Mies miksi haluat olla...

Anonyymi

Noin vaikee ihminen?? Olisit nyt kerrankin mies.

68

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin olla mies, jos tietäisin missä olet.

      • Anonyymi

        Pidän peukkuja että löydät aloittajan saat olla mies hänen kanssaan.
        Kaunista kauantaiaamua.


    • Anonyymi

      Menee sun kannalta koko ajan vaan vaikeemmaksi!!

      • Anonyymi

        Saattaisit hyötyä psykoterapiasta. Sivusta.


    • Anonyymi

      Mitä sä oikeen haluat elämältäsi??

    • Anonyymi

      Eli mitä haluat että mun pitäs tehdä?

      Yx tee mies

    • Anonyymi

      En ole vaikea vaan vissiin joku jakomielitautinen. Minun on epäilty tehneen asioita joista minulla itselläni ei ole mitään tietoa. Silloin on turvallisinta kaikkien kannalta olla yksin eikä ottaa mitään riskejä. Mitä jos satutan jotain enkä itse sitä edes tiedä?

      • Anonyymi

        Niin minkä sille voi jos ei muista 🤦‍♀️


    • Ei kannata olla helppo, muuten on joka toinen nainen kaulassa. Enkä jaksa enää olla mies, olen ollut sitä jo yli kolmekymmentä vuotta ja tympäännyin, se on ihan ämmien hommoo.

    • Anonyymi

      Ai että miksi? Siksi, koska olen piileskelevä, salamyhkäinen, tarkkaileva ja kompleksinen. Nuo ominaisuudet ovat muotoutuneet osaksi henkilöpersoonaani. Miesten pitäisi perinteisen ajattelun mukaan olla putkiaivoja jotka tekevät yksinkertaisia ja suoraviivaisia ratkaisuja ensin, ja miettiä vasta sitten menivätkö hommat ihan putkeen vai eivät.
      Mitä vanhemmaksi tulen, sitä selkeämmin havaitsen olevani "outolintu" ihmisten keskellä. Tämän tapainen asioiden tiedostaminen muokkaa osaltaan ihmisen persoonaa omalta osaltaan. Ps. On tää kyllä naurettavaa kun kaikki vastailevat vain toisille randomeille ihmisille täällä näin 😄. Terapeuttista tää kyllä on, I get it.

      • Anonyymi

        Terapeuttista kyllä kai. Monta kertaa kirjoittanut tänne tuntemukset. Kun johonkin on purettava.


      • Anonyymi

        Terapeuttisuuden takia siis kirjoittelet näitä gallupeita itsellesi?


    • Anonyymi

      Älä vaadi muilta sellaista mihin et itsekään kykene.

      • Anonyymi

        Tuo ei kuulu naisen logiikkaan, heitä ohjaa sekava yhdistelmä, itsekkyys ja erilaiset pelot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei kuulu naisen logiikkaan, heitä ohjaa sekava yhdistelmä, itsekkyys ja erilaiset pelot.

        On se niin itsekästä😭


    • Anonyymi

      Eihän teillä olis sitten mitään mistä jorista... jos en olis tämmönen.. Goodbye

    • Anonyymi

      No en oo. Mä oon marjanpoimija

    • Anonyymi

      Miehet eroaa miesten miehistä sitenkin. Se jos mikä kasvattaa.

    • Anonyymi

      Olen mies enkä mielistelijä joihin olet ilmeisen tottunut. Mun suhteen sulla on ollut aina väärät keinot ja taktiikka, niin kuin nytkin. Jos nainen on ylimielinen ja epäkunnioittava, annan pakit lähestyjälle tai lemppaan saman tien iskemäni. Useimmiten ne on feministejä, niin kuin sinäkin. Niin olen aina toiminut ja tulen toimimaan jatkossakin.

      • Anonyymi

        Sanoo herra klo. kaksi aamuyöllä kun ei unta saanut naista miettiessään hohohh.


      • Anonyymi

        Saako arvata että on sun mielestä ylimielinen ja epäkunnoittava, kun ei tee mitä sä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo herra klo. kaksi aamuyöllä kun ei unta saanut naista miettiessään hohohh.

