Kaveri pani vaimoa

Anonyymi

Hyvin juodun illan jälkeen mentiin kaverille jatkoille. Vaimo oli kiihkeällä päällä ja huomain hänen olevan kiintnostunut kaveriin. Vaimoa hierin rinnoista ja koskettelin alapäästä joka oli jo sormiin märkä. Kaikki johti toisiin ja riisuin vaimon paidan ja hän koitti minun mulkkua. Kaveri yritti olla vähän sivussa mutta kun huomasi mun seisovan niin silläkin seisoi. Vaimoa hävetti katella vierasta seisovaa kullia. Kulli oli n. 18 cm mutta paksu. Halusi lähteä pois kun on siveä.
Sain vaimon riisumaan kaikki vaatteet. Alasti kun munat pystyssä menimme vaimon viereen alkoi hänkin lämmetä. Annoin kaverin nussia ensin. Meni muutama minuutti kun kaveri laukesi pilluun. Nautin kun pääsin painamaan liukkaaseen spermaiseen pilluun. Kaverilla oli muutamassa minuutissa kulli taas pystyssä. Työnsi kullin taas vaimoni märkään pilluun huokaisten . Katsoin läheltä kun kulli painui märkään valuvaan pilluun. Vedin mulkun pois pillusta ja laitoin oman pilluun. Sain orgasmin nauttien vaimon pillusta. Kaveri tuli liukkaille alkaen painaa omalla kiihkollaan kovaa juurta myöden huutaen

86

8547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko huomanneet että kun tuttu kaveri pääsee kaverin vaimoa panemaan niin siinä on kaverilla ylimääräistä kiihkoa täysin vieraaseen verrattuna?
      Meilläkin kaveri panee vaimoani melko usein iltojen ja öiden aikana.

• Anonyymi

Oma vaimo sanoi samaa, että kaveri on parempi kuin ulkopuoliset vaikka ulkopuoliset olisivatkin muutaman kerran jälkeen jo tutumpia.

Kolme ensimmäistä kertaa kaverin kanssa oli kolmistaan ja vaimo nautti niistä, mutta kaveri oli selvästi vähän paineessa ja niitä ei voi laskea, koska sitten tuli mahdollisuus että kaveri ja vaimoni saivat olla kahdestaan. Vaimo sanoi että kaveri oli ollut erittäin innostunut ja kiihottunut, kuten myös hän itsekin ja he olivat naineet kaksi kertaa sinä iltana ja olleet kuin teinit.

Tuon jälkeen tuli taas kaksi sellaista kertaa jolloin olimme kolmestaan. Kaveri oli vähän rentoutuneempi ja kyllä huomasin kuinka vaimo ja kaveri nauttivat oikein kunnolla ja aivan erilaisella kiihkolla kuin kenenkään tutun kolmannen pyörän kanssa. Kyllä siinä huomasi että kaveri oli ensiujouden kaikottua selvästi innokaampi kuin kukaan kolmansista pyöristä sitä ennen.

Vaimo sanoi noiden kertojen jälkeen että hän haluaisi kaverin kanssa touhuta välillä kahdestaan, koska kaveri on erittäin innokas ja pystyy pariin kertaan peräkkäin. Noita kertoja järjestettiinkin ja kaverin innokkuus vain lisääntyi. Vaimo on erittäin innokas ja kertoo kuinka mukavaa on heillä ollut sängyssä ja kolminpeleissä on sama innokkuus mukana. Kyllä sellainen tyyppi jonka molemmat tuntee pidemmältä ajalta, tuo siihen seksiin oman lisänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma vaimo sanoi samaa, että kaveri on parempi kuin ulkopuoliset vaikka ulkopuoliset olisivatkin muutaman kerran jälkeen jo tutumpia.

Kolme ensimmäistä kertaa kaverin kanssa oli kolmistaan ja vaimo nautti niistä, mutta kaveri oli selvästi vähän paineessa ja niitä ei voi laskea, koska sitten tuli mahdollisuus että kaveri ja vaimoni saivat olla kahdestaan. Vaimo sanoi että kaveri oli ollut erittäin innostunut ja kiihottunut, kuten myös hän itsekin ja he olivat naineet kaksi kertaa sinä iltana ja olleet kuin teinit.

Tuon jälkeen tuli taas kaksi sellaista kertaa jolloin olimme kolmestaan. Kaveri oli vähän rentoutuneempi ja kyllä huomasin kuinka vaimo ja kaveri nauttivat oikein kunnolla ja aivan erilaisella kiihkolla kuin kenenkään tutun kolmannen pyörän kanssa. Kyllä siinä huomasi että kaveri oli ensiujouden kaikottua selvästi innokaampi kuin kukaan kolmansista pyöristä sitä ennen.

Vaimo sanoi noiden kertojen jälkeen että hän haluaisi kaverin kanssa touhuta välillä kahdestaan, koska kaveri on erittäin innokas ja pystyy pariin kertaan peräkkäin. Noita kertoja järjestettiinkin ja kaverin innokkuus vain lisääntyi. Vaimo on erittäin innokas ja kertoo kuinka mukavaa on heillä ollut sängyssä ja kolminpeleissä on sama innokkuus mukana. Kyllä sellainen tyyppi jonka molemmat tuntee pidemmältä ajalta, tuo siihen seksiin oman lisänsä.

Minä olenelementtiasentaja ja olen viikon tai kaksi työreissulla kerrallaan.
        Kotona ollessa ollaan pantu vaimoani kaverin kanssa kimpassa.
        Nyt ollaan sovittu että kaveri saa käydä panemassa vaimoani minun ollessa työmatkalla ettei vaimon tarvitse olla puutteessa ja saavat olla kaksistaan niin on vaihtelua kimpalle.
        Onkohan miten yleinen toiminta malli?
        Vaimoni tykkää tästä sopimuksesta.
        Hän on erittäin kiihoittunut kun saa olla myös kaksistaan pitkäaikaisen kaverimme kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olenelementtiasentaja ja olen viikon tai kaksi työreissulla kerrallaan.
        Kotona ollessa ollaan pantu vaimoani kaverin kanssa kimpassa.
        Nyt ollaan sovittu että kaveri saa käydä panemassa vaimoani minun ollessa työmatkalla ettei vaimon tarvitse olla puutteessa ja saavat olla kaksistaan niin on vaihtelua kimpalle.
        Onkohan miten yleinen toiminta malli?
        Vaimoni tykkää tästä sopimuksesta.
        Hän on erittäin kiihoittunut kun saa olla myös kaksistaan pitkäaikaisen kaverimme kanssa.

Olemme Aviopari M48v N53v ,tämä aika ollut noi 20v aika vaikeeta olen ollut matka työmiehenä,
        Noin 1k reissussa sitte 3/4pv vapaata,tämä aika on lyhyt kotona.On rehellisesti uskallettava tunnustaa ,Vaimo on valehdellut ihan helevetisti uskollisuuttaa , on todistettu kuinka kyltymätön on Vaimo ollut kyrpää Saamaa vittuusa,/ Tämä on kyllä oikeesti vituttanut, mikä huora Vaimo on vitustaa.
        Tämän olen päässyt tietää,matka työmies kavereilta,jotka ovat meillä käyneet vaimoo nussimassa, Kuinka miehet ovat kertoneet mikä kiimane akka voi olla isosta lihavasta perseestää.
        Kuinka kiimane on vaimoni ollut mieste kyrpiä imemään ottamaa suihin että tissie väliin nussimista.Ja paljaalla kyrvällä nussimista limat laskettu jatkuvasti syvälle vittuu emättimee.
        Tämä vaa teki sen tuntee mixi Vaimo niin vitun kaksinaamane huora,kuinka osaa esittää viatonta
        rva,ja jopa tiukka pipoista,niuhottajaa perseestää.
        Halusin nähdä sen kuinka akkaa nussitaa kuinka ajalta otetaan vittua,tässä meidä kyläkunnalla noin 1km päässä on talo missä paljo majotettu keikka työmiehiä, minä järjestin että miehet pyytää minua ja vaimoo sinne käymää,ja näi tapahtu.Siellä tarjosivat viinaa vaimolle maistuu kyllä viina,että kun ulkona oltii tupakalla Vaimo oli siinä ulkona kusella miesten nähden ,niin että vittu näkyi erittäin hyvin miten kusi lentää lopettaa.
        Näin kävi Vaimo humaltui minä sanoin miehille että nyt on aika ,ottakaa ihmeessä Vaimo käsittelyyn 4miestä otti vaimon käsittelyyn,repivät vaatteet pois ,Vaimo oli alasti
        vittuje vittu mikä kiihko oli miehllä kun lihava akka vaimo humalassa alasti makasi lattialla.miehet kaato viina Vaimo suuhun.kuten työntivät kossu pullon Vaimo vittuu .
        Alkoi jumalattomat nussimis talkoot orkiat Vaimo pidettiin perjant=suntio pv juottivat ja nussivat koko vkl.Sai akka kyrpää vitun häpylihat turvoksissa reidet perse lihat mustelmilla tissit mustelmilla,Siis vaimoo hakattiin polettii ,tehtiin huoraxi tänä vkl että sen tuli näkemää.Näi vaimosta näin mikä huora on vitustaa. Näi on

• Anonyymi

Itse tyydytys on tärkeintä. Turha näytellä säikähtynyttä.

• Anonyymi

Oletteko panneet merkille kaverin erikoisen kiihkon vaimoanne pannessa.
      Meille kävi kerran niin että vaimon tyttökaveri ja minun kaveri vaimon panokaveri sattui yhtäaikaa meille.
      Vaimon ystävätär oli halukas antamaan pillua.
      Kaveri panee mun vaimoa paljon kiihkeämmin kuin vaimonì ystävätärtä, mitähän mahtaa johtua?

• Anonyymi

Kun pääsee paljaalla varatulle pillulle, tulee lisäkiihko ja kalu seisoo erityisen kovana.

• Anonyymi

Älä vastaa häirikölle mitään. Nytkin tuo sinun aivoton ja täysin asiaan liittymätön kommentti jää tänne, kun tuon häirikön viesti on tuosta välistä poistettu!

Älä vastaa häirikölle vaan ilmoita vain hänen viestit suoraan poistoon, kuin myös kaikki vastausviestit jos niitä on häirikön viesteihin tullut!

• Anonyymi

Vakikaveri on pannut 27-vuotiasta vaimoa jo yli 5 vuotta.
      Olemme paljon yhdessä kun kaveri asuu noin 450m päässä meiltä.
      Pannaan usein vaimoani kimpassa ja vaimo poikkeaa välillä kauppareissulla kaverin luona.
      Vaimokin nauttii kun saa kaverin kanssa panna myös kaksistaan.
      Vaimoni myöntää että rakastaa meitä molempia eikä kaverikaan ole tunteeton vaimoa kohtaan.
      Ei kait voikkaan olla ilman tunteita kun ovat olleet seksikumppaneita yli 5 vuotta.
      Kun ollaan kaikki kotosalla niin kaveri panee vaimoa ainakin kolmena päivänä viikossa.
      Kun vaimo palaa kaupasta suihkun raikkaana niin tiedän hänen saaneen vakkarin kanssa panon.

• Anonyymi

Muistan kun ensimmäistä kertaa pääsin panemaan kaverin vaimoa niin, että kaveri seisoi vieressä, niin eipä ottanutkaan eteen vaikka himottto niin perkuleeesti. Pelkäsin jo, että elämäni tilaisuus menisi ohi. Kaveri sittn ehdotti että otetaan parit drinkit ja aloitetaan ihan tauhallisesti niin että kaverin vaimo otti aluksi minulta suihin niin, että kalu jäykistyi täyteen mittaansa. Sitten päätin, että nyt tai ei koskaan ja työnnyin kaverin kauniiseen vaimoon ja panin kuin hullu kani ja sain lauettu häneen.

• Anonyymi

Minun kaverille kävi sama homma. Oli kaikilla kolmella kovat himot, mutta sitten kun vaatteet oli riisuttu ja vähän aikaa runkkailtu ja suukoteltu vaimoa, erektio kaikkosi aivan täysin kun ehdotin että kaveri pääsee tietenkin ensimmäisenä pukille. Kaveria jännitti niin että piti vähän nollata tilannetta. Jatkettiin siinä ihan vain koskettelulla ja imuilla ja kun se jännitys meni ohi, niin sen jälkeen vaimo pyysi kaverin sisälleen.

