Marraskuussa ostajaehdokas ilmoittaja että kauppoja ei tule

Anonyymi

38

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän piti tehdä jo kaupat eli valehtelitte ja taas laina 750000€🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitään sopimusta ei ole tehty ja ostajaehdokas selvittää sopiiko tilat.se ei takaa mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään sopimusta ei ole tehty ja ostajaehdokas selvittää sopiiko tilat.se ei takaa mitään

Älkää myykö tai vuokrata ainakaan Kalle Kroonin pesueelle. Jäljet johtavat todennäköisesti Venäjälle.

• Anonyymi

Sehän piti olla usalainen taho ja nyt onkin Eurooppalainen taho? Voi sanoa mitä vaan mutta ei näy rahoja

• Anonyymi

Kuka vaan voi vuokrata akkutehdas tilat ja se siinä 🤣ilman sitovaa sopimusta voi vitkutella asiaa miten pitkään tahansa 6kuukaudessa luulisi löytyvän rahat ja tieto käytetäänkö akkutehdas tiloja vai ei rahaa palaa koko ajan 7millin lainassa ja sähkön hinta nousee ei ole mitään takeita toiminnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka vaan voi vuokrata akkutehdas tilat ja se siinä 🤣ilman sitovaa sopimusta voi vitkutella asiaa miten pitkään tahansa 6kuukaudessa luulisi löytyvän rahat ja tieto käytetäänkö akkutehdas tiloja vai ei rahaa palaa koko ajan 7millin lainassa ja sähkön hinta nousee ei ole mitään takeita toiminnalle.

Kyllä kaupungista löytyy kusetettavia äänestämään valtuustoon ja sitten eduskuntaa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siksi pitäisi aloittaa tuotanto Varkaudessa....

.....

"markkinat"

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nää tulevat kansanedustajat?siitä välitä bailataan hotellissa tukiryhmän kanssa niinkuin Marin

Mennään eduskuntaa kuten Rajamäki isot eleet ja ego.onneksi en ole tekemisissä Facebook kaverin kanssa joka on sukulainen ette voi länkyttää että miksi sisko ei välitä 🤣en ole missään tekemisissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään eduskuntaa kuten Rajamäki isot eleet ja ego.onneksi en ole tekemisissä Facebook kaverin kanssa joka on sukulainen ette voi länkyttää että miksi sisko ei välitä 🤣en ole missään tekemisissä

Ei koske minua millään tavalla,ette voi loukata siskon avulla,koska en ole tekemisissä.sen asiat ei kuulu mulle paskaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koske minua millään tavalla,ette voi loukata siskon avulla,koska en ole tekemisissä.sen asiat ei kuulu mulle paskaakaan

Taitaa nyt vituttaa meni haukkuminen hukkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa nyt vituttaa meni haukkuminen hukkaan

Minä en välitä paskaakaan politiikasta enkä ihmisistä kyllä nämä samat tutut on siellä tykkäässä varakansanedustajan postauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en välitä paskaakaan politiikasta enkä ihmisistä kyllä nämä samat tutut on siellä tykkäässä varakansanedustajan postauksia.

Paska naapuri.paskat äänet ja paska muusikko ja ihminen.joten kiertämään kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska naapuri.paskat äänet ja paska muusikko ja ihminen.joten kiertämään kaukaa.

Sillä jos minä kasvotusten tarvotan täällä aukovan niin turpa menee kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä jos minä kasvotusten tarvotan täällä aukovan niin turpa menee kiinni

Tiedä millainen rocktähti eduskuntavaalishow on Kokoomuksen ja Persujen ehdokkaat kattoo huulipyöreenä vierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä millainen rocktähti eduskuntavaalishow on Kokoomuksen ja Persujen ehdokkaat kattoo huulipyöreenä vierestä

Vaaliautot ja vaaliartistit torilla ja tukiryhmä 200henkeä muut ehdokkaat jää jalkoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaliautot ja vaaliartistit torilla ja tukiryhmä 200henkeä muut ehdokkaat jää jalkoihin

Akkutehdasskin käynnistyy kun vaalit on ohi vaikka pakolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akkutehdasskin käynnistyy kun vaalit on ohi vaikka pakolla

Akkutehdas työpaikat on oltava jo ennen vaaleja muuten menee vaalit vituiks

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6401
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      35
      919
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      232
      789
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe