Eikös ratikka tuokaan niihin lapioidut rahat tuplana takaisin?
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009028247.html
"Nysse-lippujen hinta on nousemassa viidellä prosentilla - taustalla kaupungin ensi vuoden talousarviokehyksen miljoonien eurojen alijäämä"
Tampereen rahat
11
255
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän kaupunki joutunee seuraavaksi myymään vesilaitoksensa (aamun lehti kertoo) toki väittäen, ettei vesimaksut nouse. Ei kait tamperelaisetkaan enää voi olla niin tyhmiä, että tuon uskoisivat (siis ettei hinnat nouse)?
- Anonyymi
Jos valtuusto "uskoo" 😁
- Anonyymi
Myydään ratikka
- Anonyymi
Tuo se heti ylihuomenna rahat takaisin tuplaten
- Anonyymi
Aamusanna lehden mielestä kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Jep ja parempaan suuntaa mennään kun tanssintaan ilmastohumppaa ja elävöitetään keskustaa ratikalla.
- Anonyymi
Kokoomus...
Suhmurit kuppaavat viimesetkin sentit! - Anonyymi
Eihän ne rahat tule tuplana takaisin muille kuin gryndereille ja muille asuntokeinottelijoille!
- Anonyymi
Sitten kun vielä tietäisi, että keneltä ne rahat niille menee.
- Anonyymi
Suhmureiden taskuista ne rahat löytyvät.
- Anonyymi
Kävi päinvastoin kuin ratikka -fanit luulivat .
Keskustan piti " elävöityä " ( ennen ratikkaa se kyllä olikin tosi elävä ) ja rahaa piti tulla saavista kaataen kaupungin kassaan , molemmat ratikan ansiosta .
Toisin kävi , kaupungin rahat loppu , joukkoliikenne vaatii joka vuosi 15 miljoonaa lisää rahaa , veroäriä jo nostettu ja keskusta täysin kuollut , autioita liiketiloja Hämppi täynnä .
Miten meni omasta mielestä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402092Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611545Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1841479Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on91295Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok701279Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191043Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?181015- 10979
- 63964