Ei taida lasten hoito sulta onnistua.
Oman lapsenko sun lapsia pitää kaitsea?
Onko hän vastuussa? Siellä ne alle kaksi vuotiaat huiteli tiellä kumma kun ovat vielä hengissä. Koirianne ette hoida mitä ihmettä teette eläimillä? Koira karkasi varmaan sen tähden kun et anna sille sen tarvitsemaa kuntoilua. Minä olen parempi lapsen huolehtija kuin sinä sulla menee lapset hukkaan. 🙂🤭☺️😊👍
Sanna sanna sanna
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsia vaan lisää kun aikasemmistakaan et selviydy.
- Anonyymi
Ei ihme että se sun mies muita katselee kun olet miehen näköinen ja ruma.
Taitaa jonkun nuoren naisen ottaa sun lisäksi mormoneilla tapana useampi vaimo ottaa.
Miten sun hermojen sitten käy kun sillä on toinen vaimo etkä saa tarpeeksi huomiota. - Anonyymi
Olette te vaan tyhmiä pihalle voi laittaa juoksu narun niin koira saisi edes jonkinlaista liikuntaa.
Mutta ei olette laiskoja välinpitämättömiä paskoja. - Anonyymi
Uskomatonta pahasuopaisuutta ja kiusaamista löytyi taas palstalta.
Tällaisia kirjoittajia ei löydy kuin sisasiittoiselta Pohjanmaalta!
Onnea aloittaja valitsemallasi tiellä.- Anonyymi
Sitä samaa sulle. Kaikki totta mitä kirjoitin ei ole teidän tavat.
- Anonyymi
Eipä ole kivaa anonyymina haukkua muita. Ei jatkoon. Etenkin lapsiin kohdistuvat kirjoittelut ovat ala-arvoisia..
- Anonyymi
No heidän vikansa mitä tekevät.
Sitähän sinä Sanna teet jatkuvasti haukut muita.
Minä kerron tosi asioita mutta sinä lisäät valheita omiin kirjoituksiisi. Niinku sanoin ei ole teidän tavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2134000Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642548Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922336- 472263
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931281- 561267
- 751233
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251156