        Hohhoh, vastaan kun kerkeän. Ei tunteet kuule kelloja katsele. Noin myöhäisenä ajankohtana lähetetty viesti on itseltäni kumminkin harvinaisuus, mutta tunteille kun et tosiaan mitään voi ja asia sanotaan kun ja jos asiaa on.

        Sekään että antaa pakit ei sen jonkun speciaalimman kohdalla aina välttämättä tarkoita etteikö voisi olla tunteita tätä kohtaan. Mutta jos toinen käyttäytyy selvästi ylimielisesti niin joko näpäytän sanallisesti tai annan suoraan pakit tai lemppaan siihen paikkaan jos itse olen lähestynyt. Jos ei ole molemminpuolista kunnioitusta, ei voi olla koskaan mitään muutakaan, ei edes yhtä yötä. Niin se vain minulla menee, on aina mennyt, ja pidän siitä kiinni. Luonne ja on sellainen.

        Annan tuolle naiselle kumminkin mahdollisuuden kasvaa henkisesti ihmisenä. Hänelle ei selkeästikkään ole sanottu koskaan tarpeeksi ei, ja siksikin hänellä on humahtanut pahoin nuppiin. Mutta kovin pahoin prinsessan elkeitä hänellä on. Oli myös muutakin perin ikävää ja ala-arvoista käytöstä häneltä havaittavissa.

        Noin ihan yleisestikkin ottaen, miehen ei pidä, missään olosuhteissa, niellä kaikkia naisten oikkutteluja! Varsinkaan jos/kun ne kumpuavat silkasta pahuudesta, ilkeydestä, irstaudesta ja ylimielisyydestä! Eikä missään nimessä antaa kaikkea aina periksi! Naisia pitää siis tarvittaessa myös osata 'kouluttaa' pehmein metodein heti välittömästi jos syytä siihen ilmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako arvata että on sun mielestä ylimielinen ja epäkunnoittava, kun ei tee mitä sä haluat.

        En suostu sellaiseen mitä en halua, ja tiedät varmasti mitä tarkoitetaan kun puhutaan ylimielisestä käytöksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo herra klo. kaksi aamuyöllä kun ei unta saanut naista miettiessään hohohh.

        Aloituksen kirjoittanut mies käy kaikki tunnekirjonsa läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako arvata että on sun mielestä ylimielinen ja epäkunnoittava, kun ei tee mitä sä haluat.

        Ja itsekäs!


    • Anonyymi

      Mitä sinä haluat hänen tekevän?

      • Anonyymi

        Ei varmaankaan pomppivan kumipallona provojen perässä tai urkkivan asiattomasti


    • Anonyymi

      Mut ku en mä oo mies enkä mikään. Terv, M

      • Anonyymi

        No, mikä sä oot sitten??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mikä sä oot sitten??

        En oikein tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä...

        Luulen, että oot se vapaana juoksenteleva rotta tai apina, joka yrittää päästä, kuin koira veräjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että oot se vapaana juoksenteleva rotta tai apina, joka yrittää päästä, kuin koira veräjästä.

        Voihan se niinkin olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin olla...

        Miksi pitää olla tuommoinen luikerteleva ja liukaasti liikkuva rotanpoikanen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että oot se vapaana juoksenteleva rotta tai apina, joka yrittää päästä, kuin koira veräjästä.

        Ketä yrität? Taitaa itselläsi olla ongelma joko logiikassa tai moraalista. Moni M -mies on erittäin vastuuntuntoinen. Kuka edes kutsuu noilla nimikkeen yhtään ihmistä. Katse peiliin ja omiin tekemisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yrität? Taitaa itselläsi olla ongelma joko logiikassa tai moraalista. Moni M -mies on erittäin vastuuntuntoinen. Kuka edes kutsuu noilla nimikkeen yhtään ihmistä. Katse peiliin ja omiin tekemisiin!

        Nyt ei ollut kysymyksessä varmaan sun tuntemat M miehet. Joku ottaa tämmöisen typerän palstan noinkin tosissaan, hah!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yrität? Taitaa itselläsi olla ongelma joko logiikassa tai moraalista. Moni M -mies on erittäin vastuuntuntoinen. Kuka edes kutsuu noilla nimikkeen yhtään ihmistä. Katse peiliin ja omiin tekemisiin!

        Nii justii. Komppaan sinua!

        Yks M-miehistä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla tuommoinen luikerteleva ja liukaasti liikkuva rotanpoikanen?

