Yllätyin kuinka nopeasti sut unohdin.

Anonyymi

Elämäni muuttui kun sen toisen tapasin.
T.
Mies

27

714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se sattuu, kun edes en tiennyt että sinäkin tykkäät. Toisaalta olen onnellinen sun puolesta, mutta tulee hetkiä kun sattuu niin kun meitä ei tullutkaan. Halauksessasi olin niin onnellinen ja se yhteys ja lämpö meidän välillä. Ehkä vielä joskus me ollaan me.. Miksi kirjoitit tämän tänne nyt, etkö ole unohtanutkaan mua?

    • Anonyymi

      Provo. Tunnistaa yhdestä tietystä jutusta.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kun itse aloituksen olet tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kun itse aloituksen olet tehnyt.

        Ketä sinä oikein yrität syytellä aloitusten tekemisestä? Anna kun arvaan- jotain eeppiset mittasuhteet saanutta pakkomielteenkohdettasi, joka ei varmaankaan satu olemaan miespuolinen. Maneerit viittaisi sellaiseen jank jank


      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä, mistä tunnistaa?


    • Anonyymi

      No hei, tosi kiva kun ilmotit!

    • Anonyymi

      Niin ne on on ikäänkuin sisarukset keskenään. Just ne.

    • Anonyymi

      Tämä voisi olla häneltä, koska useamman kanssa hänellä säätöä.

      • Anonyymi

        Tai häneltä, hällä myös.


    • Anonyymi

      En usko tätä. Meillä on yhteinen ikävä ja arvaa mistä sen mies tiedän? (Ei kaupan ala)

    • Anonyymi

      Tärkeää henkilöä ei koskaan unohda. Eli mitä voimme aloituksestasi päätellä. Löysit lopulta kaksoisliekkisi. Ikävä juttu tietenkin sille, joka jäi toiseksi.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Ikävää sille toiselle.


    • Anonyymi

      Mä en ees tykännyt susta, kunhan pelleilin

    • Anonyymi

      Toivottavasti muutos on hyväksi ja sopii sinulle!

    • Anonyymi

      provo

    • Anonyymi

      Mikä helpotus. Pääsin hullusta eroon

    • Anonyymi

      Höhö. Hieno homma! 👈👍

    • Anonyymi

      Paljaalla?

    • Anonyymi

      En sinä ole unohtanut. Ajattelit häntä niin paljon, että vaivauduit kirjoittamaan tänne. Minusta se on paljon.

    • Anonyymi

      No siksihän häivyin että saat hänen kanssaan tutustella kaikessa rauhassa enkä ole esteenä tai hidasteena.

    • Anonyymi

      Kaipailu on raskasta, hyvä kun sinulta on ohi ja olet onnesi löytänyt.
      Kiitos tästä tiedosta. Vielä viivyn hetken kaipauksessa, sitten unohdan.

    • Anonyymi

      Olen iloinen puolestasi.
      Se tekee mun viestini sulle turhiksi.
      Mulla voi mennä vielä hetki, mutta olen matkalla samaan kuin sinä jo olet.
      Hyvää jatkoa sulle.

      Naiselta

      • Anonyymi

        Kiva

        Ootan siinä risteyksessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva

        Ootan siinä risteyksessä

        Ei hän odota.
        Enkä minäkään.
        Hyvää jatkoa hänelle.

        Naiselta


    • Anonyymi

      Ei ollut mikään yllätys. Sellainen on helppo unohtaa, josta ei koskaan ole välittänytkään. Leikkikslun voi pakata laatikkoon, kun leikki loppuu ja lähettää eteenpäin.

      • Anonyymi

        Ei se nyt noin ihan mene. Kyllä mä uskon, että toinen välittää, itsekin taidat.


    • Anonyymi

      Unohdettava viesti! Hieno asia että elämän on saanut järjestykseen ja löytänyt onnen, mutta usein ihmiset jäävät surullisena kaipaamaan ihastumisen kohdettaan. Aikaa se vie ja joissakin tapauksissa vahvan ihastumisen kokenut tuntee ja kokee hyvin pitkään, ikävän kaltaista näköalattomuutta. Rakkaus muuttaa elämän, parhaimmillaan löytyy onnellisuus ja turva, heikoimmillaan turvattomuus ja yksinäisyys. Elämään kun löytyy toinen, silloin unohtaa ulkomaailman ja alkaa kiirehtimään tärkeämmän asian puolesta. Sanonta "kellä onni on, se onnen kätkeköön" tarkoittaa nöyryyttä onnen suhteen, vaikka sen kätkeminen voi joskus olla ylitsepääsemättömän vaikeaa.







      https://youtu.be/g6opOdUy9dE

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe