Ruukin koneliikkeestä 2 tummaa naista. Oli onnistunut viemään ainakin imurin hameen alla. Kauppias oli varoittanut Oulaisten liikkeitä. Yhdessä liikkeessä myyjä huomasi soitti poliisit. Ja keikka ei on onnistunut. On se myyjältä rasismia😎
Rotusortoa Oulaisissa.
8
1081
Vastaukset
- Anonyymi
Rotusortoa.
- Anonyymi
Rautalangasta vääntäen: No ei tietenkään ole rasismia, jos on myymälävarkaista kyse. Sellaiset joutavatkin kiinni ja saisi olla kovemmatkin rangaistukset, olivatpa mitä ryhmää tahansa.
Mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että oikeaa rasismiakin esiintyy paljon, ja vähemmistöt - muutkin kuin mihin viittasit - kärsivät siitä aiheettomasti. Eli suhtaudu fiksusti niihin, jotka ovat kunnollisia kuten muutkin ihmiset, äläkä yleistä ja lietso rasismia itse.- Anonyymi
Juu ne 99% pilaa sen 1% maineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ne 99% pilaa sen 1% maineen.
Vai 99.9% pilaa sen 0.1% maineen? En tietenkään ole tätä mieltä, pohdin vain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai 99.9% pilaa sen 0.1% maineen? En tietenkään ole tätä mieltä, pohdin vain..
No joo, olet varmaan lähempänä. Oma arvioni oli turhan optimistinen.
- Anonyymi
Sikäli rasismia kun unohdetaan että myymälävarkaita on kaiken ikäisiä, varakkaita, köyhiä, valtaväestöä suurin osa ja merkittävä osa varkaista on myymälöiden henkilökunta. Minäkin olen nuoruudessani näpistellyt silloin tällöin enkä pitänyt sitä kovin suurena rikkeenä, silloin ajatteli että kauppa on niin rikas ettei siitä tule kovin isoa haittaa sille vaikka välillä ottaa maksutta. Nyt aikuisena ajattelen asiasta eri tavalla ja on vara maksaa siitä mitä tarvitsen.
- Anonyymi
..pitäis sitä valtaväestön ulkopuolisenkin sen verran ajatella ettei nyt rikkihapotettua auton akkua tunge keinokuituisen hameen alle.. siinä voi tulla pahat palovammat !
Onneksi liikkeen henkilökunta oli hereillä kun se oli jäänyt maksamatta..?- Anonyymi
Onhan siinä sammutin yläpuolella🔥💦😼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1171851Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik241563Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2301526- 2161511
- 1821272
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151149Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841148Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie391019- 74919
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka70900