        Se on mun tapani elää... Multa ei aina hommat oikeen onnistu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun tapani elää... Multa ei aina hommat oikeen onnistu...

        Okei... tsemppiä elämäntapaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yrität? Taitaa itselläsi olla ongelma joko logiikassa tai moraalista. Moni M -mies on erittäin vastuuntuntoinen. Kuka edes kutsuu noilla nimikkeen yhtään ihmistä. Katse peiliin ja omiin tekemisiin!

        Kenelle kuvittelet puhuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että oot se vapaana juoksenteleva rotta tai apina, joka yrittää päästä, kuin koira veräjästä.

        Mistä sakkorysästä on kyse?


    • Anonyymi

      Tule käymään, niin näet ja tunnet, että olen mies.

    • Anonyymi

      Olen ja olen aina ollut mies, mies joka haluaa oikean naisen, oikean naisen kanssa lapsia, kasvattaa yhdessä rakkaan naisen kanssa, rakkaat lapset aikuisiksi.

      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa, näitä on ehkä yksi miljoonasta. Ikävä kyllä viimeistää lapset erottaa parit. Ei ole lasten syy vaan paineet on sen verta kovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtavaa, näitä on ehkä yksi miljoonasta. Ikävä kyllä viimeistää lapset erottaa parit. Ei ole lasten syy vaan paineet on sen verta kovat.

        Lapset minun mielestäni sitoo vanhemmat toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset minun mielestäni sitoo vanhemmat toisiinsa.

        Joo sitoo jossain suhteen, mutta ei se tarkoita rakkaussuhdetta läpielämän.


    • Anonyymi

      Kadottanut sen kipinän luottamukseen toista kohtaan ja ilman luottamusta parempi pysyä omalla tontilla, kuin kurotella uteliaana toisen puoleen. Ehkä on helpompaa olla vaikea, kuin vaikeampi olla helppo 👀

      • Anonyymi

        Sellaiseksi uteliaisuudeksiko te stalkut kurotteluitanne kutsutte? Ihan vaan pientä sokerikuorrutusta/ pomadakuorrutteisen donitsitaikinan vaivausta


    • Anonyymi

      Minä en halua olla, olen vaan. Olen tosi pahoillani hänelle kuitenkin että olen hankala. Mutta osaako sitä olla kiitollinen mistään sellaisesta minkä saa helposti ja vaivattomasti? Olisin ikionnellinen ja ikuisesti kiitollinen siitä naisesta juuri siksi koska olen niin vaikea että on hankala saada häntä omaksi. Puolensa kaikessa.

    • Anonyymi

      Nainen on kuin mutkitteleva pitkä tie kotiin ja harvoin näkee oikopolkuja missään..Mies taas näkee oikopolkuja monessa paikassa ja tietää mitä haluaa sillä välin kun nainen tutkii itseään..

      • Anonyymi

        Typerä yleistys sivullisen silmin.


      • Anonyymi

        Luottamukseen ei oo oikoteitä


      • Anonyymi

        Hyvä vertaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vertaus.

        Ei ole mitään järkeä tossa


      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa realiteetteja syvälle silmiin. Jos sinulle sanotaan vaikka enemmän ja vähemmän suoraan, että painu sinne missä pippuri kasvaa niin sun oikoreittis voi olla jopa kausaalinen seikka. Silloin ei ole kyse mistään itsensä tutkimisesta. Herätys kojinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamukseen ei oo oikoteitä

        No tämäpä tämä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään järkeä tossa

        Itsekusetusta tuo on.


    • Anonyymi

      No kun vituttaa

    • Anonyymi

      Vejä perseet kossulla,nie ei vituta nii paljoo. Sit voit mennä yh.nä kapakkaa, ja ettii rahamiestä ja huippu luksus elämää..

      • Anonyymi

        Voiko tämän tehdä myös käänteisessä järjestyksessä?


    • Anonyymi

      Ei ole kuin neitejä suomessa

    • Anonyymi

      Ai niinku kelamies?

    • Anonyymi

      Suojelen vain itseäni aivan kaikelta.

      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi

        Onnee sille.. mä meen nyt eteenpäin
        Ei ikinä enää poliisimiestä... phtyi!


      • Anonyymi

        Ei ketään sydänryöväreitä


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe