Mikä auttaisi tähän?
Pohjattoman surullinen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon ainakin tulossa hulluksi. Siltä tässä tuntuu. Alkoholia naamaan vaan lisää, ei tätä selvinpäinkään jaksa ;D. https://www.youtube.com/watch?v=6JcW2ZzAyQc. "No ei siinä muuta ku bisseä niskaan" <3. Oletko miettinyt taustasyitä olotilaasi? Kannattaa pyrkiä pois ainakin neljän seinän sisältä ja kokeilla jotakin erilaista.
Aloitin tänään musiikin säätämisen audacityllä ja nyt kuuntelen omia samplejani. Eivät itse keksimiäni biisejä vaan remixejä jo olemassaolevista kappaleista. Tässä meinasi olla jo aivan liian kaavoihin kangistunut niin piti yrittää jotain uutta elämällään. Eikö olisikin mukavaa uskaltaa tehdä asioita joita pelkää ja houkuttimena olisi se että joku uhkaisi tykki ohimollasi jos et tekisi niin? Sitä monet ihmiset oikeasti tarvitsisivat elämäänsä. Mä tiiän kyllä että nää mun settini saa mut näyttämään aivan hörhöltä mutta mitä väliä kun eihän kukaan täällä ketään oikeasti tunne ;).- Anonyymi
Arvostan! Olen alkamassa harrastaan samaa.
- Anonyymi
Saa nähhä vastaako kukaan tähän enää ikinä, mutta matrix-clubbed to death outro extendediksi höystettynä on se juttu :). Kaljaa menee tänäänkin mutta vähemmässä määrin tosin. Sallittakoon päihteiden yliannostus meidänlaisillemme taiteilijaneroille.
- Anonyymi
Oon koittanut sellasta kun musicmaker. Juuri päivitin sen ja latasin ton sun kertoman ohjelma. Katsotaan mitä tulee!
https://youtu.be/dck6m5guuIE
- Anonyymi
Omar kismet, iso halaus ja valion mustikka valkosuklaa rahka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819