Suomen luonnon päivää 🌲🦊🐜 mikä mies sinun lempilajisi on? (muutkin saa vastata) Itse tykkään Ahmasta.
Tänään vietetään
19
66
Vastaukset
- Anonyymi
Oravat on ihania.
- Anonyymi
Puista tammi on kaunein.
- Anonyymi
Mä taas rakastan pupuja🐰
- Anonyymi
Siilit <3 ja puput oravat
Ei olekaan helppoa vastata, kun tykkään niin monesta. Vastaan nyt vaikka, että susi. 🐺
- Anonyymi
Feenix, hyvin harvoin nähty laji Suomessa.
Onpas hankala, liian monta kivaa lajia valittavana. Ehkä valitsen suden, siihen olen ollut viehättynyt vaippaikäisestä lähtien.
- Anonyymi
Viskisieppo alkaa olemaan paikoin jo harvinainen.
- Anonyymi
Rämemajava.
- Anonyymi
Puumathan ne, nuo Suomen metsien yleisimmät kissat.
- Anonyymi
Saukko on veikeä elukka.
- Anonyymi
Onko Anu vai Per?
- Anonyymi
Team Ahma on kans aiika hyvä jutskaeläin..
https://www.youtube.com/watch?v=usxY-c6vAlI - Anonyymi
Outoa ettei kukaan tykännyt mirristä.
- Anonyymi
Liito orava 😍
- Anonyymi
Voit mennä sivusuihin samoin tein.
- Anonyymi
Laamat ovat hellyttäviä kamuja.
- Anonyymi
Kana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163