Anteeksi, en voinut aavistaa

Anonyymi

Sattumaa täysin. En tehnyt tarkoituksella!

5

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinku mikä? Häh?

• Anonyymi

Oot kyllä sellainen satutäti että ei mitään määrä, kukin hiihtää tavallaan.

• Anonyymi

Mistä repäisit tädin? Eihän aloituksessa edes lue onko se tädiltä vai sedältä.
        Minä luulen että kyseessä on satusetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä repäisit tädin? Eihän aloituksessa edes lue onko se tädiltä vai sedältä.
        Minä luulen että kyseessä on satusetä.

Sama täällä, tuo surullinen maalittaja taitaa olla itse niitä satutätejä joiden elämäntehtävä on valehdella muista ihmisistä ja nimetä jotain tiettyä henkilöä näiden tarkoituksettomien kirjoitusten taakse. Ja kyseinen satusetä, joka näitä oikeasti kirjoittaa on yleisesti tunnettu tapaus, joten turhaa vaivaa tämä moron näkee.

• Anonyymi

Oho tapoin vahingossa mutten tehnyt tarkoituksella ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      420
      4584
    2. Sami ja Olli-Pekka varasivat 550 000 euroa mökkibudjettiin - Mukana ei edes tontin hintaa...

Aikamoinen budjetti… Ja tuohon päälle vielä kulut lämmityksestä, vedestä jne ja se tontin hinta. Mitä sinä olisit valmis maksamaan mökistä tai vapaa-a
      Maailman menoa
      40
      4365
    3. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      3568
    4. Ensitreffit alttarilla: Otto tilittää harmissaan: "Assi muutti tänne ja sitten mulla napsahti..."

Varo sisältöpaljastuksia! Voi ei… Ei ala ruusuisesti tämän parin yhteiselo. Tsemppiä! Lue, mitä Otolle ja Assille kävi: https://www.suomi24.fi/viihd
      Tv-sarjat
      5
      2463
    5. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      642
      1729
    6. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      283
      1568
    7. Vanhemmalle Hänelle

Mitäs jos on ikävä? Ihan valtava ikävä?
      Ikävä
      49
      1076
    8. Huvittava eduskunnan kyselytunti.

Lähes kymmenen eri Persua kysyi saman kysymyksen hallitukselta itärajan aukiolosta viisumin omaaville venäläisille. Kysymykseen vastasi sisäministeri
      Maailman menoa
      338
      1049
    9. Toisenlaista "wokenismia"?

Ukkolan teksteissä näkyy jokin hätähuuto, ehkä sukupuolirooleja haikaillen tms. ?? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f4788e63-403a-4b95-ac74-3e4a9b8
      Sinkut
      152
      1049
    10. Uniper-sotkun syylliset

Mikä puolue oli hallituksessa, kun uniper-kaupoista päätettiin? - persut Mikä taho vastusti uniper-kauppoja? - vihervasemmisto persujen naureskelless
      Perussuomalaiset
      186
      1002
    Aihe