Tekisi mieli kirjottaa sinulle mies kuinka paljon sua rakastan

Anonyymi

….mutten voi tai kehtaa.
En tiedä kehtaisinko jollet olisi varattu.
Mut en halua ”sotkeutua” vaikka tunteet taitaa olla molemminpuoleista..

Menen aivan tärinä tilaan kun nähdään,
eikä ole ollut näin voimakkaita tunteita miestä
kohtaan ketä en tunne. Tai ketään kohtaan.
Kun nähtiin ensi kerran lähemmin, tuntui kuin
tunnettaisiin jo vaikkei olla vieläkään puhuttu.
Vaistosin sinusta jotain samaa myös.

Ehkä ensi elämässä?

15

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kirjoita viestiä vaan rohkeasti, jospa päädytte sitä kautta edes hyviksi frendeiksi.

      • Anonyymi

        Oikein hyvin ajateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvin ajateltu.

        Ei ole toimiva yhtälö jos on seksuaalista vetovoimaa. Jos jalat menee alta.. Jos kutittaa.. Jos on kaipuuta.. Jos jöpöttää..


    • Anonyymi

      Olen laittanut pari neutraalia viestiä.
      Tuntuu nyt vaan et ei ole oikea aika.
      Puran täällä mun ikävää aina joskus
      sillon kun ei jaksa yksin miettiä :)

      • Anonyymi

        Eikä mun moraali anna periksi kirjottaa suorilta noin kun hän on varattu. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mun moraali anna periksi kirjottaa suorilta noin kun hän on varattu. -ap

        Höpsis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis

        ???


    • Anonyymi

      Eikun tässä elämässä kahvitellaan!

    • Anonyymi

      No kehtoo ny vaan

    • Anonyymi

      Minä ainki rakastan tukka auki A naista.

    • Anonyymi

      Hyvä ap! Kyllä mies tulee sinun elämään jos on tarkoitettu. Parisuhteen väliin ei kannata mennä sotkemaan.

      • Anonyymi

        Olipas taas ihan hiton viisas kommentti. Suuni on auki ihmetyksestä oi jumalainen oraakkeli.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas ihan hiton viisas kommentti. Suuni on auki ihmetyksestä oi jumalainen oraakkeli.
        Sivusta

        Hiton viisas vai, eikö tuon pitäisi olla itsestään selvää kaikille eikä mikään maailman ihme ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiton viisas vai, eikö tuon pitäisi olla itsestään selvää kaikille eikä mikään maailman ihme ??

        Se on jonkun keksimä mustavalkoinen pilipali-pelisääntö, jonka jotkut ovat ottaneeet joksikin, mitä pitävät jonakin moraalikoodin tapaisena, vaikka typerryttävä yksinkertaistus onkin ja sopii juuri tuollaisille haihattelijoille, jotka sanovat, että: ”mies tulee jos se on tarkoitettu”.

        Hahhahhahhahhaa!!!!

        Toisilleen kuuluvat ottavat toisensa jos haluavat.

        Itse jatkan tätä mun elämää juuri siksi, että se jota haluan ei näytä haluavan mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jonkun keksimä mustavalkoinen pilipali-pelisääntö, jonka jotkut ovat ottaneeet joksikin, mitä pitävät jonakin moraalikoodin tapaisena, vaikka typerryttävä yksinkertaistus onkin ja sopii juuri tuollaisille haihattelijoille, jotka sanovat, että: ”mies tulee jos se on tarkoitettu”.

        Hahhahhahhahhaa!!!!

        Toisilleen kuuluvat ottavat toisensa jos haluavat.

        Itse jatkan tätä mun elämää juuri siksi, että se jota haluan ei näytä haluavan mua.

        Olet ihan kehittymätön ja lapsi henkisesti. Moraalitonkin


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe