Näytti olevan raskaasti varusteltuja poliiseja ilmeisesti 10 ympärillä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Valkeakoski ajan hermolla tiesi et olis se sama kaveri joka kesän alussa koiraansa hakkasi!
- Anonyymi
Kertokaa heti
- Anonyymi
Siinähän se on pyörinyt, kyllä täytyy vaihtaa kadulle toiselle puolen kun vastaan tulee.
- Anonyymi
Niin kuka, voisko saada nimen niin tietäis ketä väistää.
Jos koiraa on lyönyt olis muutenkin asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka, voisko saada nimen niin tietäis ketä väistää.
Jos koiraa on lyönyt olis muutenkin asiaa.Nimiä viitti kertoo mut muija on S.L joka useassa ryhmässä ruikuttaa köyhyyttä ja hakee ilmasia tavaroita ym ja varmaan myy muualla pois. Niillä millon mikäkin eläin on annettu hoitoon ja sit siitä ilmotetaan et joku olis ne varastanut. kuulemma on tulleet kangasalta kyseinen porukka ja on yhteinen pieni lapsikin. Valkoisella ilmeisesti skodalla roudaillu jotain tossa viimeaikoina en tiä olisko muuttamassa, mut sanotaanko näin et sen miehen tunnistaa kyllä kun vastaan tulee.
- Anonyymi
Normi menoo kympissä💪
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1611536Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 66805
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578