Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!

🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.

16

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullakin kahta naista ikävä. Olisi mukava köllötellä kahden naisen välissä.

• Anonyymi

Ei oo. Harvassa on naiset jotka haluaa jakaa jotain hyvää myös toisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestäkään ei voi tietää onko hyvä vai huono, kun ajan kanssa. Mä en näe näissä mitää pahaa, suurinosa näkee..on sama on yksi nainen tai kaksi tai yks mies tai kaksi..tai vaikka kolme, veikkaan silti, et sydän kuitenkin kuuluu yhdellä. Pelleillä voi vaikka kymmenen kanssa..

• Anonyymi kirjoitti:

Kenestäkään ei voi tietää onko hyvä vai huono, kun ajan kanssa. Mä en näe näissä mitää pahaa, suurinosa näkee..on sama on yksi nainen tai kaksi tai yks mies tai kaksi..tai vaikka kolme, veikkaan silti, et sydän kuitenkin kuuluu yhdellä. Pelleillä voi vaikka kymmenen kanssa..

No nyt omi ikävää, että aloituksesta tuli tälläistä pelleilyä mieleen. Aloittajaa ei kiinnosta pelleilyt!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

No nyt omi ikävää, että aloituksesta tuli tälläistä pelleilyä mieleen. Aloittajaa ei kiinnosta pelleilyt!

Ei muakaan silti pelleilen, kun on kivaa mutta tyhmää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi bi-tyttöjä/nuoria naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vaikka reilusti aikuisiakin bi-naisia (25-45 v).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta.

Tuo riippuu ihan siitä mitkä asiat kokee elämässä tärkeäksi. Eihän sitä ehdi tehdä järkeviä asioita, jos pelleilee lukuisten ihmisten kanssa. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Kenenkään ei ole pakko muuttaa elintapojaan toisten mieliksi. Se ei ole kivaa.

• Anonyymi

Ikävöidä voi ..mäkin, mutta taitaa toinen viedä voiton..empä ennen oo ollut tälläisessa tilanteessa.

• Jaa! Mun ikävöinnin syy näkyy noissa aloituksen emojeissa. Eli hampaasta on lohjennut pala. Sydämen tunteet kuuluu vain yhdelle.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Jaa! Mun ikävöinnin syy näkyy noissa aloituksen emojeissa. Eli hampaasta on lohjennut pala. Sydämen tunteet kuuluu vain yhdelle.

Huomasin..😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin..😅

Koska sulla on viimeksi ollut jotain muuta elämässä kun nämä viiden pennin provot?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sulla on viimeksi ollut jotain muuta elämässä kun nämä viiden pennin provot?

Outo logiikka sinulla. Jos aloitus ei ole sulle niin se ei tarkoita että aloitus on provo. Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä joten täällä voi olla vaikka minkälaisia tapauksia kirjoittamassa.

Eiköhän tuollaiset viiden pennin anonyymit kirjoitukset ole enemmän provoja kuin rekattuna vahvoilla tunnisteilla kirjoitetut jutut.

• Anonyymi

💩.ajatus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe