https://yle.fi/uutiset/3-12595508 hyvin osaatte kusettaa 🤣🤣🤣🤣🤣 samaa kusetus 10vuotta tilat tyhjänä 🤣🤣🤣🤣🤣
Marraskuussa ostajaehdokas ilmoittaja että kauppoja ei tule
38
71
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän piti tehdä jo kaupat eli valehtelitte ja taas laina 750000€🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitään sopimusta ei ole tehty ja ostajaehdokas selvittää sopiiko tilat.se ei takaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään sopimusta ei ole tehty ja ostajaehdokas selvittää sopiiko tilat.se ei takaa mitään
Älkää myykö tai vuokrata ainakaan Kalle Kroonin pesueelle. Jäljet johtavat todennäköisesti Venäjälle.
- Anonyymi
Sehän piti olla usalainen taho ja nyt onkin Eurooppalainen taho? Voi sanoa mitä vaan mutta ei näy rahoja
- Anonyymi
Kuka vaan voi vuokrata akkutehdas tilat ja se siinä 🤣ilman sitovaa sopimusta voi vitkutella asiaa miten pitkään tahansa 6kuukaudessa luulisi löytyvän rahat ja tieto käytetäänkö akkutehdas tiloja vai ei rahaa palaa koko ajan 7millin lainassa ja sähkön hinta nousee ei ole mitään takeita toiminnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vaan voi vuokrata akkutehdas tilat ja se siinä 🤣ilman sitovaa sopimusta voi vitkutella asiaa miten pitkään tahansa 6kuukaudessa luulisi löytyvän rahat ja tieto käytetäänkö akkutehdas tiloja vai ei rahaa palaa koko ajan 7millin lainassa ja sähkön hinta nousee ei ole mitään takeita toiminnalle.
Kyllä kaupungista löytyy kusetettavia äänestämään valtuustoon ja sitten eduskuntaa
- Anonyymi
https://www.srf.ch/play/tv/news-clip/video/batterieproduktion-am-leclanche-standort-willstaett?urn=urn:srf:video:9d204387-35c8-47e4-bc41-04686890d5c4
Heidän koneet on Varkauden tehdasta lähes 10 vuotta vanhempaa sarjaa.
Tehtaan koko on Varkauden koneiden este. Ei mahdu halliin Saksassa!
"markkinat"- Anonyymi
Siksi pitäisi aloittaa tuotanto Varkaudessa....
.....
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi pitäisi aloittaa tuotanto Varkaudessa....
.....
"markkinat"Ei ole rahaa.... Ei toteudu.
https://www-cash-ch.translate.goog/forum/borse/aktien-schweiz/leclanche?page=65&_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahaa.... Ei toteudu.
https://www-cash-ch.translate.goog/forum/borse/aktien-schweiz/leclanche?page=65&_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp
"markkinat"Eihän nää tulevat kansanedustajat?siitä välitä bailataan hotellissa tukiryhmän kanssa niinkuin Marin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nää tulevat kansanedustajat?siitä välitä bailataan hotellissa tukiryhmän kanssa niinkuin Marin
Mennään eduskuntaa kuten Rajamäki isot eleet ja ego.onneksi en ole tekemisissä Facebook kaverin kanssa joka on sukulainen ette voi länkyttää että miksi sisko ei välitä 🤣en ole missään tekemisissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään eduskuntaa kuten Rajamäki isot eleet ja ego.onneksi en ole tekemisissä Facebook kaverin kanssa joka on sukulainen ette voi länkyttää että miksi sisko ei välitä 🤣en ole missään tekemisissä
Ei koske minua millään tavalla,ette voi loukata siskon avulla,koska en ole tekemisissä.sen asiat ei kuulu mulle paskaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koske minua millään tavalla,ette voi loukata siskon avulla,koska en ole tekemisissä.sen asiat ei kuulu mulle paskaakaan
Taitaa nyt vituttaa meni haukkuminen hukkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nyt vituttaa meni haukkuminen hukkaan
Minä en välitä paskaakaan politiikasta enkä ihmisistä kyllä nämä samat tutut on siellä tykkäässä varakansanedustajan postauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en välitä paskaakaan politiikasta enkä ihmisistä kyllä nämä samat tutut on siellä tykkäässä varakansanedustajan postauksia.
Paska naapuri.paskat äänet ja paska muusikko ja ihminen.joten kiertämään kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska naapuri.paskat äänet ja paska muusikko ja ihminen.joten kiertämään kaukaa.
Sillä jos minä kasvotusten tarvotan täällä aukovan niin turpa menee kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä jos minä kasvotusten tarvotan täällä aukovan niin turpa menee kiinni
Tiedä millainen rocktähti eduskuntavaalishow on Kokoomuksen ja Persujen ehdokkaat kattoo huulipyöreenä vierestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä millainen rocktähti eduskuntavaalishow on Kokoomuksen ja Persujen ehdokkaat kattoo huulipyöreenä vierestä
Vaaliautot ja vaaliartistit torilla ja tukiryhmä 200henkeä muut ehdokkaat jää jalkoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaliautot ja vaaliartistit torilla ja tukiryhmä 200henkeä muut ehdokkaat jää jalkoihin
Akkutehdasskin käynnistyy kun vaalit on ohi vaikka pakolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutehdasskin käynnistyy kun vaalit on ohi vaikka pakolla
Akkutehdas työpaikat on oltava jo ennen vaaleja muuten menee vaalit vituiks
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736401- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢35919Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan232789- 41779