Tuo jännittäminen on ihan normaalia ja sitä ei kannata säikähtää. Kaikki vain nollaa tilanteen ja palataan siihen mikä toimi. Sekään ei haittaa jos tulee heti kun työntää sisään. Se ei ole pariskunnalle mikään nolo juttu, vaan se lisää pariskunnan kiihkoa. Silloin kannattaa vieraan vain istua vähäksi aikaa odottelemaan ja pariskunta antaa varmasti jonkun juoman tai vastaavan johon keskittyä ja vähän ajan päästä kun kaveri alkaa koskettelemaan itseään tai vaimo tulee imaisemaan, niin se kalu lähtee käyntiin kyllä uudelleen.

Ennenaikaiset siemensyöksyt ja erektion lopahtamiset on tuttua ja normaalia ja siitä selviää kyllä kun ottaa vain sen ajan. Eihän siinä ole mikään kiire muutenkaan.

• Anonyymi

Meillä kävi myös. Kaverilla ei seisonut kun sai kumin päälle. Vaimo runkkasi kaverin kalun kovaksi ja sanoi nai paljaalla. Homma lähti sujumaan.

• Anonyymi

Mahtavaa! Oliko mitään ehkäisyä sitten enää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa! Oliko mitään ehkäisyä sitten enää?

Parinvaihdossa jos kumea tarjotaan kaverille, siis hyvälle tutulle, se tarkoittaa yleensä sitä ettei kaverin toivota siittävän vaimoa raskaaksi.

Jos kumi on otettu pois, silloin ei ole ehkäisyä käytössä. Meilläkin vaimo pyytää minut käyttämään kumea koska hän käyttää muiden miesten kanssa kumea, ja silloin on turha ehkäistä sen lisäksi pillereillä tai kierukalla, joten kortsuilla mennään muutaman kerran vuodessa kun vaimo antaa minullekin seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parinvaihdossa jos kumea tarjotaan kaverille, siis hyvälle tutulle, se tarkoittaa yleensä sitä ettei kaverin toivota siittävän vaimoa raskaaksi.

Jos kumi on otettu pois, silloin ei ole ehkäisyä käytössä. Meilläkin vaimo pyytää minut käyttämään kumea koska hän käyttää muiden miesten kanssa kumea, ja silloin on turha ehkäistä sen lisäksi pillereillä tai kierukalla, joten kortsuilla mennään muutaman kerran vuodessa kun vaimo antaa minullekin seksiä.

Usein myös niin että kaveri ihan vähän aikaa panee paljaalla ja sitten se kumi. Himot voivat tosin ottaa vallan ja vaimo tulee raskaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein myös niin että kaveri ihan vähän aikaa panee paljaalla ja sitten se kumi. Himot voivat tosin ottaa vallan ja vaimo tulee raskaaksi.

En ole ikinä, en ikinä, 40 vuoden harrastusten aikana, nähnyt tai edes kuullut kenenkään ehdottavan että kukaan olisi ensin ilman kortsua ja sitten ottaisi kortsun käyttöön. Ja pariskuntia, naisia, sekä yksin että oman vaimon kanssa, olen käynyt läpi varmasti jo tuhat tähän mennessä. Sitä ei yksinkertaisesti tapahdu!

Monta kertaa on käynyt niin että joku on pyytänyt kortsua, mutta sitten se on otettu keskenkaiken pois. Tai sitten on käytetty kortsua mutta toisen varvin alkaessa on kortsujen käyttö jo unohtunut. Se on niin että joko sitä käytetään 100% kerroista tai sitten se on alkuun pelkkä leikkikalu jota kukaan ei kaipaa myöhemmin.

• Anonyymi

Kuinka monen vaimoa on toinen mies nainut ilman mitään ehkäisyä? Ainakin minun vaimoa. Tosi kiihottavaa

• Anonyymi

Kahdesti on meillä noin käynyt ja kolmas kerta kyllä vielä tulee.

• Anonyymi

Meillä oltiin päätetty ottaa yksi kaveri mukaan vaimoa panemaan.
      Oltiin tilattu aika kierukan laittoon ajan kanssa piti laskea aika viimeisestä kuukautisesta.
      Kaveri tulikin ennen kuin vaimoni kierukka eikä ollut kortsuja.
      Mieli teki kuitenkin saada vaimo kimppanaiseksi.
      Me miehet haluttiin panna vaimoani ja vaimoni halusi saada uuden miehen panevan häntä niinpä vaimoa pantiin paljaalla ilman ehkäisyä.
      Kierukan laittoaika oli vasta viikon päästä.
      Minulle oli tehty vasektomia ja kierukka laitettiin vieraita miehiä varten.

• Anonyymi

Win Win tilanne.
        Puhuttiin meidän taloustilanteesta kun olemme molemmat lomautettuja.
        Sanoin leikilläni että pitäisi alkaa prostituoiduksi.
        Miehenì kaveri sanoi että hän olisi valmis maksamaan 200€ panosta 500€ yöstä ja 1000€ viikonlopusta.
        Mieheni kehotti munua suostumaan ehdotukseen ja antamaan pillua kaverille kun sitä haluaa.
        On mies kyllä hauska miellyttävä huumorintajuinen ja voisin kyllä ajatella olevani hänen kanssa.
        Miehet odottavat minun antavan vastauksen huomenna perjantaina.
        Pitäisikö suostua vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Win Win tilanne.
        Puhuttiin meidän taloustilanteesta kun olemme molemmat lomautettuja.
        Sanoin leikilläni että pitäisi alkaa prostituoiduksi.
        Miehenì kaveri sanoi että hän olisi valmis maksamaan 200€ panosta 500€ yöstä ja 1000€ viikonlopusta.
        Mieheni kehotti munua suostumaan ehdotukseen ja antamaan pillua kaverille kun sitä haluaa.
        On mies kyllä hauska miellyttävä huumorintajuinen ja voisin kyllä ajatella olevani hänen kanssa.
        Miehet odottavat minun antavan vastauksen huomenna perjantaina.
        Pitäisikö suostua vai ei?

Pyydä näyttämään rahat ja jos ne löytyy niin mikä ettei, ei se tavara tuosta kulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä näyttämään rahat ja jos ne löytyy niin mikä ettei, ei se tavara tuosta kulu.

Rahat oli jo pöydällä viime perjantaina.
        Oma mies yllytti ottamaan rahat. Huomenna pitää päättää joko otan rahat tai en ala koko juttuun mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahat oli jo pöydällä viime perjantaina.
        Oma mies yllytti ottamaan rahat. Huomenna pitää päättää joko otan rahat tai en ala koko juttuun mukaan.

Paljonko pöydälle oli rahaa laitettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko pöydälle oli rahaa laitettu?

Pöydälle oli laitettu 200€ pano
        Ja sitten oli 2 kasaa 500€ yöstä
        Kolme kasaa yhteensä 1000€ koko viikonlopusta ja oma mies yllytti ottamaan koko 1000€.
        Koko rahasumma on kuulemma meidän pöydällä jo valmiina.
        Minun tulen kotiin noin klo: 18.00
        ja pitäisi päättää minkä verran otan rahaa vai hylkäänkö koko homman. Mitä pitäisi tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöydälle oli laitettu 200€ pano
        Ja sitten oli 2 kasaa 500€ yöstä
        Kolme kasaa yhteensä 1000€ koko viikonlopusta ja oma mies yllytti ottamaan koko 1000€.
        Koko rahasumma on kuulemma meidän pöydällä jo valmiina.
        Minun tulen kotiin noin klo: 18.00
        ja pitäisi päättää minkä verran otan rahaa vai hylkäänkö koko homman. Mitä pitäisi tehdä?

Otin sitten viikonloppupaketin ja myt ollaan Sysmässä mökillä.
        Illan ja yön aikana mies on pannut useasti ja olen itsekin nauttinut ja jopa halunnut seksiä hänen kanssa ja 1000€ auttaa meitä taloudellisesti.
        Mies nukkuu ja itse olen ollut hereillä jo pari tuntia.
        En ole katunut suostumistani kaverin seksikumppaniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illan ja yön aikana mies on pannut useasti ja olen itsekin nauttinut ja jopa halunnut seksiä hänen kanssa ja 1000€ auttaa meitä taloudellisesti.

Kaverimme lähti käymään kaupassa.
        Minä menen pesemään pillun kun olen tosi aktiivisesti pantu meidän kaverin toimesta.
        Olen mielissäni kun suostuin antamaan rahasta meidän hyvälle kaverille!
        Sain 1000€ viikonlopun olemisesta kaverimme seksikumppanina, olenko nyt hurraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ajatuksia jatkon suhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nauttinut tästä ajasta kaverimme maksullisena naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin olla uudelleenkin toisen miehen kanssa. Tuttu mies oli paras valinta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin suostua uudelleenkin miehen seksi kumppaniksi.
        Nyt olen nauttinut täysin vaihtelusta.

• Anonyymi

Kun vaimo on nätti halukas hyvä vartaloinen niin haluaa toki antaa hyvän kaverin kokea tämä hienous.

• Anonyymi

Voi kun joskus pääsisi kuumaksi nussitulle vitulle jossa reiällä vieraan spermat roiskittuna, huh.

• Anonyymi

Meidän kaveri maksoi viikonlopun seksiseurasta ja mieheni yllytti suostumaan.
      Olen nyt ollut kesämökillä kaverimme kanssa ja olen saanut rahaa seksistä! Olenko nyt huora?
      Kaverimme on sanonut että olen erittäin kiimainen ja kiitettävän innostunut kun olemme naineet!
      Olen tosiaan nauttinut kaverimme kanssa panemisesta enkä ole tuntenut yhtään tuntenut merkkistä vaikka olen himoinnut vierasta miestä.
      Jos pyydettäisiin uusintaa niin suostuisin heti.

• Anonyymi

Eiköhän pyydä jos sai hyvää sexiä. Antaisitko nyt uusinnan ilmaiseksi

• Anonyymi

Entäs miten kävisi, jos olisi eri tarjolla mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs miten kävisi, jos olisi eri tarjolla mies?

Oli se sen verran kiihoittavaa että suostuisin myös vieraalle miehelle seksikumppaniksi.
        Kaverimme nukkuu vielä itse herään aina aikaisin.
        Nyt tekee mieli tulla kunnolla pannuksi.
        Olen saanut kullia kiitettävästi mutta vielä tekee mieli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se sen verran kiihoittavaa että suostuisin myös vieraalle miehelle seksikumppaniksi.
        Kaverimme nukkuu vielä itse herään aina aikaisin.
        Nyt tekee mieli tulla kunnolla pannuksi.
        Olen saanut kullia kiitettävästi mutta vielä tekee mieli!

Hyvä. Nauti nyt kunnolla . Herätä mies yllättäen,ota vaikka s...on ni varmaan tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän pyydä jos sai hyvää sexiä. Antaisitko nyt uusinnan ilmaiseksi

Toivon että haluaa uudestaan minua, minä ainakin haluan häntä.
        Parastani olen hänelle pyrkinyt antamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Nauti nyt kunnolla . Herätä mies yllättäen,ota vaikka s...on ni varmaan tykkää.

Aion antaa hänelle suuseksiä ekaksi ainakin kunnes herää.

• Anonyymi

Oletko ollut mieheesi yhteydessä? Kestääkö pää?

• Anonyymi

Olen soittanut hänelle lauantaina kun "varamieheni" kävi kaupassa.
        Kysyin omalta mieheltä miltä hänestä tuntuu kun nyt on ns vieras mies nainut sun vaimoa?
        Mieheni kertoi että häntä on panettanut koko ajan kun on ajatellut että vaimoa panee toinen mies.
        Häntä vain kiihoitti että vaimoa nai toinen mies.
        En uskaltanut kertoa että olen halunnut kaverimme panevan minua ja olen nauttinut toisesta miehestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin omalta mieheltä miltä hänestä tuntuu kun nyt on ns vieras mies nainut sun vaimoa?
        Mieheni kertoi että häntä on panettanut koko ajan kun on ajatellut että vaimoa panee toinen mies.
        En uskaltanut kertoa että olen halunnut kaverimme panevan minua ja olen nauttinut toisesta miehestä

Eiköhän miehesi ole arvannut. Mitä mieltä avoimesta suhteesta vai onko taekoitus tehdä tätä vain rahasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän miehesi ole arvannut. Mitä mieltä avoimesta suhteesta vai onko taekoitus tehdä tätä vain rahasta?

Minä haluan ihan vain seksin takia toista miestä kun tämä kerta oli aivan upea kokemus.
        Oli tosi luontevaa riisua kun saimme mökin lämpimäksi ja antautua kaverille naitavaksi.
        Nyt haluttaa varmasti jatkossa olla miehen kanssa seksisuhteessakin.
        Täytyy tietenkin kysyä myös mieheni mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän rahasta ollut enempi kerta luontoinen tiukan talouden pakoittama juttu.
        Kaveriin sanoi jos en olisi suostunut seksiin hänen kanssaan niin hän olisi antanut meille sen rahan muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan ihan vain seksin takia toista miestä kun tämä kerta oli aivan upea kokemus.
        Oli tosi luontevaa riisua kun saimme mökin lämpimäksi ja antautua kaverille naitavaksi.
        Nyt haluttaa varmasti jatkossa olla miehen kanssa seksisuhteessakin.
        Täytyy tietenkin kysyä myös mieheni mielipide.

Siis avoin suhde? Saako miehesi myös luvan ulkopuolisiin suhteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis avoin suhde? Saako miehesi myös luvan ulkopuolisiin suhteisiin?

Ei olla puhuttu avoimesta suhteesta mutta mieheni on ehdotellut minulle kimppaseksiä ja kokeilla toista miestä ja kertoa sitten hänelle.
        Tämä meidän kaveri oli meidän ensimmäinen avioliiton ulkopuolinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän rahasta ollut enempi kerta luontoinen tiukan talouden pakoittama juttu.
        Kaveriin sanoi jos en olisi suostunut seksiin hänen kanssaan niin hän olisi antanut meille sen rahan muutenkin.

Kaverimme kysyi haluanko minä kotiin jo nyt vai ollaanko vielä yksi yö?
        Sanoin hänelle että hän saa päättää, päätös oli minun mieleinen ollaan vielä yksi yö ja lähdetään vasta aamulla kotiin.
        Minut naitiin heti kun päätettiin olla vielä yksi yö, tämä alkoi lupaavasti ja tätä rouvaa on kyllä naitu useasti tämän reissun aikana ja pillua on nuoltu ettei ole valittamista.
        Olen minäkin niellyt joitakin spermasatseja kaverimme nautinnoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun päätettiin jäädä vielä yöksi niin kaverimme vei minut sänkyyn riisumista ei ollut kun oltiin alasti oltu molemmat.
        Olen tuntenut itseni todella halutuksi naiseksi ja minua kuulemma haluttaisiin naida myös jatkossa luvalla tai luvatta!
        Kyllä minuakin haluttaa olla kaverimme seksikumppani vielä jatkossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun päätettiin jäädä vielä yöksi niin kaverimme vei minut sänkyyn riisumista ei ollut kun oltiin alasti oltu molemmat.
        Olen tuntenut itseni todella halutuksi naiseksi ja minua kuulemma haluttaisiin naida myös jatkossa luvalla tai luvatta!
        Kyllä minuakin haluttaa olla kaverimme seksikumppani vielä jatkossakin.

Soitin miehelleni että tullaan vasta aamulla.
        Mieheni halusi tietää onko vaimoa pantu kunnolla?
        Kerroin että ihan kiitettävästi on naitu. En kertonut että kaverimme on nainut minua enempi kuin normaalisti naidaan kuukaudessa, olen kyllä nauttinut joka hetkestä.
        Olen myös imenyt kalun seisokkiin erinäisiä kertoja eikä täällä ole paikkaa missä ei oltaisi naitu!

• Anonyymi

Mun kaverin vaimo on oikea siveyden sipuli, varsinainen tiukkapipo, aina marisemassa jostain.
      Ainut mikä siinä on hyvää on ulkokuori, c/d kupin kiinteät tissit ja hyvännäköinen pieni perse.
      Kaveri soitti ja kysyi jos lähtisin hänen kanssaan heidän mökille terassin tekoon.
      Suostuin kun ajattelin ettei hänen vaimo ole siellä narisemassa.
      Lauantai aamuna kaveri tuli mut hakemaan ja siitä mökille, no perille kun päästiin olihan se muijakin siellä.
      Vanha terassi oli jo purettu, joten pikkusen mittailtiin ja parannettiin pohjaa.
      Kello oli jo kymmenen ja oli pienen tauon paikka.
      Tiukkis toi kahvia ja leipiä, oli jo varsin lämmin ja hän oli pikku 👙 päällä.
      Kyllähän siinä silmä lepäsi.
      Saatiin runko valmiiksi ja ruvettiin laittamaan lautoja paikalleen.
      Tiukkis otti ☀️ ja toi meille juomia hyvään tahtiin,
      Toki oli alkoholitontakin välillä.
      Olin ollut reilu kuukauden ilman pillua ja tiukkiksen vartalo sai kulliini eloa.
      Terassi oli viimeistelyä vaille valmis kun kaveri sanoi et tehdään huomenna loppuun ja otetaan pikku kännit ja saunotaan.
      No ei mulla siihen ollut vastaan laittamista,
      En tiedä mitä kaverini mielessä pyöri kun saunaan mennessämme pyysi tiukkiksen mukaan.
      Löylyihin kun mentiin kaikki nakuna, niin nousihan mun kulli pystyyn, kaveri sen huomas ja sanoi vaimolleen et tarttisko tolle tehdä jotain.
      Tiukkis totesi jos oot tosissaan niin mennään pukkariin, vähän ihmettelin mut kaveri totesi et koita nyt mennä.
      Pukkarissa sain sellaisen suihin oton ettei mitään järkeä, paras mitä olen ikinä saanut.
      Hän sormeili peräaukkoani ja välilihaa, ottaen kullini kokonaan suuhunsa, kauan en kestänyt kun laukesin räjähtäen hänen suuhunsa.
      Toivuttuani huomasin että kaverin tuli vaimonsa taakse, hieroi tissejä ja toisella kädellä karvattomia huulia, samalla suudellen niskaa.
      Kaverillani oli täysi stondis ja meni lattialle makuulle.
      Tiukkis rupesi ratsastamaan kaverini kullilla,
      Näin pöydällä liukkari tuubin ja otin korkin auki, herätin puoli heijjarissa olevan kullini pikku runkulla, samalla liukkaria kulliini levittäen.
      Katsoin edessäni ratsastavaa paria ja kysyin pääseekö kolmanneksi ja jos niin kumpaan haluaa, perseeseen vai pilluun.
      Kaverini sanoi että voitele perse ja tuuppaa sinne.
      Pariskunta rauhoitti menon kun laitoin liukkaria tiukkisen perseeseen.
      Oli jo laitranut toisenkin sormen pyllyyn ja kaveri liikutteli kulliaan pilkussa pikkuhiljaa, tiukkiksen ääntely ja voihkinta senkuin yltyi.
      Otin sormet pois pyllystä ja rupesin työntymään sisään, pikkuhiljaa sain kullini pyllyyn kokonaan.
      Pidin kulliani syvällä paikoillaan, annoin tiukkiksen totutella tunteeseen, samalla tunsin kullissani kun kaverini liikkui ees taas pillussa pikkuhiljaa, tiukkiksen voihkinta koveni, vetelin rauhallisesti edestakaisin, välillä kulli melkei kokonaan ulos ja sitten suoraan pohjaan asti.
      Tiukkis rupesi jo ulvomaan suoraa huutoa joten annoin palaa kunnolla, lisäsin vauhtia, nussin tiukkiksen persettä niin että läiske kävi.
      Kaverini ilmoitti orkkunsa olevan lähellä hän murahteli muutaman kerra ja laukesi pillun perkoille.
      Tiukkis oli lähellä omaa orkkuansa joten jatkoin nussimista, palleissani tunsin etten enää kauan kestä.
      Onneksi tunsin tiukkiksen pyllyn supistelevan ja juuri kun olin laukeamassa hän sai omansa ja rojahti alas miehensä päälle.
      Samalla laukesin itsekkin ja ruiskin spermat tiukkisen perseelle ja selän päälle.
      Tämän saunareissun jälkeen kaverini vaimo ei ole enää ollut tiukkapipo ja olen vieraillut heidän mökillään silloin tällöin remppakaverina.

• Anonyymi

Minä aloin rahan himossa meidän kaverin maksulliseksi naiseksi.
        Tuttu kaveri niin ei häirinnyt yhtään heittää vaatteita pois ja antaa hänen naida minua.
        Enkä pode morkkista vaikka haluan häntä seksuaalisesti.
        Oma mieheni yllytti minut kaverimme kanssa naimaan ja nyt sai mitä halusi.
        Olen tuntenut itseni todella halutuksi seksuaalisesti ja olen kuulemma haluttu myös jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloin rahan himossa meidän kaverin maksulliseksi naiseksi.
        Tuttu kaveri niin ei häirinnyt yhtään heittää vaatteita pois ja antaa hänen naida minua.
        Enkä pode morkkista vaikka haluan häntä seksuaalisesti.
        Oma mieheni yllytti minut kaverimme kanssa naimaan ja nyt sai mitä halusi.
        Olen tuntenut itseni todella halutuksi seksuaalisesti ja olen kuulemma haluttu myös jatkossa.

Muista että vaikka kaveri nyt maksaa ja sinä tunnet itsesi halutuksi, niin niin kauan kuin sinä teet sitä rahanhimossa, niin kauan kaveri panee sinua vain pelkkänä pilluna ja sinä itse et merkitse mitään. Kun teidän suhde arkistuu, kuten se tulee arkistumaan, sinä ”pillunkantotelineenä” tulet jäämään toiseksi ja sinäkin tajuat että ei hän sinua halua, koska sinä rahanhimossa osoitat jatkuvasti ettet halua tai arvosta häntä, eikä hän siksi halua kuulla sinun mielipiteitä koska hän maksaa sinusta. Jätä tuo rahasta paneminen prostuille ja jos haluat jatkaa seksiä, tee se halusta, ei rahanhimossa, koska se mieskin tajuaa että on sinun hyväksikäytettävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista että vaikka kaveri nyt maksaa ja sinä tunnet itsesi halutuksi, niin niin kauan kuin sinä teet sitä rahanhimossa, niin kauan kaveri panee sinua vain pelkkänä pilluna ja sinä itse et merkitse mitään. Kun teidän suhde arkistuu, kuten se tulee arkistumaan, sinä ”pillunkantotelineenä” tulet jäämään toiseksi ja sinäkin tajuat että ei hän sinua halua, koska sinä rahanhimossa osoitat jatkuvasti ettet halua tai arvosta häntä, eikä hän siksi halua kuulla sinun mielipiteitä koska hän maksaa sinusta. Jätä tuo rahasta paneminen prostuille ja jos haluat jatkaa seksiä, tee se halusta, ei rahanhimossa, koska se mieskin tajuaa että on sinun hyväksikäytettävänä.

Olenhan tuolla aiemmin sanonut että raha oli kertaluontoinen ja mies testasi lähdenkö rahasta mukaan.
        Haluan kaveriamme kun olen viikonlopun aikana saanut sen verran seksiä jaa olen nauttinut miehen kanssa naimisesta kuten hänkin minun kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan tuolla aiemmin sanonut että raha oli kertaluontoinen ja mies testasi lähdenkö rahasta mukaan.
        Haluan kaveriamme kun olen viikonlopun aikana saanut sen verran seksiä jaa olen nauttinut miehen kanssa naimisesta kuten hänkin minun kanssani.

Ah, anteeksi. Luulin että olit uusi kommentoija.

Haluan vielä sanoa, jos tähän tulee joku muu kommentoimaan minun viestiä että minä en tuomitse sinun seksiä, enkä sitä että joku harrastaa seksiä rahasta, mutta sellainen tilanne jossa miehen ystävä tai tuttu käy rahasta panemassa, ja vaimo tekee sitä vain rahasta, muuttaa pidemmän päälle suhteen tasa-arvoisuutta ja asettaa kaverinkin miehen silmissä toisenlaiseen asemaan. Kertaluontoisena tuollainen rahan vaihto seksiä vastaan varmasti toimii ja voi olla jopa kiihottavakin leikki olla maksullisena, mutta pidemmän päälle eli säännöllisenä se ei tule toimimaan, jos se rahanvaihto on pääasia eikä leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites jatko? Kimppaseksiehdotusta kehiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, anteeksi. Luulin että olit uusi kommentoija.

Haluan vielä sanoa, jos tähän tulee joku muu kommentoimaan minun viestiä että minä en tuomitse sinun seksiä, enkä sitä että joku harrastaa seksiä rahasta, mutta sellainen tilanne jossa miehen ystävä tai tuttu käy rahasta panemassa, ja vaimo tekee sitä vain rahasta, muuttaa pidemmän päälle suhteen tasa-arvoisuutta ja asettaa kaverinkin miehen silmissä toisenlaiseen asemaan. Kertaluontoisena tuollainen rahan vaihto seksiä vastaan varmasti toimii ja voi olla jopa kiihottavakin leikki olla maksullisena, mutta pidemmän päälle eli säännöllisenä se ei tule toimimaan, jos se rahanvaihto on pääasia eikä leikkiä.

Sysmässä viimeinen pano ennen lähtöä.
        On haikea tunne jättää tämä mökki olen oppinut ja nauttinut kaverimme kanssa.
        Olen antautunut himoni vietäväksi ja olen ollut tosi ha lukas naimaan kaverimme kanssa kaverimme on myös halunnut selvästi naida juuri minua.
        Kaverimme haluaisi naida minua jatkossakin eikä minulla kyllä ole mitään sitä vastaan.
        Minun mies on lähtenyt jo töihin on ensimmäinen työpäivä lomautuksen jälkeen.
        Kaverimme halusi vielä naida minut ennen kuin lähtee omaan toimeensa.
        Saatiin sitten muistoja myös aviovuoteeseen nyt on rouva naitu omassa aviovuoteessa vieraan miehen toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites jatko? Kimppaseksiehdotusta kehiin?

Minä kyllä suostuisin jos minua kysyttäisiin olemaan miesten kimppanaisena.
        Yllätyin miten olin halukas kaverimme naitavaksi.
        Sain viikonlopun aikana seksiä enempi kuin normaalisti kuukaudessa.
        Oli ikimuistoinen mökkireissu!
        Kun tultiin meille halusi kaverikin naida minua niin nyt on muistoja myös meidän aviovuoteessa ns vieraan miehen kanssa naimisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä suostuisin jos minua kysyttäisiin olemaan miesten kimppanaisena.
        Yllätyin miten olin halukas kaverimme naitavaksi.
        Sain viikonlopun aikana seksiä enempi kuin normaalisti kuukaudessa.
        Oli ikimuistoinen mökkireissu!
        Kun tultiin meille halusi kaverikin naida minua niin nyt on muistoja myös meidän aviovuoteessa ns vieraan miehen kanssa naimisesta.

Kaverimme laittoi viestin ja pyysi minua tulemaan käymään hänen luona!
        Kaverimme haluaisi naida kanssani.
        On minullakin kaverimme pyörinyt mielessä ja mökkitapahtumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaverimme laittoi viestin ja pyysi minua tulemaan käymään hänen luona!
        Kaverimme haluaisi naida kanssani.
        On minullakin kaverimme pyörinyt mielessä ja mökkitapahtumat.

Oma mieheni tulee noin klo: 16.30 saa nähdä mitä sanoo kun vaimoa on naitu koko viikonloppu ja mielelläni antaisin myös mökkikaverille.
        Miten paljon uskallan kertoa miehelleni mökkireissusta sekä hìmostani vieraan miehen kanssa panemiseen?
        Lakana sängyssä on vaihdettu ettei näy että ollaan pantu siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma mieheni tulee noin klo: 16.30 saa nähdä mitä sanoo kun vaimoa on naitu koko viikonloppu ja mielelläni antaisin myös mökkikaverille.
        Miten paljon uskallan kertoa miehelleni mökkireissusta sekä hìmostani vieraan miehen kanssa panemiseen?

Otitteko kuvia kun vieras nai sinua, niistä varmaan miehesi kiihottuisi jos sais nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä miehesi kommentoi? Mitä seuraavaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otitteko kuvia kun vieras nai sinua, niistä varmaan miehesi kiihottuisi jos sais nähdä.

Ei uskalla näyttää videota mistä näkee miten kiimaisesti imen kalua seisokkiin ja ohjaan sen pilluuni ja ratsastan kaverin kalulla ja jään makaamaan hänen päälle spermat sisälläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni nai minua kiihkeämmin kuin pitkään aikaan.
        Sanoi että pitää poistaa vieraan kyrvän jälki vaimon pillusta kun on ollut myymässä pillua toiselle!
        Kysyin olenko nyt sitten sinun huora niin olen kuulemma hänen pikkuhuoransa!
        Kysyin miten on putäisikö tätä huoraa tarjota muillekin?
        Hän sanoi vain että katsotaan.
        Mieheni naituaan minua meni lämmittämään saunan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on ehdottanut kimppaseksiä mutta eri miehen kanssa.
        Suostun vaikka haluan saman miehen kanssa seksiä.
        Toivon että jossain vaiheessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni nai minua kiihkeämmin kuin pitkään aikaan.
        Sanoi että pitää poistaa vieraan kyrvän jälki vaimon pillusta kun on ollut myymässä pillua toiselle!
        Kysyin olenko nyt sitten sinun huora niin olen kuulemma hänen pikkuhuoransa!
        Kysyin miten on putäisikö tätä huoraa tarjota muillekin?
        Hän sanoi vain että katsotaan.
        Mieheni naituaan minua meni lämmittämään saunan.

Kuinka monta kalua on käynyt sun pillussa yhteensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kalua on käynyt sun pillussa yhteensä?

Avioliittoni aikana oli ensimmäinen kalu mieheni lisäksi.
        Ennen miestäni on ollut 2 muuta.
        Aloimme seurustella mieheni kanssa jo kun olin 17-vuotias ja olimme kavereita jo koulussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloimme seurustella mieheni kanssa jo kun olin 17-vuotias ja olimme kavereita jo koulussa.

Mieheni kaveri vei minun neitsyytenì jonka jälkeen mieheni kiinnostui minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni kaveri vei minun neitsyytenì jonka jälkeen mieheni kiinnostui minusta.

Minä olen tavannut vaimoni kun olimme minä 18v vaimoni 17v mun kaveri oli 18v.
        Kaverin kanssa pantiin molemmat nykyistä vaimoani kunnes aloimme seurustella silloin pantiin eka kerta kimpassa mun nykyistä vaimoa.
        Tehtiin poika kun oltiin oltu 4 v yhdessä.
        Vaimoani oltiin pantu kimpassa ja erikseen tämän 4 vuotta.
        Oltiin muuttamassa ja kaveri auttoi muutossa päivällä ja illalla kasattiin sänky että saatiin vaimoa panna silloin vain takaapäin kun raskaus oli lopuillaan.
        Kaveri oli toistakertaa panemassa vaimoani niin lapsivesi meni ja poikamme syntyi 2.5h panosta.
        Kaverista tuli kummisetä ja minä olen isä pojallemme vaikka emme ihan varmoja ole kumpi on oikeasti isä.
        Isyystestiä ei tehdä ollaan kuitenkin oltu molemmat paikalla ja poika täyttää 15.11.2025
        34-vuotta ja kummisetä panee edelleen vaimoani.
        Sama mies on pannut vaimoani jo 39-vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on ehdottanut kimppaseksiä mutta eri miehen kanssa.
        Suostun vaikka haluan saman miehen kanssa seksiä.
        Toivon että jossain vaiheessa!

Miten toimit, jos tuo kaveri ehdottaa tapaamista vaikka miehesi tietämättä? Et tähänkään asti tainnut kertoa kaikkea miehellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toimit, jos tuo kaveri ehdottaa tapaamista vaikka miehesi tietämättä? Et tähänkään asti tainnut kertoa kaikkea miehellesi.

Tänään mieheni lähti töihin ja ovikello soi kohta.
        Luulin mieheni unohtaneen avaimensa ja menin avaamaan oven alasti niin ovella oli kaverimme mökkireissultani päästin hänet sisälle.
        Istuimme keittiön pöydän viereen ja vasta silloin tajusin olevani alasti.
        Kaverimme oli odottanut mieheni lähtevän ennen kuin tuli.
        Kaverimme halusi naida minua ja suostuin.
        Naitiin ja keskusteltiin noin 3h ennen kuin hän lähti.
        Sanoin ettei me voida naida salaa mieheltäni enää.
        Jos naidaan jatkossa niin se tapahtuu mieheni tieten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kertonut miten kiimainen olin kaverimme kanssa.
        Olin myös usein miestä tahtomassa naimaan minua.
        Muuten olen kertonut miehelleni että mies nai minua useasti vuorokaudessa ja haluaisi ehkä jatkossakin naida minua ehkä myös kimpassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten olen kertonut miehelleni että mies nai minua useasti vuorokaudessa ja haluaisi ehkä jatkossakin naida minua ehkä myös kimpassa.

Miksi miehet pyydettyään vaimoaan antamaan vieraalle pillua niin seuraavaksi vaimon pitää alkaa miesten kimppanaiseksi.
        Mieshaluaa nähdä kun vaimoa naidaan vieraan miehen toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miehet pyydettyään vaimoaan antamaan vieraalle pillua niin seuraavaksi vaimon pitää alkaa miesten kimppanaiseksi.
        Mieshaluaa nähdä kun vaimoa naidaan vieraan miehen toimesta.

kaippa nuo fantasiat ovat sellaisia tai katsoo mihin vaimon kantti ja siveys venyy. Omalla meni kolme viikkoa ehdotuksesta että oli jalat levällään kaverille ja puoli vuotta niin kolme miestä pani sitä viikon lopun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko miehesi innostunut kimpasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaippa nuo fantasiat ovat sellaisia tai katsoo mihin vaimon kantti ja siveys venyy. Omalla meni kolme viikkoa ehdotuksesta että oli jalat levällään kaverille ja puoli vuotta niin kolme miestä pani sitä viikon lopun.

Tuo on kyllä kiihottavaa katsottavaa kun vaimo oikein tarjoaa vittuaan kaverin pantavaksi. Jalat ovat kunnolla levällään, vittu kunnolla esillä koska karvoja ei juuri ole, vittu kiiltelee kiimasta.

Itselle enemmän tekee vaikeuksia päästä vitulle tai pysyä vitulla, koska vaimo pikemminkin puristaa reisiään yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko miehesi innostunut kimpasta?

Kyllä hän on mpuhunut kimpasta ja olen ehdottanut kaverimme.
        Mieheni ei ole luvannut eikä kieltänytkään kutsumasta häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä meni nopeammin.
        3pmin niin sain luvan järjestää vaimolle rakastajan meni 3 päivää niin rakastaja oli ovella ja sääret aukesi samantien 10min niin oli ekat vieraan spermat pillussa ja viikko niin mökillä oltiin runkoa pystyttämässä uuteen mökkiin 5 kaveria auttamassa ja vaimo antoi pillua meille kaikille kuudelle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan häntä naimaan kanssani että taitaisin suostua.
        Toivon kuitenkin että mieheni haluaa hänet meidän mukaan kimppaan ettei tule kiusausta pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vähän outo tilanne kun mieheni paras kaveri on vienyt mun neitsyyden.
        Mieheni haluaa minut myös saunaan kun kaverikin on nainutkin minua niin on enää turha peitellä enää pillua kaverilta kun on saanut pannakkin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan häntä naimaan kanssani että taitaisin suostua.
        Toivon kuitenkin että mieheni haluaa hänet meidän mukaan kimppaan ettei tule kiusausta pettää.

Jos miehesi miettii asiaa liian kauan,.niin tuo kaveri ottaa varmasti yhteyttä. Sitten se on menoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos miehesi miettii asiaa liian kauan,.niin tuo kaveri ottaa varmasti yhteyttä. Sitten se on menoa?

Se on käynyt minunkin mielessä.
        Onko se miehelleni niin iso asia kuka vaimoa panee jos kerran haluaa että omaa vaimoa panee ns vieras mies.
        Onhan se vaimolle parasta jos kolmas mies on vaimolle mieleinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kutkuttavaa kun vieraampi mies tulee naimaan sinua niin mielellään sääret aukaisee ja päästää hänet sisään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on käynyt minunkin mielessä.
        Onko se miehelleni niin iso asia kuka vaimoa panee jos kerran haluaa että omaa vaimoa panee ns vieras mies.
        Onhan se vaimolle parasta jos kolmas mies on vaimolle mieleinen.

Hyviä uutisia minun mökkikaveri tulee huomenna meille koko viikonlopuksi, mieheni on kutsunut hänet kuulemma minulle yllätykseksi.
        Aikovat panna minua kimpassa!
        Kaverimme tekstasi mulle että minun täytyy näytellä yllättynyttä kun hän tulee meille.
        Hän tulee noin klo:16.30 ja mieheni on pyytänyt minun lämmittää saunan klo:16.00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä uutisia minun mökkikaveri tulee huomenna meille koko viikonlopuksi, mieheni on kutsunut hänet kuulemma minulle yllätykseksi.
        Aikovat panna minua kimpassa!
        Kaverimme tekstasi mulle että minun täytyy näytellä yllättynyttä kun hän tulee meille.
        Hän tulee noin klo:16.30 ja mieheni on pyytänyt minun lämmittää saunan klo:16.00

Teillä on tuon kaverin kanssa kuitenkin jo salaista viestintää. Kyllä tuo jonkunlaiseksi suhteeksi taitaa muodostua, miehesi luvalla tai ilman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on tuon kaverin kanssa kuitenkin jo salaista viestintää. Kyllä tuo jonkunlaiseksi suhteeksi taitaa muodostua, miehesi luvalla tai ilman

Mökkireissulla vaihdettiin puh:numeroita.
        Voi olla että tulee ehkä vielä tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2406
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      47
      1692
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1418
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1076
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      895
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      893
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      876
    Aihe