Sinä aikuinen mies/vanhempi mies
Ole järkähtämätön. Järkkymätön. Et siis ikinä, kuuna kullan valkeana aio ottaa minuun yhteyttä? Reagoida tekstariini tai muuhunkaan?
Miksi?
Toivot, että minä soittaisin? Oikeasti? Sori, kun jankkaan, mutta vääntäisitkö rautalangasta?!
Why can't you see..
P.nainen
Aikuiselle miehelle
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen järkkymätön. Olen todennut tämän itse luonnossa. Enkä aio ottaa yhteyttä. Odotan että sinä teet sen. Se on sun vuoro nyt. Väännän sen sinulle raudasta.
- Anonyymi
😄
Ei ole minun vuoro, se on selvää. Soittaa kyllä voisin mutta sinö olet joku muu😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄
Ei ole minun vuoro, se on selvää. Soittaa kyllä voisin mutta sinö olet joku muu😀Olen minä. Usko tai älä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä. Usko tai älä.
Uskon kyllä, että sinä olet sinä ihan yhtä paljon kuin minä olen minä
Ei tämä kuitenkaan ollut minulle.
- Anonyymi
Jospa Jorma ei ole saanut Päivin tekstaria tai mailia... aika törkeetä käytöstä olisi olla vastaamatta!
- Anonyymi
Minä en ainakaan ole Jormalle maileja kirjoitellut 😀
P.nainen
- Anonyymi
Olen vapaa, ajan paikalla, sauna lämpiää tervetuloa p.. a t. Jukka ps. nro päättyy 8.
- Anonyymi
Ei pääty🙂
Pnainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääty🙂
PnainenKai mies oman numban tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai mies oman numban tietää.
Luin väärin
- Anonyymi
Jos joku ei vastaa tekstariisi, niin ota sen vinkkinä ja jätä rauhaan. Ihastunut tai rakastunut ihminen vastaa tekstariin lähes välittömästi, vähintään saman päivän aikana.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta🤔👍
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa kaikissa tapauksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa kaikissa tapauksissa.
Todellakin pitää. Ihastuneena ei jätä tilaisuutta käyttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pitää. Ihastuneena ei jätä tilaisuutta käyttämättä.
Joku voi olla vihastunut vaikka onkin ihastunut, eikä vastaa ollenkaan.
- Anonyymi
Itse poistin txt viestit lukematta koska ulkomaan numerosta jatkuvaa soittelua jopa 15kertaa päivässä, voi olla ja varmaan onkin että poistin sen haluaisin tutustua sinuun viestin.
- Anonyymi
Ei koske aloittajaa
- Anonyymi
Siksi, kun et halua mitään vakavampaa kanssani. Siitä se kaikki johtuu siitä se johtui silloin ja yhä edelleen. Ei ole muuta selitystä?!
Jännä, että olisit "roikkunut" täällä kaikki nämä vuodet ihan vain jonkin "kevyen haihattelun" perässä.
On surullista olla saamatta vastauksia koskaan. Kaiken annoin ja mitä sain?
Meitä on monta.
Mutta minä olin yksi ja ainoa niin kuin sinäkin.
P.nainen - Anonyymi
Ei kannata vastailla outoihi numeroi lehti kauppiaat pilleri kauppiaat tyhjää tyrkyttää
- Anonyymi
Hän vaikuttaai uskonnolliselta harrastajalta ilmeisesti.
- Anonyymi
Sitä hän ei kyllä ole alkuunkaan!? Muistelen näin.
Hän on ehdoton päätöksissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855