sen vasta tajusin miksi kaikki olikin niin vaikeaa! Säähän oisit vaan halunnu seksisuhteen nainen...
Ai joo joo nyt
21
610
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se sulle vaikeaa?? muka
- Anonyymi
Ei kun tarkoitin että en tajunnu sitä. Siksi ihmettelin aluksi miksi tavalliset lähestymiset " ei kelpaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tarkoitin että en tajunnu sitä. Siksi ihmettelin aluksi miksi tavalliset lähestymiset " ei kelpaa"
no joo ei se niin tavallinen lähestyminen ollutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko toinen jo suhteessa joka ei toiminut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos mua jännittää vähän? Pitääkö se olla rakastelua vai kelpaako aluksi semmonen kähmintä ja hiplailu? 😊
- Anonyymi
Seksiin vaaditaan paljon muutakin, pelkkä tyhjä kuori ei haluja herätä. Vaan, jos herättää tuntemuksia sisimmässä, ehkä se seksikin mahdollista olis.
- Anonyymi
Nyt olet kyllä niin väärässä että.
- Anonyymi
Ei vaan oikeassa... oon siis liian p#ska oikeaksi mieheksi kun ottaa huomioon missä oon ja mitä teen??? Muuten kohtuu miehekäs kroppa kelpaa??? Mää en oo semmonen mies enkä aijo ruveta mihinkään pelkkään s suhteeseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan oikeassa... oon siis liian p#ska oikeaksi mieheksi kun ottaa huomioon missä oon ja mitä teen??? Muuten kohtuu miehekäs kroppa kelpaa??? Mää en oo semmonen mies enkä aijo ruveta mihinkään pelkkään s suhteeseen...
”oon siis liian p#ska oikeaksi mieheksi kun ottaa huomioon missä oon ja mitä teen??? ” juu ei ollut kaupankassateoria ollenkaan kaukaa haettu. Jotain tämän tapaista taas
- Anonyymi
kylläpä sattui naulan kantaan!
- Anonyymi
En minäkään tyhmä oo vaikka hitaasti juttuja saattaisin tajutakki... Onnea vaan etsinnöille löydät varmasti oman seksipedon!
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi miettiä omaa käytöstä. Epäilen, että lähestymisesi on jäänyt lähinnä palstalle. Mikä sinussa sitten on niin hienoa, että juuri sinut halutaan vain seksiin?
- Anonyymi
Kyllä noinkin kun vuosia mielessä sinä joka pv ***i
- Anonyymi
Ei voi puhua vuosista, kun parivuotta vasta mennyt. Mutta mielessä olet päivittäin Xxxi🥰❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi puhua vuosista, kun parivuotta vasta mennyt. Mutta mielessä olet päivittäin Xxxi🥰❤
Kuin myös xxxi.
Minä kyllä olen ajatellut kauan, every day, matkoillakin.
- Anonyymi
Näin ne rukkaset on hyvä itselleen selittää t se ihanan vaikea Alepan kassa joka täräytti kaasut
- Anonyymi
Mitäpä sitä muuta nuoremman miehen kanssa voi😂
- Anonyymi
Vanhemmat naiset ovat puoleensavetäviä, varsinkin yksi, jonka kanssa tulee vielä olemaan kiihkeitä hetkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat puoleensavetäviä, varsinkin yksi, jonka kanssa tulee vielä olemaan kiihkeitä hetkiä.
Aijaa, mistä niin päättelet? On aika harvinaista kuitenkin.
- Anonyymi
Olisin halunnut älykkään suhteen mutta sitten kun olen vertaisesi en tarvitse enää sinua. Näet sen vielä kun loistan kirkkaammin kuin sinä.
- Anonyymi
Älä kuvittele liikoja itsestäsi. Seksi on toissijainen aidon rakkauden, välittämisen ja hyvän yhdessä olon rinnalla.
Tätä eivät kaikki tajua kohdallani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839