Britit näkevät, että sispoliittinen tulkinta pääministerin uskottavuudesta ja harkintakyvystä ei riitä. Kansainvälinen uskottavuus arvioitiin tekojen merkityksen väheksynnän ja hymistelyn ohi. Nähtiin, että pääministeri on omin toimin tuhonnut uskottavuuttaan.
Kun Suomi elää ihan samassa maailmassa brittien kanssa kysyn, että mikä tekee Marinista immuunin arviointien seurauksille. Ulkonäkö, sukupuoli vai suomalaisten lapsenomainen naiivius. Mikä?
Onko Suomi mikämikämaa, ilman vastauksia.
UK saa uuden pääministerin 5. syyskuuta. Juhlinta vei erotetulta uskottavuuden
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit töpeksii nyt urakalla. Vähän johtajuutta ja särmää toivoisin Lindmanilta. Kyllä Marin osaa vakuuttaa "minä otan opiksi", mutta opiksi olisi pitänyt hänen ottaa jo aikapäiviä sitten. Marin ei muutu. Hän yrittää nyt kynsin hampain pitää kiinni vain valta-asemastaan. Hänen ei kuuluisi olla enää päivääkään pääministerinä. Suomen uskottavuudesta on kysymys.
- Anonyymi
Helena Petäistön kolumni kannattaa demarien lukea.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helena-petaiston-kolumni-juhlintaa-seuraa-aina-dagen-efter/8496908
- Anonyymi
Totta. Britit kertovat ratkaisullaan sen mitä pitää ottaa huomioon tilanteessa, jossa maan pääministeri ottaa tuntemattomia riskejä ja käyttäytyy vastoin kansallisesti ymmärrettyjä käytössääntöjä.
Puolueella ei ole aikaa jäljellä päätöksentekoon. Yliajalla mennään. Jo tapahtuneita hölmöilyjä on olemassa ja riskinä on, että ne pulpahtavat esiin julkisuuteen minä hetkenä tahansa.
Puolueen asema on tässä ratkaiseva ja sen kannatusta syö nyt puolueen kyvyttömyys toimia.
Kunnon järkevä sosialidemokraatti ei tue Marinin hölmöjä temppuja, jotka loukkaavat kunnon palkansaaja työntekijää.- Anonyymi
Totta. Kunnon demari vaihtaa puoluetta ellei hyvin pian pääministeri vaihdu.
- Anonyymi
Lindman on lapanen. Nyt punnitaan myös sdp:n taso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796