Hei! Minulla on satiaisia. Miten pääsen niistä eroon? Mikä aine on tehokkain niiden häätöön?
Satiaiset vaivana
19
861
Vastaukset
- Anonyymi
jääetikka on hyvää satiaset paleltuu. tai nousevat kullin päähän ja laulaa ratirallaatuli talvi halla.
- Anonyymi
Käytä hakukonetta.
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Hakukone tietää, sinä et.
- Anonyymi
Mee lähimpään grematoriin poltettavaksi🤣🤣
- Anonyymi
Millainen "tori" se grematori on? Avatkaa hiukan ja mitä siellä tehdään?
😲
- Anonyymi
Suihkuta starttipilottia vehkeille eetteri häätää satiaiset toimii
- Anonyymi
Ei satainenkaan Raidista tykkää.
- Anonyymi
Olet uusavuton vai muuten saamaton nysvääjä!!?
- Anonyymi
sabadilla-etikka apteekki kamaa
- Anonyymi
Aaah, vietätkö paljonkin aikaa julkisessa liikenteessä?
- Anonyymi
Saitko satiaiset tyttäreltäsi vai isältäsi ?
- Anonyymi
Laula karaokea nuotin vierestä, sillä lähtee kissat, koirat ja pienemmätkin elikot.
- Anonyymi
Jos ei suolahapolla lähde, kokeile rikkihappoa.
- Anonyymi
Valele karvat bensiinillä ja tuikkaa tuleen. Johan lähtee vihulaiset.
- Anonyymi
Mene apteekkiin ja kysy, saat ilman reseptiä lääkettä.
- Anonyymi
Kaada kossua tai vodkaa alapäähän reilusti ja toista käsittely n puolen tunnin kuluttua.
Pysy paikoillasi n 15 min jonka jälkeen välittömästi kaada n 1dl hienoa pienirakeista hiekkaa alapäähäsi.Genital alueelle.
Ole n 1h paikallasi.
Näin pääset satiaisista helposti.
Vaikuttava aine on ,että satiaiset humalapäissään kivittävät toisensa hengiltä.
Tämä on vanha savolainen kansanperinne ohje. - Anonyymi
eetteri hyvä satiaiset nukahtaa ,
- Anonyymi
Rexona 48h
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797