Ja totesin että turha edes kaivata. Menen nukkumaan.
Katsoin peiliin
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä teko. Eka siis.
- Anonyymi
Enkä tarkoittanut ulkonäköä vaan toisessa mielessä, että jos olet kohdellut häntä huonosti ja nyt herännyt. Tästä peiliin katsomisesta kun vasta ollut useita viestejä täällä..
- Anonyymi
Ei saa luovuttaa eikä saa olettaa ettei ole riittävä.
- Anonyymi
Kaikille on joku ja kaikkea ei voi saada. Ei siinä tarvitse olla " riittävä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille on joku ja kaikkea ei voi saada. Ei siinä tarvitse olla " riittävä"
Ehkä niin. Tosin oma asenne voi olla ongelmakin. Lähinnä ihmiselle joka ajattelee ettei riitä ja siksi lähtökohtaisesti ei uskalla yrittää. Tilanneälyä ja toimintaa. Vähemmän selittelyitä ja laiskaa odottelua.
- Anonyymi
Sama tajusin olevani rumilus
- Anonyymi
Meitä on täällä monta jotka ovat heränneet "totuuteen".
- Anonyymi
Katotkp syvään vain sisin kiinnostsa ja tällä hetkellä vaikea uskoa että näin aikoinani totuuden
- Anonyymi
Jos miestä kiinnostaisi vain sisin, olisi mullakin ehkä mahdollisuuksia. En ole paha. Aika kiltti oikeasti vaikka olen joskus ollut 'paha akka' tilanteen niin vaatiessa. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miestä kiinnostaisi vain sisin, olisi mullakin ehkä mahdollisuuksia. En ole paha. Aika kiltti oikeasti vaikka olen joskus ollut 'paha akka' tilanteen niin vaatiessa. T ap
Mutta nyt menen oikeasti nukkumasn. Hyvää yötä, hyvät pahat ja rumat, ja kauniitkin! T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt menen oikeasti nukkumasn. Hyvää yötä, hyvät pahat ja rumat, ja kauniitkin! T ap
Hyvää yötä mies paahan kuule maata
- Anonyymi
Iltaisin ei kannattaisi kurkata peiliin jos olet tuota mieltä.
- Anonyymi
En luottaisi muiden näkevän saman, kuin mitä itse näkee peilistä. Ihmiset tykkää erilaisista asioista ulkonäössä.
- Anonyymi
Taidat olla lähimpänä totuutta. Televisio vaikuttaa ainoastaan heikkomielisiin.
- Anonyymi
Syöpä..
- Anonyymi
Nelikymppisellä neidollako..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus, älkää leikkikö sairauksilla😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sulla kaimaani kaikki ihan hyvin…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnetään
Minun neitoni kaunis on,
vaikk’ on kaitaluinen,
minun neitoni kaunis on,
vaikk’ on kaitaluinen.
Hei luulia illalla,
vaikk’ on kaitaluinen...- Anonyymi
Minä kans katsoin ja erittäin hyvältä näytti, oikein peili meni rikki kateudesta
- Anonyymi
Miltä näyttää kaipaus?
- Anonyymi
Ikävältä 😪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855