitämään minut sen verran tyytyväisenä, että helpompi pysyä kiltisti kotona, enkä täältä muutenkaan lähtisi kotona ollessa mihinkään.

        Aika monella vapaalla keski-ikäisellä miehellä sensijaan on jo monenlaista damagea tai nyrjähdystä tai muuten kasvaneet kieroon. Hyvät viedään päältä, jopa kuormasta suoraan.

        Tuskin mikään mailman paras rakastaja olen, mutta olen yrittänyt aina hoitaa työni kunnialla. Niin muidenkin pitäisi tehdä.

        Ja jutelkaa niistä haluista

        Mun mies ei nuole ikinä.
        Vastaavasti minä kyllä otan suihin joka kerta.
        Asia on ruvennu vaivaamaan niin paljon että hommasin muutaman nuolevan kumppanin joita tapaan silloin kun tarvis on kova.
        Ja kyllä, hyvät on varattuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen koskaan kohtaa tämmöisiä miehiä ?

        No niinpä!! Minäkin haluaisin!!


    • Anonyymi

      Tässähän on tietenkin sellainen mahdollisuus, että aloittaja nuolee väärin eikä siinä tapauksessa tule johtamaan orgasmiin. Jos aloittajalla on kielitaito kateissa tai jäänyt päivittämättä vuosien takaisen tyttöystävän jälkeen, niin ei kai vaimo silloin anna kielellä hinkata kuin hetken.

      • Anonyymi

        Monet naiset eivät saa mitään suuseksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset eivät saa mitään suuseksistä.

        Kyllä, koska monet miehet ovat aivan surkeita sitä antamaan.


      • Anonyymi

        Puhumattakaan huonosta suuhygieniasta. Jos edellisestä hammaslääkärillä käynnistä on kulunut jo useita vuosia ja hampaat täynnä hammaskiveä tai haisevia reikiä, niin ei silloin kukaan nainen halua oksettavan vastenmielistä suuta pimppiä hiplaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan huonosta suuhygieniasta. Jos edellisestä hammaslääkärillä käynnistä on kulunut jo useita vuosia ja hampaat täynnä hammaskiveä tai haisevia reikiä, niin ei silloin kukaan nainen halua oksettavan vastenmielistä suuta pimppiä hiplaamaan.

        Juoppojen suut on basillipesiä ja ne nuolee kaikkia, juoppoämmiäkin, joten niiltä saa taudit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, koska monet miehet ovat aivan surkeita sitä antamaan.

        Ja aloittaja on hampaaton impotentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aloittaja on hampaaton impotentti

        Vittuako haukut aloittajaa🥶🥶


    • Anonyymi

      Jos sun vaimosi pillussa on vikaa ja sitä ei voi näyttää eikä käyttää 🤣

      • Anonyymi

        Ha haa idiootilla on lystiä👏🙌


    • Anonyymi

      Mun pillua saat nuolla

      • Anonyymi

        Kyllä haluaisin, missä oot


    • Anonyymi

      Mies nuoli koko viime yön.

      • Anonyymi

        Sellaisen miehen kun sais!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen miehen kun sais!!!!!!

        Kyllä.selkaisia löytyy kun vaan nainen haluu sitä. Missä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.selkaisia löytyy kun vaan nainen haluu sitä. Missä olet?

        Kyllä todella haluan juuri sitä, pillu sykkii ja on märkä...
        Laita säpo [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen miehen kun sais!!!!!!

        Hän tykkää nuolla. Nuoresta miehestä lähtien on nuollut ja nyt vielä 4kymppisenäkin. Yöllä on aikaa ja nuolee tunteja. Sormettaa ja nuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tykkää nuolla. Nuoresta miehestä lähtien on nuollut ja nyt vielä 4kymppisenäkin. Yöllä on aikaa ja nuolee tunteja. Sormettaa ja nuolee.

        Aamulla sitten vasta monesti ennen ylösnousua yhdyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tykkää nuolla. Nuoresta miehestä lähtien on nuollut ja nyt vielä 4kymppisenäkin. Yöllä on aikaa ja nuolee tunteja. Sormettaa ja nuolee.

        Mies on aika hyvä siinä, saa koko kielen sisään lirputtamaan ja nenä on häppärien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen miehen kun sais!!!!!!

        Kyllä,meitä löytyy.Tässä on 40 v.harrastettu pimpin nuolentaa ja edelleeen naiset tykkää,kun vien heidät orgasmin huipulle,


    • Anonyymi

      Joskus jonkun naisen kanssa jutellut asiasta ja olen ymmärtänyt että nuoltavana oleminen on naiselle kestävyyslaji. Yksi päälle 40v synnyttänyt ainakin sanoi , ettei pysty olemaan nuoltavana ”pitkään”. Enkä oikeastaan itsekään usko että miehenä jaksaa puheista huolimatta pitkään vaikka se olisikin ”kivaa”.

    • Täällä olis vapaehtonen nuolemaan sun pimppaa.Oon Loimaan lähellä,missä sinä?

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe