medialle, että on himosiivooja. No himot ovat vaihtuneet, mutta oliko aika palata entiseen. Nyt pääministeri on puolejohtonsa vankina ja aikaaa on luututa, kun sossujen eduskuntaryhmä antoi viimeisen varoituksen.
Eikö pääministerimme enään siivoa? Näin hän ainakin muuttaessaan Kesärantaan kertoili
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Siivotkoon itsensä ulos Kesärannassa.
- Anonyymi
Siivotkoon tai olkoon siivoamatta, ei kiinnosta pätkääkään Marinin puuhastelut.
- Anonyymi
Suomen pääministeri ei voi julkisuudessa käyttäytyä niin kuten Sanna Marin käyttäytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pääministeri ei voi julkisuudessa käyttäytyä niin kuten Sanna Marin käyttäytyy.
Käyttäytyy kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaapa tuo nylkkäysvideo Sanna ja Sabina ja siinä takana oleva mies, onko siinäkin Tekir pomo? Paita ja kello ranteessa.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Tissikuvan-julkaissut-Sabina-Sarkka-pakeni-Kesarata-kohua-heti-yoelamaan-pummasi-tupakkaa
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marinin-salskea-yokerhoseuralainen-paljastui-Tekir-pomoksi-Seiska-tavoitti-miehen
- Anonyymi
Hiski Salomaa:
Minä vuan tiskaan astijoita
ja luuvalla lakasen lattijoita,
Tili tili tili tili tittattaa,
kyllä torstai meitä
nyt lohduttaa.
Joskus kun ämmä
on kitsiin tullu,
niin siellä se huutaa
kuin puolihullu:
Ootko sä laittanu
ukolle ruokaa?
Hälle nyt kahvia tuokaa!
Mun sille pitäisi
terävätä laittaa,
lapselle tarttis
resuakin vaihtaa, - Anonyymi
Tyhjiä pulloja tulee ainakin kuormittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192498
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1802371Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1341213- 1051117
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2301097Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37920Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46907Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32824- 132810
- 43744