Perässä roikkuminen poikii perässä roikkumista

Anonyymi

Olen huomannut sellainen että kun itse pidän reilua välimatkaa edellä olevaan, sopivaa sellaista on se metri määräisesti mitä hyvänsä niin. Kun taakse ilmaantuu joku perässä roikkuja niin vähän ajan päästä sekin hoksaa että pitää pidempää välimatkaa minuun. Ehkä se kun otetaan mallia muista, miten muut ajaa niin se tarttuu, laumavaikutus oletteko kuullut. Kun osa ajaa päinpersettä liikenteessä niin se vaikutus saattaa kertaantua ja muutkin alkaa ajaa niin. Omaa ajosuoritusta ei osata arvioida, toimitaan niin kuin muutkin tekee, vilauta kerran vilkkua alkavalle kaistalle mennessä yms muuta tälläistä aivan älytöntä.

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoinen filosofi.

    • Anonyymi

      Itse en ole huomannut tuollaista. Luulen, että osa puskurissa roikkujista tekee sen ajattelemattomuuttaan. Sitten, kun huomaavat, että tässähän ollaan turhan lähellä, niin antavat välin kasvaa. Jotkut ovat sitten kroonikkoja, joita ei muiden turvallisuus kiinnosta. Yhtään hyvää syytä pippeli puskurissa roikkumiselle ei ole.

      • Anonyymi

        Liikenteessä pitää kuitenkin jatkuvasti ajatella ja olla hereillä. Sellaisilta pitäisi ottaa ajo-oikeus pois, jotka eivät tähän kykene.


      • Anonyymi

        Ei myöskään löydy hyvää syytä poikkeavan kehitysvammaisen pippeli hemmon puskurissa roikkumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään löydy hyvää syytä poikkeavan kehitysvammaisen pippeli hemmon puskurissa roikkumiselle.

        Mutta sinulla on omasta mielestäsi hyvä syy roikkua hänen pippelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinulla on omasta mielestäsi hyvä syy roikkua hänen pippelissä.

        Kuka nyt poikkeavan kehitysvammaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisisissä, no sinä ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt poikkeavan kehitysvammaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisisissä, no sinä ehkä.

        Joku sen perässä juoksee. Minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sen perässä juoksee. Minä en.

        Ei keharin perässä kukaan juokse, sinä vaan keharin seuraajana niin kuvittelet.


    • Anonyymi

      Mä oon huomannu ohituksien välissä että kun menee takakulmalle kiinni niin se turvaväli mikä edestä puuttuu on takana.
      Kaikki yli 10m välit on turhia.
      Motarillakin

      • Anonyymi

        Huono provo. Kehittele parempia. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono provo. Kehittele parempia. Ei jatkoon.

        En tiedä mutta toimiva provo. Just Tampereelle koetin ja jos illalla takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta toimiva provo. Just Tampereelle koetin ja jos illalla takaisin

        Vai että kirjoitit provosi oikein Tampereella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että kirjoitit provosi oikein Tampereella.

        Juuh siellähän sitä. Motari oli kyl sellaisia vasemman kaistan tukkoja täynnä että enemmän tuli ohitettua oikealta mitä jäädä odottelee vasemman kaistan avautumista.


    • Anonyymi

      Jaa se oot sama kaistalle vilkusta kätisijä, mitä siinä on väärää että ilmoittaa kaistan vaihdosta vilkulla?
      Mene autokouluun uudestaan

      • Anonyymi

        Mistähän mahdat kirjoittaa?
        Olen aiheen aloittaja niin en ole koskaan siis kirjoittanut siitä että kaistan vaihdossa ei pitäisi vilkuttaa. Toiseksi olemme täällä täysin anonyymejä toisille niin miten voisit tietää.


    • Anonyymi

      Miksi turvallisen pitkän turvavälin pitäminen ei poiki samalla tavalla muita turvallisen pitkiä turvavälejä?

      • Anonyymi

        Kyselijäpösilö voi miettiä sitä ihan keskenään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe