iltaa vaan täältä

Anonyymi

Hyvää iltaa naiselle 💏 mieheltä.
Olisi vain niin kiva jos voisimme viettää aikaa yhdessä. Voisimme tutustua toisiimme oikein kunnolla. Mitä mieltä olet olisiko tuossa mitään järkeä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhden miehen kanssa tämä olisi mahtavaa. Mutta et taida olla juuri sinä...

    • Anonyymi

      Kyllä olisi ihanaa! ♥️

    • Anonyymi

      Miksi Tuomoseni se kasahtaa tähän, kun heittelet viestejä tänne yleisölle etkä henkilökohtaisesti niin kuin aikoinaan?

      • Anonyymi

        Itse voin ainakin sanoa, että kun on tarpeeksi paljon tunteellisia yksityisviestejä lähettänyt, niin jossain vaiheessa ei kehtaa enää lähettää edes tavallisia. Toki varmaan eri henkilö kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse voin ainakin sanoa, että kun on tarpeeksi paljon tunteellisia yksityisviestejä lähettänyt, niin jossain vaiheessa ei kehtaa enää lähettää edes tavallisia. Toki varmaan eri henkilö kyseessä.

        Niin ja kyseinen nainen on vieläkin mielestäni maailman ihanin, mutta en kyllä erehdy sitä hänelle enää sanomaan. Hänellä on muutakin stressattavaa elämässä, kuin yksipuoleisesti ihastunut typerä ihminen, eikä minulla ole oikeutta kuormittaa häntä typerillä jutuillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyseinen nainen on vieläkin mielestäni maailman ihanin, mutta en kyllä erehdy sitä hänelle enää sanomaan. Hänellä on muutakin stressattavaa elämässä, kuin yksipuoleisesti ihastunut typerä ihminen, eikä minulla ole oikeutta kuormittaa häntä typerillä jutuillani.

        Ehkä kannattaisi aloittaa ihan normaalilla juttelua ja kysellä kuulumisia 🤔? Mutt niin, huono idea, juttele mieluummin täällä anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi aloittaa ihan normaalilla juttelua ja kysellä kuulumisia 🤔? Mutt niin, huono idea, juttele mieluummin täällä anonyyminä.

        *juttelulla.


    • Anonyymi

      Niin, olisi paras kun pistäisit henkilökohtaisen viestin hänelle.

    • Anonyymi

      En mitään muuta toivoisi, kuin että saisin viettää aikaa sen oikean miehen kanssa. Pitää suunnitella tarkkaan seuraava kohtaaminen.

      • Anonyymi

        Tai ei saa suunnitella lainkaan. Suunnitelmat aina pilaa kaiken. Meinasi unohtua.


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa mies. Tottakai haluan tutustua suhun, sitähän olen yrittänyt tässä koko ajan. Mutta kuinka se käytännössä tapahtuu?

    • Anonyymi

      Olen luopunut jo toivosta.

    • Anonyymi

      Sitähän tässä on toivottu, että yhteistä aikaa olisi ollut, ja tutustuminen saatu kunnolla käyntiin. Mutta ethän halunnut kuitenkaan?
      Ja kaikki olisi pitänyt tapahtua sinun ehdoilla, ja en olisi saanut siitä loukkaantua.

    • Iltaa ja yötä tutulle miehelle! 🤭
      Minusta tuossa on erittäin paljon järkeä, koska tutustuessa jännittäminen katoaa ja keskustelu on luontevampaa... Ja ihan vinkkinä, että mikäli stressi kuormittaakin, niin ihmisillä on suu myös puhumista varten. Että varmasti osaa kertoa mikäli olisit kuormittava - senkin höpsö! 😊

    • Anonyymi

      Järkeä oot venytellyt tyyliin ajallisesti, ettei taida järki enää auttaa. Mutta ymmärtävä ja kiva nainen on eri mieltä.

    • Anonyymi

      Haluaisin kyllä, luusin että sinä et.
      Laita vain viesti nähdäänkö niin jatkan sullepäin siitä kiitos t H

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe