Miksi pitää tilata turvallisuus jostain palvelusta?
Jos sinulla on kattava kotivakuutus ja itse ostettu turvakamera tai useampi niistä, niillä saat nriittävän suojan.
Ok, onhan se niinkin, että jonkin palveluntarjoajan auto tulee puolen tunnin kuluttua, mutta silloin tilanne on jo ohi.
Itse luotan omiin turvakameroihini, joihin tulee ilmoitus sekunnissa, jos joku liikkuu alueella.
Miksi ette mosta omia turvakameroita
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Jos taas on kaukana kotoa pitkiä aikoja, eikä sukulaisia/kavereita/naapureita, jotka voisivat käydä tsiigaamazza mestat niin sitten...
- Anonyymi
Jos olet kaukana kotoasi, niin sitten soitat Suomen Poliisille.
Yleensä turvakamera lähettää sinulle sekunneissa viestin ja kuvan puhelimeesi, jos kameran suojaamalla alueella liikkuu joku. Samalla kamera tallentaa liikkuvaa kuvaa, jotta voidaan nähdä, mitä tunkeutujat tekivät. Lisäksi turvakameroissa on suora puheyhteys turvattavaan kohteeseen, joten voit kysellä tunkeutujien tarkoitusta, samalla kun soitat paikallisen Poliisin paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi306830- 883869
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683842- 2583248
- 612797
- 522755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322620- 1532490
- 322084
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1311957