Älä sekoita seksiä

Anonyymi

Rakkauteen.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä pointti.

    • Anonyymi

      Jaa, että seksiä vain haluat? No, minä kyllä rakastan mun kaipaamaani, mutta haluan myös seksiä häneltä.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kuin kilo paskaa 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kuin kilo paskaa 😆

        Oletpa tosi kiva ihminen.


    • Hyvä pointti, seksi ja rakkaus kannattaa pitää erillään toisistaan, siitä ei synny kuin ongelmia jos on seksiä rakkaudessa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tunteetonta panemista, loppuajat voi sitten haaveilla rakkaudesta ilman seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tunteetonta panemista, loppuajat voi sitten haaveilla rakkaudesta ilman seksiä.

        Tai seksistä ilman rakkautta...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tai seksistä ilman rakkautta...

        Joo, näin. Mehän vaiks voitas. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin. Mehän vaiks voitas. ;)

        Eli seksiä ilman rakkautta? Vai sitten rakkautta ilman seksiä? ;D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli seksiä ilman rakkautta? Vai sitten rakkautta ilman seksiä? ;D

        Kumpi vaan käy ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi vaan käy ;D

        Mutta ei molemmat yhdessä? :D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta ei molemmat yhdessä? :D

        No mikä ettei sekin... jos niin mahdottomasti kävisi. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä ettei sekin... jos niin mahdottomasti kävisi. :D

        Nyt on aika kovia myyntipuheita ;D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nyt on aika kovia myyntipuheita ;D

        Nonni, kummasta sit alotetaan? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nonni, kummasta sit alotetaan? ;)

        Tie naisen sydämeen vie... Mitä kautta?

        Siitä asiasta on hyvä lähteä ja loppusadon saa kyllä poimittua sen jälkeen, yhden kerrallaan ;)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tie naisen sydämeen vie... Mitä kautta?

        Siitä asiasta on hyvä lähteä ja loppusadon saa kyllä poimittua sen jälkeen, yhden kerrallaan ;)

        Aijai, ovela mies ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijai, ovela mies ;D

        Nk. harmaa kettu ;)
        No?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nk. harmaa kettu ;)
        No?

        No mitäs tähän nyt sanoisi... saat mun pasmat ihan sekaisin noilla. ;D Tää on selvästi rakkautta ilman seksiä siis! ;D
        Ja saat mut hymyilemään, kiitos siitä, hymy on ollut niin paljon kateissa viime aikoina. <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs tähän nyt sanoisi... saat mun pasmat ihan sekaisin noilla. ;D Tää on selvästi rakkautta ilman seksiä siis! ;D
        Ja saat mut hymyilemään, kiitos siitä, hymy on ollut niin paljon kateissa viime aikoina. <3

        Että sekoitin pastatkin ohimennen, etänä? Olen minä hurja ukkeli :)
        Rakkautta ilman seksiä... On muuten tasan ensimmäinen ns. platoninen rakkaussuhteeni, tulipahan sekin koettua...

        Kiva jos saan hymyilemään, silloin ollaan hyvällä tiellä :D

        Profiilissani on meiliosoite, jos mielit jutustella toisaallakin. Enkä pelkää lähteä tapaamaan, mutta seksiä en lupaa ekoilla treffeillä, olen sentäs siveä poika(mies). ;D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Että sekoitin pastatkin ohimennen, etänä? Olen minä hurja ukkeli :)
        Rakkautta ilman seksiä... On muuten tasan ensimmäinen ns. platoninen rakkaussuhteeni, tulipahan sekin koettua...

        Kiva jos saan hymyilemään, silloin ollaan hyvällä tiellä :D

        Profiilissani on meiliosoite, jos mielit jutustella toisaallakin. Enkä pelkää lähteä tapaamaan, mutta seksiä en lupaa ekoilla treffeillä, olen sentäs siveä poika(mies). ;D

        Aijaa, mahtavaa olla eka sulle jossain. ;) Ja hyvä hyvä, laitetaas tuo osoite sievän korvan taakse ... että vai muka vielä siveä poikamies, sen kun näkisi! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, mahtavaa olla eka sulle jossain. ;) Ja hyvä hyvä, laitetaas tuo osoite sievän korvan taakse ... että vai muka vielä siveä poikamies, sen kun näkisi! :D

        Aina tulee se eka kerta ja joku saa ottaa kunnian olla siinä osallisena, upeaa, nyt on aivan mahtava olo, päässä surraa ja olen rento, suorastaan veltto...

        Siveä poikamies... Ei kun olen aviossa, eli vain siveä. Ei hetkinen, määhän erosin jo vuosia sitten, eli olenkin vain poikamies ;D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aina tulee se eka kerta ja joku saa ottaa kunnian olla siinä osallisena, upeaa, nyt on aivan mahtava olo, päässä surraa ja olen rento, suorastaan veltto...

        Siveä poikamies... Ei kun olen aviossa, eli vain siveä. Ei hetkinen, määhän erosin jo vuosia sitten, eli olenkin vain poikamies ;D

        Sä oot ihana! Laitat mut hymyileen... Hei älä koskaan muutu sinä "siveä" poikamies. ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot ihana! Laitat mut hymyileen... Hei älä koskaan muutu sinä "siveä" poikamies. ;D

        Toivottavasti en muutu :D


    • Anonyymi

      Eikö rakkaudessa sitten ole seksiä? Siinä siitä vasta onkin. Kyllä sekoitan.

      • Anonyymi

        Rakastatko äitiäsi? Kysynpähän vaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko äitiäsi? Kysynpähän vaan…

        Sekoitat romanttisen rakkauden ja äidinrakkauden toisiinsa.

        Mother fucker?


    • Anonyymi

      Usein ne kuuluu samaan pakettiin. Etenkin naisilla.

      • Anonyymi

        Miehillä harvemmin.


    • Anonyymi

      En voisi ikinä harrastaa seksiä ilman rakkautta. Ihmettelen ihmisiä jotka niin kykenevät tekemään.

      • Anonyymi

        En minäkään muuten, mutta rahasta sitä teen.


    • Anonyymi

      Hmmmm... 🤔👵

    • Anonyymi

      Kyllä sekotan. Ennen sinua olin kiltti ja kunnollinen, yhden miehen nainen. Mutta pelilläsi ja sanoillasi rikoit mut pahoin ja nyt mä makaan kenen miehen kanssa vaan kuka mut kelpuuttaa että saan edes hetken sitä rakkautta. Hei, elämähän on vaan peliä, niin sä mulle opetit.

    • Anonyymi

      Seksi on usein katalyyttinä vahvimmalle sielujen rakkaudelle, mitä ihminen voi kokea. Sitä tosiasiaa ei mikään muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe