Jos ehdotan livessä tapaamista virallisissa asioissa?
Mies mitä vastaat
27
78
Vastaukset
- Anonyymi
Missä virallisissa asioissa?
Sekin käy, ei jännitä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Okei.
- Anonyymi
Jos olet H-mies, niin ei mennyt kyllä sulle.
- Anonyymi
Ei tiedä hyvää, jos ois mulle jotain virallista.
- Anonyymi
Ei meillä ole mitään virallisia asioita keskenämme.
- Anonyymi
No ei ollut sitten sulle? Haloo.
- Anonyymi
Onnistuu oikein hyvin sekä viralliset että myös epäviralliset.
Ei mitään ongelmaa.
M sivusta - Anonyymi
Jaa että suoraan maistraattiin marssitaan?
Jokin uusi ohjelma formaatti? - Anonyymi
Meidän virallinen tapaaminen, sen naisen kanssa, on naimisiinmeno taatusti.
- Anonyymi
Onko kirkko jo varattu? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kirkko jo varattu? :)
en ole menossa keneenkaan kanssa naimisiin
Minulle kävisi aina.
- Anonyymi
Ehdota vaan, kyllä se käy.
- Anonyymi
Sopii ilman muuta. Tarkistan ensin kalenteriani.
- Anonyymi
Luulenpa ettei ap tule ehdottamaan tapaamista livessä. Selvä juttu.
- Anonyymi
kuulekyllä me nahbaan jossakin vaiheessa se on varma usko jo
- Anonyymi
Eikait siinä.. Kyllä minä voisin suostua! Eipä tässä ihmeitä ole suunniteltu...
- Anonyymi
siis mitä tassapa mina kerron sinulle yhben asian ensin yritan ajaa ajokortin taalla ja toiseksi minun pitaa paasta edunvaljojasta eroon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mitä tassapa mina kerron sinulle yhben asian ensin yritan ajaa ajokortin taalla ja toiseksi minun pitaa paasta edunvaljojasta eroon
loppu onkin sitten historiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppu onkin sitten historiaa
juuri niin enempää en nyt kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin enempää en nyt kerro
kuule jossakin vaiheessa mun pitaa kayda espanjassa nopeasti sillä retkella en viivy kauan
- Anonyymi
No se tulee kyllä takuulla pysymään todella virallisena kun meistä on kyse. Olen siitä aivan varma. :D
- Anonyymi
Ja sitten tavataan😋
- Anonyymi
Miksi kieltäytyisin? Mieheltä tämä.
- Anonyymi
Kerran elämässä ihminen on tasan viiskytvee, joten piutpaut kaikelle laittomuudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866236Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614723Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu574482Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa714308Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa702709En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541548
- 351358