Antakaa nyt joku vinkkejä mistä löytyy itsenäisiä, tavallisen miehen asiakkaakseen kelpuuttavia alan ammattilaisia? Ei riitä, että sinkkunaisilla on katossa olevat kriteerit vaan myös itseään rahasta kauppaavat lokkaavat itselleen sliipatun adononiksen; mitä helvettiä kyseinen kiiltokuvapoika tekee maksullisella seuralla? (muuta kuin egoa pönkittääkseen) Samalla me eronneet ja syrjäytyneet miehet jäämme kämpille muna kädessä kasvattamaan orastavaa naisvihaa.
Onko kokemuksia outcall toimista, tyyliin haetaan tyttö kyytiin ja hoidetaan homma jossain sivutiellä autossa?
Alfa-miehet välttäkää ammattilaisia saatana
8
800
Vastaukset
- Anonyymi
Osta vaseliinia, tuore lohi sekä wc-paperirulla. Aitous on taattu ja tuoksu likimain lähellä.
- Anonyymi
No voi kyynel. Onko se muka toisten miesten syy, jos sinä et kelpaa edes maksullisille?
- Anonyymi
Kyllä tässä on vähän muutakin...
- Anonyymi
Oletkohan sä kuitenkaan ihan niin tavallinen kuin luulet olevasi?
- Anonyymi
Itsemurhan voi aina tehdä.
- Anonyymi
Huoralla on oikeus onneen. Monilla huorilla on julkkis naisiakin paremmat ulkonäöt, koska huorat elää valtavan miessovinismin ja kritiikin sekä muun julman kohtelun alla, toisin kuin julkkikset. Huoran tekee onnellsieksi, kun hän ensinnäkin on hoitanut ulkonäkönsä järkyttävän paineen alla tosi hyväksi, että hän saa kerrankin olla miehen kanssa, joka on myös tosi hyvännäköinen ja näin huoralla voi olla joku tasa-arvon kokemus miehen kanssa. Moni huora on joutunut nussimaan vain rumien, läskien, vanhojen luusereiden kanssa, jolla heikko äö ja hygienia tosi huonossa kunnossa.
- Anonyymi
"äö"
- Anonyymi
Mulle kelpaa ihan tavallinen mies
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091