Kaveri pani vaimoa

Anonyymi

Hyvin juodun illan jälkeen mentiin kaverille jatkoille. Vaimo oli kiihkeällä päällä ja huomain hänen olevan kiintnostunut kaveriin. Vaimoa hierin rinnoista ja koskettelin alapäästä joka oli jo sormiin märkä. Kaikki johti toisiin ja riisuin vaimon paidan ja hän koitti minun mulkkua. Kaveri yritti olla vähän sivussa mutta kun huomasi mun seisovan niin silläkin seisoi. Vaimoa hävetti katella vierasta seisovaa kullia. Kulli oli n. 18 cm mutta paksu. Halusi lähteä pois kun on siveä.
Sain vaimon riisumaan kaikki vaatteet. Alasti kun munat pystyssä menimme vaimon viereen alkoi hänkin lämmetä. Annoin kaverin nussia ensin. Meni muutama minuutti kun kaveri laukesi pilluun. Nautin kun pääsin painamaan liukkaaseen spermaiseen pilluun. Kaverilla oli muutamassa minuutissa kulli taas pystyssä. Työnsi kullin taas vaimoni märkään pilluun huokaisten . Katsoin läheltä kun kulli painui märkään valuvaan pilluun. Vedin mulkun pois pillusta ja laitoin oman pilluun. Sain orgasmin nauttien vaimon pillusta. Kaveri tuli liukkaille alkaen painaa omalla kiihkollaan kovaa juurta myöden huutaen

7

3120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet että kun tuttu kaveri pääsee kaverin vaimoa panemaan niin siinä on kaverilla ylimääräistä kiihkoa täysin vieraaseen verrattuna?
      Meilläkin kaveri panee vaimoani melko usein iltojen ja öiden aikana.

      • Anonyymi

        Oma vaimo sanoi samaa, että kaveri on parempi kuin ulkopuoliset vaikka ulkopuoliset olisivatkin muutaman kerran jälkeen jo tutumpia.

        Kolme ensimmäistä kertaa kaverin kanssa oli kolmistaan ja vaimo nautti niistä, mutta kaveri oli selvästi vähän paineessa ja niitä ei voi laskea, koska sitten tuli mahdollisuus että kaveri ja vaimoni saivat olla kahdestaan. Vaimo sanoi että kaveri oli ollut erittäin innostunut ja kiihottunut, kuten myös hän itsekin ja he olivat naineet kaksi kertaa sinä iltana ja olleet kuin teinit.

        Tuon jälkeen tuli taas kaksi sellaista kertaa jolloin olimme kolmestaan. Kaveri oli vähän rentoutuneempi ja kyllä huomasin kuinka vaimo ja kaveri nauttivat oikein kunnolla ja aivan erilaisella kiihkolla kuin kenenkään tutun kolmannen pyörän kanssa. Kyllä siinä huomasi että kaveri oli ensiujouden kaikottua selvästi innokaampi kuin kukaan kolmansista pyöristä sitä ennen.

        Vaimo sanoi noiden kertojen jälkeen että hän haluaisi kaverin kanssa touhuta välillä kahdestaan, koska kaveri on erittäin innokas ja pystyy pariin kertaan peräkkäin. Noita kertoja järjestettiinkin ja kaverin innokkuus vain lisääntyi. Vaimo on erittäin innokas ja kertoo kuinka mukavaa on heillä ollut sängyssä ja kolminpeleissä on sama innokkuus mukana. Kyllä sellainen tyyppi jonka molemmat tuntee pidemmältä ajalta, tuo siihen seksiin oman lisänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimo sanoi samaa, että kaveri on parempi kuin ulkopuoliset vaikka ulkopuoliset olisivatkin muutaman kerran jälkeen jo tutumpia.

        Kolme ensimmäistä kertaa kaverin kanssa oli kolmistaan ja vaimo nautti niistä, mutta kaveri oli selvästi vähän paineessa ja niitä ei voi laskea, koska sitten tuli mahdollisuus että kaveri ja vaimoni saivat olla kahdestaan. Vaimo sanoi että kaveri oli ollut erittäin innostunut ja kiihottunut, kuten myös hän itsekin ja he olivat naineet kaksi kertaa sinä iltana ja olleet kuin teinit.

        Tuon jälkeen tuli taas kaksi sellaista kertaa jolloin olimme kolmestaan. Kaveri oli vähän rentoutuneempi ja kyllä huomasin kuinka vaimo ja kaveri nauttivat oikein kunnolla ja aivan erilaisella kiihkolla kuin kenenkään tutun kolmannen pyörän kanssa. Kyllä siinä huomasi että kaveri oli ensiujouden kaikottua selvästi innokaampi kuin kukaan kolmansista pyöristä sitä ennen.

