Älä nainen yritä enää.

Anonyymi

Oon oikeasti homo mutten pysty sitä kunnolla ees itelle myöntämään. Sun oli aika kuulla totuus ennenkuin molemmat menee ihan rikki. Kiva nainen oot mutta niin.

42

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielikuvituksen puutteesta sinua ei voi ainakaan syyttää nainen;)

    • Anonyymi

      Tiedänhän mä jo sen.

    • Anonyymi

      Ole sitten. Ei kiinnosta. Mun olet jokatapauksessa!

    • Anonyymi

      En nainen oo homo mut nää ihmiset haluu luulla niin

      • Anonyymi

        Minä en niin luule. Tiedän että olet palstalla homo.
        Olen nimittäin sun rakkauden kohde ja täällä väittävät minua mieheksi. Ollaan yhdessä homoja.


    • Anonyymi

      Kyllä kulti tiedän sen, itsehän kerroit jo.

    • Anonyymi

      Määki käyn täällä ku kaipaan naista ja oikeasti olen homo. Eiku nyt joku ei täsmää.

      • Anonyymi

        Kyllä kai homokin voi jotain naista kaivata elämäänsä.

        Lupa rakkaudelle on ilmankin seksiä;))

        Tavikset on niin taviksia ja kaikki pitää lokeroida, että mahtuu siihen omaan kuutiopäähän arkistoitumaan.


    • Anonyymi

      Haha vituttaako nainen kun olen kovin mies mitä olet tavannut.

      • Anonyymi

        Miks naisille pitää olla niin kova. Etkö sä voi kovistella itsesi vertaisten seurassa vai meinaatko, että siinä vaiheessa et enää pärjää.


      • Anonyymi

        Rambo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks naisille pitää olla niin kova. Etkö sä voi kovistella itsesi vertaisten seurassa vai meinaatko, että siinä vaiheessa et enää pärjää.

        Varmaan jonkinlaista käsittelemätöntä äitikapinaa..

        Sivusta...


      • Anonyymi

        Miks pitäis jotain vituttaa en ole tapaillut kovanaamoja eikä muutkaan.


    • Anonyymi

      Miten sä menet rikki jos kerran olet homo? Eihän naisen pitäis suhun vaikuttaa millään tavalla, ei fyysisesti eikä henkisesti paitsi korkeintaan kaverina/ystävänä? Tämä on taas jonkun harhasen mustiksen tekele.

      • Anonyymi

        Juu, naisen joka ei saa miestä josta on tullut pakkomielle. Saisi jos pyytäisi anteeksi, mutta ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, naisen joka ei saa miestä josta on tullut pakkomielle. Saisi jos pyytäisi anteeksi, mutta ei.

        Eiköhän mies tämä pakkomielle ole sinulla itselläsi?
        Kuinka moneen naiseen sairautesi kohdistuu vai yhteenkö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, naisen joka ei saa miestä josta on tullut pakkomielle. Saisi jos pyytäisi anteeksi, mutta ei.

        En pyydä anteksi sinulta mies, virheitä joita olet itse tehnyt enimmäkseen.
        "Et merkitse minulle mitään vaikka haluat, että asia toisin nähdään."
        Muista myös, että sinä et päätä olenko kiinnostunut kenestäkään itse päätän tämän asian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, naisen joka ei saa miestä josta on tullut pakkomielle. Saisi jos pyytäisi anteeksi, mutta ei.

        Tai sitten miehen kateellisen/mustasukkaisen äijäkaverin tuotoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän mies tämä pakkomielle ole sinulla itselläsi?
        Kuinka moneen naiseen sairautesi kohdistuu vai yhteenkö vain?

        No todella! Nyt on mennyt homot ja puurot sekasin. Naisen pitää pyytää anteeksi kuvittelee olevansa jollekin pakkomielle. Pitäiskö naisen pestä sen jalatkin pesuvadissa ja olla alamainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten miehen kateellisen/mustasukkaisen äijäkaverin tuotoksia.

        Epäilen tätä vaihtoehtoa. Kuumaa kamaa homomarkkinoilla joilla mustiksia jostain naisesta. Ennenkin samaa provoa ! En jaksais naisena taistella jostain ukosta homojen kanssa toisaalta se vaan enää puuttuukin tästä mun elämästä. Olishan se varmaan kokemus sekin.


    • Anonyymi

      No en yritä. Olet paljon pahempaa ja sinä tiedät tämän asian näin olevan.

    • Anonyymi

      Joo no tälleinkin voi männä jutut. ,,, ite tokesin jälleen naapureiden penskojen iäniä kuullessa että mie oon kyllä jo liian vanha hoitommoon toisten penskoja.

      Hyviä eläkepäiviä kuunnellessa nyt ten männöö....,,,

      En oikeastaan mitteen sen enempiä kadu, mutta en ymmärrä jos viäristä vastauksista pahoitetaan mieli.

      Ei oo mitenkään yksoikosta selittee jopa lähimmilleen jos ennee ei ymmärretä toisiaan. ??

    • Anonyymi

      Äijäpaini on parasta.🔜 🍩

      • Anonyymi

        No hom...iluhan on miesten hommooo 🤣


    • Anonyymi

      Olen selibaatissa oleva homo joka ei kuitenkaan ole ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen kanssa ja ikävöin erästä naista ihan homona ja jos en häntä saa niin ryhdyn yksinäiseksi homoksi joka ei käy miehissä mutta runk.... kaa vaan ihan homonA.

      • Anonyymi

        Juha?


      • Anonyymi

        Mehiläinen


    • Anonyymi

      OUKKI DOUKKI

      • Anonyymi

        Esiinnyt naisena, olet sairas sinä mies ja ku olet vielä toissukupuoline, etkä ole edes oikea mies, jätä naiset rauhaan sika!


    • Anonyymi

      Hieno provoaloitus voisi mennä todesta . Kyllä trolli keksii .

      • Anonyymi

        Mutta jos trolli on eläkkeellä tai työtön ,niin onhan sitä yöt aikaa valehdella .


    • Anonyymi

      Täälläkö luulet sen viestisi tulevan kuulluksi?

    • Anonyymi

      Et sä oo pupu mikään gay, vaikka jotkut kiusaisi!

    • Anonyymi

      Kyllä sä sen pystyt myöntään joku päivä. Kattelet nsispuolisten ystävien kanssa miehiä jne.

    • Anonyymi

      Voit olla mun bestis

    • Ei yksi kerta homoksi tee.

      • Anonyymi

        Sinähän se taatusti tiedät, kokemuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se taatusti tiedät, kokemuksesta.

        Naisena nyt en homo voi olla muutenkaan.


    • Anonyymi

      Ei kun sillä on kiltin miehen syndrooms ja on niin kiltti, että menee homojen lankaan. Naiset on rumia ja pahoja horokkeja tuolla taivaalla.

    • Anonyymi

      Ilmoitathan tämän suoraan hänelle.

    • Anonyymi

      En usko oot joku feikki esiinnyt toisena vaa

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe