Oli taas yritystä nukkua yöllä, kun Hervannassa kolmen aikaan aamuyöllä kakarat pamauttelee raketteja kerrostalojen välissä. Muutaman minuutin välein vielä aina yksi, jotta saa maksimoitua vaikutuksen kun ihmiset yrittää nukkua.
Missä lienee ne vanhemmat, jotka näitä venetsialaisia runkkurinkejään järjestää ja ostaa paukkupommeja kakaroille?
Venetsialaiset?
12
53
Vastaukset
- Anonyymi
Venetsialaiset on ihan per seestä. Alun perin ne oli järven rannalla olevien mökkiläisten syysjuhla, nyt tosiaan kaikki keskenkasvuiset paukuttelee niitä jytkyjä keskellä kaupunkia.
- Anonyymi
ei ole mikää mökkiläisten vaan muinsaistulet joita vietetty esim pohjanmaalla satoja vuosia jo perinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mikää mökkiläisten vaan muinsaistulet joita vietetty esim pohjanmaalla satoja vuosia jo perinne
No mutta silloin vuosisatoja sitten ei ainakaan ollut mitään ilotulitusraketeja.
- Anonyymi
älä valita kyllä helikopteritkin meteliä pitää se kä autot ym.. tehtaat ilmastointikoneineen
- Anonyymi
Jos sinua joku puukottaa, älä valita sillä puukottaahan ne lääkäritkin.
- Anonyymi
Jaa kolmelta yöllä, Hervannan ytimessä kerrostalojen välissä? Helikopterit ja tehtaat? Älä ny viitti, ruokaa pummaavat oravatkin nauraa sulle.
- Anonyymi
Keskiyöllä (ja sen jälkeen) tuntui kuin olisi Uusi Vuosi tai vuodenvaihde, paljon paukahteli. Melkein vieläkin tässä on vakuuttunut vuoden vaihtumisesta uudelle sivulle, kun ennen pauke merkitsi sitä. Outoa.
- Anonyymi
Kyllä hervantaan ääntä ja pauketta mahtuu. Onneksi täällä maalla oli hiljaista.
- Anonyymi
Huvilakauden päättäjäiset (saarikauden päättäjäiset, mökkikauden lopettajaiset). Pohjanmaan rannikolla huvilakauden päättäjäiset on yhtä suuri juhla kuin juhannus. Juhlaa vietetään kesämökeillä "huvilakauden" päättymisen vuoksi elokuun viimeisenä viikonloppuna. "Huviloiksi" kutsutaan vaatimattomiakin kesämökkejä. Huvilakauden päättäjäisissä poltetaan kokkoja ja käytetään ilotulitteita. Sisämaassa samanaikaisesti vietettävät "Venetsialaiset" on enemmän kaupunkijuhla.
- Anonyymi
Tietääkseni ei edes Hervannassa ole kerrostalojen väleissä mitään järviä ja kesämökkejä niiden juhlat nämä venetsialaiset pitäisi olla, tottuvat sitten sorsatkin paukutteluun kun se metsästyskausikin on alkanut.
- Anonyymi
Hervannan isis-lapset harjoittelevat kiinareilla ja tykäreillä kunnes kutsu käy neitsyeiden luokse marttyyrina !
- Anonyymi
ei tampereen kaupunki järjestänyt ilotulitusta ja kokkoa 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642