        Vaimo sanoi noiden kertojen jälkeen että hän haluaisi kaverin kanssa touhuta välillä kahdestaan, koska kaveri on erittäin innokas ja pystyy pariin kertaan peräkkäin. Noita kertoja järjestettiinkin ja kaverin innokkuus vain lisääntyi. Vaimo on erittäin innokas ja kertoo kuinka mukavaa on heillä ollut sängyssä ja kolminpeleissä on sama innokkuus mukana. Kyllä sellainen tyyppi jonka molemmat tuntee pidemmältä ajalta, tuo siihen seksiin oman lisänsä.

        Minä olenelementtiasentaja ja olen viikon tai kaksi työreissulla kerrallaan.
        Kotona ollessa ollaan pantu vaimoani kaverin kanssa kimpassa.
        Nyt ollaan sovittu että kaveri saa käydä panemassa vaimoani minun ollessa työmatkalla ettei vaimon tarvitse olla puutteessa ja saavat olla kaksistaan niin on vaihtelua kimpalle.
        Onkohan miten yleinen toiminta malli?
        Vaimoni tykkää tästä sopimuksesta.
        Hän on erittäin kiihoittunut kun saa olla myös kaksistaan pitkäaikaisen kaverimme kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olenelementtiasentaja ja olen viikon tai kaksi työreissulla kerrallaan.
        Kotona ollessa ollaan pantu vaimoani kaverin kanssa kimpassa.
        Nyt ollaan sovittu että kaveri saa käydä panemassa vaimoani minun ollessa työmatkalla ettei vaimon tarvitse olla puutteessa ja saavat olla kaksistaan niin on vaihtelua kimpalle.
        Onkohan miten yleinen toiminta malli?
        Vaimoni tykkää tästä sopimuksesta.
        Hän on erittäin kiihoittunut kun saa olla myös kaksistaan pitkäaikaisen kaverimme kanssa.

        Olemme Aviopari M48v N53v ,tämä aika ollut noi 20v aika vaikeeta olen ollut matka työmiehenä,
        Noin 1k reissussa sitte 3/4pv vapaata,tämä aika on lyhyt kotona.On rehellisesti uskallettava tunnustaa ,Vaimo on valehdellut ihan helevetisti uskollisuuttaa , on todistettu kuinka kyltymätön on Vaimo ollut kyrpää Saamaa vittuusa,/ Tämä on kyllä oikeesti vituttanut, mikä huora Vaimo on vitustaa.
        Tämän olen päässyt tietää,matka työmies kavereilta,jotka ovat meillä käyneet vaimoo nussimassa, Kuinka miehet ovat kertoneet mikä kiimane akka voi olla isosta lihavasta perseestää.
        Kuinka kiimane on vaimoni ollut mieste kyrpiä imemään ottamaa suihin että tissie väliin nussimista.Ja paljaalla kyrvällä nussimista limat laskettu jatkuvasti syvälle vittuu emättimee.
        Tämä vaa teki sen tuntee mixi Vaimo niin vitun kaksinaamane huora,kuinka osaa esittää viatonta
        rva,ja jopa tiukka pipoista,niuhottajaa perseestää.
        Halusin nähdä sen kuinka akkaa nussitaa kuinka ajalta otetaan vittua,tässä meidä kyläkunnalla noin 1km päässä on talo missä paljo majotettu keikka työmiehiä, minä järjestin että miehet pyytää minua ja vaimoo sinne käymää,ja näi tapahtu.Siellä tarjosivat viinaa vaimolle maistuu kyllä viina,että kun ulkona oltii tupakalla Vaimo oli siinä ulkona kusella miesten nähden ,niin että vittu näkyi erittäin hyvin miten kusi lentää lopettaa.
        Näin kävi Vaimo humaltui minä sanoin miehille että nyt on aika ,ottakaa ihmeessä Vaimo käsittelyyn 4miestä otti vaimon käsittelyyn,repivät vaatteet pois ,Vaimo oli alasti
        vittuje vittu mikä kiihko oli miehllä kun lihava akka vaimo humalassa alasti makasi lattialla.miehet kaato viina Vaimo suuhun.kuten työntivät kossu pullon Vaimo vittuu .
        Alkoi jumalattomat nussimis talkoot orkiat Vaimo pidettiin perjant=suntio pv juottivat ja nussivat koko vkl.Sai akka kyrpää vitun häpylihat turvoksissa reidet perse lihat mustelmilla tissit mustelmilla,Siis vaimoo hakattiin polettii ,tehtiin huoraxi tänä vkl että sen tuli näkemää.Näi vaimosta näin mikä huora on vitustaa. Näi on


    • Anonyymi

      Itse tyydytys on tärkeintä. Turha näytellä säikähtynyttä.

    • Anonyymi

      EI KANNATA ANTAA TOISTEN ASTUA OMILLA APAJILLA. KANNATTAA PUUKOLLA LYHENTÄÄ KAVERILTA.

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe