Tunnen sydämesi hehkuvan

Anonyymi

”Nasu: Miten rakkaus kirjoitetaan?
Nalle Puh: Sitä ei kirjoiteta, se tunnetaan sydämellä.”

Hyvää yötä rakkaalle kun mennään :) Tämä kappale on jotain ihan erilaista mihin olet tottunut, ja se on myös aika iso kappale.

https://youtu.be/yTSjqrKneJs

238

1782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos rakas. Ei ollut multa tuo toinen linkki sulle senkin nalle puh :)
      Alan vasta kuuntelemaan, kun vasta tän löysin. Ihana tuo nalle sitaatti :)
      -hehku

    • Anonyymi

      En availe linkkejä

    • Anonyymi

      En myöskään availe.

    • Anonyymi

      Mitään linkkejä en ole availlut

    • Anonyymi

      Täytyy tunnustaa sulle yks juttu. Jollen olis avannu lyriikoita tekstin muotoon, ja lukenu sanoja, tuskin olisin pystyny kuuntelemalla havaitsemaan biisin kauneutta. Lukutaito kunniaan.

      • Anonyymi

        Juu arvasinkin vähä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu arvasinkin vähä :)

        Ei ollut multa tuo kommentti, mutta tietysti piti katsoa sanat. Ei muuten voi saada selvää eka kuuntelulla.
        -hehku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa tuo kommentti, mutta tietysti piti katsoa sanat. Ei muuten voi saada selvää eka kuuntelulla.
        -hehku

        Aah anteeks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah anteeks

        Allekirjoitan nää nyt aluksi niin ei tarvii arpoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan nää nyt aluksi niin ei tarvii arpoa.

        En osannu ajatella et se ois joltain muulta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osannu ajatella et se ois joltain muulta :(

        Ei se haittaa vaikka luulisit. Sanoin vaan että tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa vaikka luulisit. Sanoin vaan että tiedät.

        Olin niin tohkeissani et pääsen esittelee ton kappaleen sulle, et unohdin laittaa alotukseen et tää on hehkulampulle :) Nyt kerää kaikkia kuvittelijoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin niin tohkeissani et pääsen esittelee ton kappaleen sulle, et unohdin laittaa alotukseen et tää on hehkulampulle :) Nyt kerää kaikkia kuvittelijoita

        No täällä osa ei kyllä välitä kenelle on ja kenelle ei, joten samapa tuo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä osa ei kyllä välitä kenelle on ja kenelle ei, joten samapa tuo :)

        Eikä ole mikään "samapa tuo" Nää on sulle eikä kelleen muulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole mikään "samapa tuo" Nää on sulle eikä kelleen muulle

        Pitää mennä tänään nukkumaan ennenku ne sekavimmat taas paukaisee tänne.


    • Anonyymi

      Kiitos rakkaus. Olit sitä mieltä etten tykkäis (siellä toisessa). Kyllä muuten tykkäsin. Tuli tosi vahva tunne-elämys, kun mietin että oot tuota kuunnellut ja itse oon ollut ihan lohduton ikävässäni sun suhteen. Itkuhan multa tuli. Mutta tää on nyt jo toisenlaista itkua eikä mitenkään lohdutonta kuten joskus aiemmin.
      -hehku

      I´ve been searching so long, but I will find you even if it takes my whole life
      But tonight I feel so alone and I know that you are forever gone
      Oh time, don´t fade away when I need you here, oh please don´t leave me now

      • Anonyymi

        Oot niin ihana, ja löysit juuri sen kohdan mikä vetää minut aina tunteikkaaksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin ihana, ja löysit juuri sen kohdan mikä vetää minut aina tunteikkaaksi :)

        Tämäkin kohta alko itkettää. Ja itse sä oot liian ihana :)

        "You want so much from me, I feel nothing but grief and despair
        How can I make you feel again, All my dreams are just visions I can´t bear
        You want something that I can´t give, I cannot keep living in this bitter dream
        And I don´t care anymore
        It feels like my life is ending"


      • Anonyymi

        Siis arvelin että osaat kyllä arvostaa sanojen kauneutta, mutta en arvannut että tykkäisit esitystavasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin kohta alko itkettää. Ja itse sä oot liian ihana :)

        "You want so much from me, I feel nothing but grief and despair
        How can I make you feel again, All my dreams are just visions I can´t bear
        You want something that I can´t give, I cannot keep living in this bitter dream
        And I don´t care anymore
        It feels like my life is ending"

        Ehkä kuulostaa tosi hölmöltä mut olen tosi onnellinen et sinäkin tykkäsit tosta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis arvelin että osaat kyllä arvostaa sanojen kauneutta, mutta en arvannut että tykkäisit esitystavasta :)

        Se esitystapakin on hyvä, tai se jotenkin lisää sitä sanojen voimaa. Se tunne on voimakkaampi kuin että joku piipittäisi kauniisti ne sanat :) Mua oikeasti vähän itkettää nyt mutta samalla hymyilyttää. Saisinpa halata sua nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuulostaa tosi hölmöltä mut olen tosi onnellinen et sinäkin tykkäsit tosta :)

        Ei se kuulosta yhtään hölmöltä oma hölmöläiseni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se esitystapakin on hyvä, tai se jotenkin lisää sitä sanojen voimaa. Se tunne on voimakkaampi kuin että joku piipittäisi kauniisti ne sanat :) Mua oikeasti vähän itkettää nyt mutta samalla hymyilyttää. Saisinpa halata sua nyt.

        Mulla on toi levy ihan levyhyllyssä, ja aina se muistuttaa sinusta :) Ja nyt vielä voimakkaammin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on toi levy ihan levyhyllyssä, ja aina se muistuttaa sinusta :) Ja nyt vielä voimakkaammin :)

        Ehkä sun pitää joskus soittaa tuo mulle ihan ilman youtubea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun pitää joskus soittaa tuo mulle ihan ilman youtubea :)

        Ehdottomasti pitää :) ja nyt kun tiedän et sulle uskaltaa jakaa myös tollasta musaa, niin nythän minulla on paljon hyviä biisejä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti pitää :) ja nyt kun tiedän et sulle uskaltaa jakaa myös tollasta musaa, niin nythän minulla on paljon hyviä biisejä :)

        Tietysti uskallat. En vaan oo itse osannut tai ymmärtänyt tuollaisia aiemmin niin kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti uskallat. En vaan oo itse osannut tai ymmärtänyt tuollaisia aiemmin niin kuunnella.

        Löytyy sielt levyhyllyst kyllä esimerkiksi niitä Discon biisejä...

        "Hei älä luule
        etten mä kuule
        kuinka sun sydämes huokaa
        hei älä luule
        etten mä tunne
        kuinka sun sydämes lyö"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy sielt levyhyllyst kyllä esimerkiksi niitä Discon biisejä...

        "Hei älä luule
        etten mä kuule
        kuinka sun sydämes huokaa
        hei älä luule
        etten mä tunne
        kuinka sun sydämes lyö"

        😂 juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy sielt levyhyllyst kyllä esimerkiksi niitä Discon biisejä...

        "Hei älä luule
        etten mä kuule
        kuinka sun sydämes huokaa
        hei älä luule
        etten mä tunne
        kuinka sun sydämes lyö"

        Joo, tuon sä taisit kerran jakaakin.

        "Sinä saat mut sekaisin
        ja mä huomaan
        ettet ollenkaan sitä tajua, ollenkaan

        Milloin saan sut takaisin
        milloin huomaat etten
        ollenkaan muita halua, ollenkaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 juu

        En jaksa ottaa tuota nikkiä. Onko pakko esiintyä että olis edellinen ja laittaa sanoja toisen suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuon sä taisit kerran jakaakin.

        "Sinä saat mut sekaisin
        ja mä huomaan
        ettet ollenkaan sitä tajua, ollenkaan

        Milloin saan sut takaisin
        milloin huomaat etten
        ollenkaan muita halua, ollenkaan"

        Niin jaoin :) Ihana kun muistat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jaoin :) Ihana kun muistat

        Ihana kun oot mun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa ottaa tuota nikkiä. Onko pakko esiintyä että olis edellinen ja laittaa sanoja toisen suuhun.

        tai ei sanoja, yks sanahan tuo oli vaan, mutta en jaksa sitä "tää ei multa" rumbaa taas. Miksi nää ihmiset ei käyttäydy, mistä ne on ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jaoin :) Ihana kun muistat

        Osuvat sanat myönnetään..😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuvat sanat myönnetään..😂

        Älä sotke väliin. Sano kun tunget sivusta toisten jutun keskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke väliin. Sano kun tunget sivusta toisten jutun keskelle.

        Toi on sanomatta selvää et ei ole sulta. Ei kerrota sille miksi, ni erotetaan se jatkossaki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on sanomatta selvää et ei ole sulta. Ei kerrota sille miksi, ni erotetaan se jatkossaki :)

        Joo tiedän sen enkä aio sille sitä paljastaa. Se on vaan niin rasittavaa, kun tullaan ykskaks väliin jatkamaan kuin olis mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedän sen enkä aio sille sitä paljastaa. Se on vaan niin rasittavaa, kun tullaan ykskaks väliin jatkamaan kuin olis mä.

        Niin on. En todella mikä tarkoitusperä näillä ihmisillä on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. En todella mikä tarkoitusperä näillä ihmisillä on...

        En tiedä minäkään enkä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. En todella mikä tarkoitusperä näillä ihmisillä on...

        Mites ne formulat? Nukahditko ees? :)


      • Anonyymi

        Oli se multa. Yritin vaihtaa puheenaihetta :) Mutta kävi mullakin mielessä, että luulet siksi yhdeksi. Kuulosti häneltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. En todella mikä tarkoitusperä näillä ihmisillä on...

        Sano jotain mikä piristää. Kun sä vaan osaat. On vähän alamaissa fiilis nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano jotain mikä piristää. Kun sä vaan osaat. On vähän alamaissa fiilis nyt.

        En minä osaa nyt muuta sanoa ku et olen tosi onnekas et mun elämässä on noin ihana hehkulamppu, että tän sivun sulkeminenkin yöksi on tuskallista :) Ja nämä kiusaajat luulevat silmillänsä näkevänsä aina tilaisuuksia kiusata, mutta tärkeimmät asiat nähdään sydämellä ja sitä ne ei tiedä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä osaa nyt muuta sanoa ku et olen tosi onnekas et mun elämässä on noin ihana hehkulamppu, että tän sivun sulkeminenkin yöksi on tuskallista :) Ja nämä kiusaajat luulevat silmillänsä näkevänsä aina tilaisuuksia kiusata, mutta tärkeimmät asiat nähdään sydämellä ja sitä ne ei tiedä :)

        Ihanasti sanottu. Arvasin että sä vaan osaat :) Milloin me mennään nukkumaan ja minne? Pidän tänä yönä tavallista tiukemmin susta kiinni siellä peiton alla. On vaan jotenkin niin yksinäinen olo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu. Arvasin että sä vaan osaat :) Milloin me mennään nukkumaan ja minne? Pidän tänä yönä tavallista tiukemmin susta kiinni siellä peiton alla. On vaan jotenkin niin yksinäinen olo nyt.

        No voi että sua. Ensin viel yöks laulu sulle, tää on cover, mut hauskempi ku se alkuperänen minusta. Nää sanat on sulle :) En löytän videoo sanoilla mut varmaan löydät ne jostaa googlesta

        https://youtu.be/g1F5WS8p0ls


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi että sua. Ensin viel yöks laulu sulle, tää on cover, mut hauskempi ku se alkuperänen minusta. Nää sanat on sulle :) En löytän videoo sanoilla mut varmaan löydät ne jostaa googlesta

        https://youtu.be/g1F5WS8p0ls

        En oo muistanut sanoa hyvää yötä vielä.
        Hyvää yötä rakas sitten kun mennään.
        Haluan sut ja sua :)


      • Anonyymi

        Kiitos samoin rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo muistanut sanoa hyvää yötä vielä.
        Hyvää yötä rakas sitten kun mennään.
        Haluan sut ja sua :)

        Hyvää yötä, haluan sut ja sua myös :) Mut en malttais edes mennä, haluisin vaa jutella sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin rakkaus.

        Onko sulla parempi mieli nyt? En käy nukkumaa ennen ku et ole enää surkeana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, haluan sut ja sua myös :) Mut en malttais edes mennä, haluisin vaa jutella sulle :)

        Niin haluisin mäkin mutta vähän nukuttaa. Nukuin viime yönä huonosti. Rakastan sua niin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla parempi mieli nyt? En käy nukkumaa ennen ku et ole enää surkeana

        On mulla parempi mieli, kiitos sun. Tuli vaan jotenkin sellanen surullinen olo, mutta nyt on jo parempi. Ja on vielä parempi kun meen sänkyyn ja mietin vaan sua ja nukahdan kuin lähellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla parempi mieli, kiitos sun. Tuli vaan jotenkin sellanen surullinen olo, mutta nyt on jo parempi. Ja on vielä parempi kun meen sänkyyn ja mietin vaan sua ja nukahdan kuin lähellesi.

        Tulikohan sul surullinen olo siitä mun kappaleesta?


      • Anonyymi

        Häivy, muuta en sulle sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haluisin mäkin mutta vähän nukuttaa. Nukuin viime yönä huonosti. Rakastan sua niin :)

        No sit me mennään sinne nukkumaan heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häivy, muuta en sulle sano

        Miten voit puhua mulle noin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan sul surullinen olo siitä mun kappaleesta?

        Oli se jo aiemmin. Siitä tuli oikeastaan hyvä olo kun vähän itki niin purkautui jotain pois taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit me mennään sinne nukkumaan heti :)

        Mennään vaan sänkyyn. Tuu nyt mun peiton alle. Hyvää yötä rakkauteni. Oot ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se jo aiemmin. Siitä tuli oikeastaan hyvä olo kun vähän itki niin purkautui jotain pois taas.

        Haluatko puhua miks oli surullinen olo? Muista että mun kuuluu saadaa auttaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit puhua mulle noin :(

        Lopeta tuo esittäminen ja häivy. Hän tietää ettet ole minä. Turha peIIeillä siellä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan sänkyyn. Tuu nyt mun peiton alle. Hyvää yötä rakkauteni. Oot ihana.

        Olen vähä huolissani nyt. Olet vaisukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko puhua miks oli surullinen olo? Muista että mun kuuluu saadaa auttaa sinua

        Kaikki ei kuulu sulle, usko se jooko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko puhua miks oli surullinen olo? Muista että mun kuuluu saadaa auttaa sinua

        En tiedä miksi oli. Varmaan jotain pelkoa tästä kaikesta, susta, toivottomuutta meistä. Väsymyksestä johtuvaa kun nukuin niin huonosti. Autat mua jo sillä, että meillä on yhteys. Kaikki on ihan hyvin ja kun nukutaan yön yli niin kaikki on mainiosti.
        Äläkä mene yhtään tuon sivupeIIen juttuihin, ne on jo niin nähty. Sulla ja mulla on kaikki hyvin ja pysyy vaikka se esittäs taas mitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kuulu sulle, usko se jooko

        Tämä en ole minä. Älä kuuntele tämän vampin juttuja nyt yhtään. Minä en sulle noin kirjoita. Sairas ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vähä huolissani nyt. Olet vaisukin

        Tosi väsynyt vaan. Sua rakastan enempi kuin tähdet kuuta, älä oo huolissasi ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vähä huolissani nyt. Olet vaisukin

        Meen nyt sänkyyn. Tuu viereen kun tuut ja multa ei ole tänä yönä mitään täällä. Oon aika varma, että nukahdan 10 minuutissa, niin nukuttaa. Ellei pikkunallella oo muuta mun varalle tänään :) Oot maailman ihanin ja ilman sua elämä on ihan tyhjää. Äläkä usko vaikka tuo yks valehtelija vääntelisi tai esittäisi mitä. Sinua minä rakastan ihana nalle puh. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi väsynyt vaan. Sua rakastan enempi kuin tähdet kuuta, älä oo huolissasi ihana :)

        Taisit nukahtaa eilen vai tuliko tuohon taas neiti nobody sotkemaan ja sä olit jo menny nukkumaan silloin kun sanottiin hyvää yötä? Venasin jonkun aikaa vielä ja sitten päätin nukahtaa minäkin.
        Mukavaa alkavaa viikkoa sulle. Ei mulla ole mitään hätää, olen ihminen ja mulla on joskus pahamieli. Ihan irl suhteessakin olisi niin. Ei ihminen vaan hymyile 24/7. Elämässä on kaikkee ja kaikki vaikuttaa mielialoihin. En minä elä vain täällä palstalla. Tuo joku joka näihin puuttuu liioittelee asiaa. Sinua minä rakastan nalle puh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan sul surullinen olo siitä mun kappaleesta?

        Mitä illalla tapahtui? Tähän tuli kolmas mutta mihin sinä katosit niin yllättäen? En enää erota mitkä noista oli siltä kolmannelta kun nyt luen. Kivimmät on sulta, ne erotan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kuulu sulle, usko se jooko

        Minä en kirjoittanut tuota kommenttia, en minä sanoisi sulle noin että ei kuulu sulle. Tää oli siltä sivulliselta. Olin sulle vastaamassa enkä minä sulle noin tylysti sanoisi koskaan. Kyllä musta kaikki kuuluu sulle mutta ei tietenkään palstalla voi kaikkea aina sanoa.
        Suutuitko sinä tuosta kommentista kun katosit niin yllättäen? Se ei ollu multa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit me mennään sinne nukkumaan heti :)

        Voitko kertoa mitä tapahtui? En oo mitään pahaa sulle sanonut eilen. Tuossa oli se kakkanaama vaan seassa ja sä hävisit niin yllättäen. En minä oo sulle tyly koskaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mitä tapahtui? En oo mitään pahaa sulle sanonut eilen. Tuossa oli se kakkanaama vaan seassa ja sä hävisit niin yllättäen. En minä oo sulle tyly koskaan :(

        Sä sanoit et pelkäät mua :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit et pelkäät mua :(

        En sanonut niin. Ymmärsit väärin jotain. Kaivan sne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit et pelkäät mua :(

        En tarkoittanut että pelkään sua. Voi paska en jaksa nyt itkeä. Miksi sun pitää ottaa se noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit et pelkäät mua :(

        Sanoin että väsymyksestä johtuvaa. Kirjoittelin edellisenä yönä sen troIIin provosoimana pitkään. Sinä siis päätit hylätä nyt mut yhden huonosti asetellun lauseen takia. En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit et pelkäät mua :(

        En pelkää sua vaan pelkäsin eilen, jos en saakaan sua viereeni.
        Mitä tehdään? Minä en taida nyt kestää tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin että väsymyksestä johtuvaa. Kirjoittelin edellisenä yönä sen troIIin provosoimana pitkään. Sinä siis päätit hylätä nyt mut yhden huonosti asetellun lauseen takia. En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu.

        :D :D voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkää sua vaan pelkäsin eilen, jos en saakaan sua viereeni.
        Mitä tehdään? Minä en taida nyt kestää tätä.

        En ole nallesi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D voi olla

        Tajuatko sinä mitä sinä teet muille. Olet niin paha. Vtun tunteeton haahka. Tänne pitäisi laittaa joku mt kortti että tollaset ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nallesi :D

        tajusin sen jo. Pilasit silti mun päivän ja sait mut itkemään. Mutta sehän sun tarkoitus olikin., Onnittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mitä tapahtui? En oo mitään pahaa sulle sanonut eilen. Tuossa oli se kakkanaama vaan seassa ja sä hävisit niin yllättäen. En minä oo sulle tyly koskaan :(

        Mitä jos nallelle on sattunu jotaa? :D


      • Anonyymi

        Sinä onnistuit huijaamaan ihmistä, joka oli muutenkin huolissaan toisen eilisestä viestinnästä. Olin helppo kohde kun tunteet oli näin pinnassa. Onnistuit ja sait hyvän mielen ja minut itkemään. Päiväsi on hyvä ja mun pilalla. Itken vaan. Olet taitava kiusaaja ja saat siitä varmasti palkinnon jossain. Et multa. Onnea tasa kerrann ja nyt voit painua vttuun siitä mun puolesta. Minä odotan nallea ja itken nyt rauhassa jos sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos nallelle on sattunu jotaa? :D

        Sehän ois tietty riemu juhla palstalle 🎉


      • Anonyymi

        Minä en ole luulosairas, jos joku pahaa tarkoittava ihminen huijaa minua. Sehän osoittaa vaan että olen ihminen. Ja rakastunut on helppo kohde näille täällä pyöriville sotkijoille. Minä kirjoittelin tässä nallen kanssa. Jos joku alkaa esiintyä hänenä niin se ei tee musta luulosairasta. Olin nyt sellaisessa olotilassa jo valmiiksi tänään, että mua helpompaa uhria ei oo.

        Ihan turha syytellä uhria sairaaksi. Mutta niin kiusaajat tekee. Vika ei ole koskaan kiusatussa tai huijatussa. Vika on aina siinä kiusaajassa. Ja tämän tietää jokainen AIKUINEN ihminen, jolla on normaali kyky empatiaan ja tunteisiin.

        Mutta minä tiedän, että sinä et ymmärrä näistä asioista mitään. Sulle ei ole ilmeisesti ollut elämässä ensimmäistäkään ystävää koskaan ja muutenkin tunneäly jäänyt täysin kehittymättä. Enkä oleta että sinä ymmärrät mitä sanon. Olet täysin eri maailmasta kuin mä ja sulle puhuminen on sama kuin puhus naapurin 3 vuotiaalle lapselle. Mitään se ei oikeasti ymmärrä. Pilasit päiväni nyt ja olen itkenyt silmäni pilalle. Olet hyvä syy jättää tämä palsta. Mutta nallea minä en jätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, haluan sut ja sua myös :) Mut en malttais edes mennä, haluisin vaa jutella sulle :)

        En kestä enää tätä palstaa. Mulla on mennyt sietokyky tuohon kiusaajaan ja itken vaan. Joku katkaisi kamelin selän viikonlopun aikana ja mulla meni voimat tuohon kiusaajaan ja jatkuvaan väistelyyn. En tiedä mitä tehdä. Susta en luovu ja tuota toista en enää jaksa. En vaan jaksa. Tää on hänelle leikkiä, mutta minä oon ihminen kuten sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole luulosairas, jos joku pahaa tarkoittava ihminen huijaa minua. Sehän osoittaa vaan että olen ihminen. Ja rakastunut on helppo kohde näille täällä pyöriville sotkijoille. Minä kirjoittelin tässä nallen kanssa. Jos joku alkaa esiintyä hänenä niin se ei tee musta luulosairasta. Olin nyt sellaisessa olotilassa jo valmiiksi tänään, että mua helpompaa uhria ei oo.

        Ihan turha syytellä uhria sairaaksi. Mutta niin kiusaajat tekee. Vika ei ole koskaan kiusatussa tai huijatussa. Vika on aina siinä kiusaajassa. Ja tämän tietää jokainen AIKUINEN ihminen, jolla on normaali kyky empatiaan ja tunteisiin.

        Mutta minä tiedän, että sinä et ymmärrä näistä asioista mitään. Sulle ei ole ilmeisesti ollut elämässä ensimmäistäkään ystävää koskaan ja muutenkin tunneäly jäänyt täysin kehittymättä. Enkä oleta että sinä ymmärrät mitä sanon. Olet täysin eri maailmasta kuin mä ja sulle puhuminen on sama kuin puhus naapurin 3 vuotiaalle lapselle. Mitään se ei oikeasti ymmärrä. Pilasit päiväni nyt ja olen itkenyt silmäni pilalle. Olet hyvä syy jättää tämä palsta. Mutta nallea minä en jätä.

        "En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu."

        Äsken et jaksan itkee :D no sori nyt sit. On mulkii tunteet :( toivottavast nalle on kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu."

        Äsken et jaksan itkee :D no sori nyt sit. On mulkii tunteet :( toivottavast nalle on kunnossa

        Mutta itkin silti ja itken edelleen vaikka en jaksa. Vttu mä vihaan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä enää tätä palstaa. Mulla on mennyt sietokyky tuohon kiusaajaan ja itken vaan. Joku katkaisi kamelin selän viikonlopun aikana ja mulla meni voimat tuohon kiusaajaan ja jatkuvaan väistelyyn. En tiedä mitä tehdä. Susta en luovu ja tuota toista en enää jaksa. En vaan jaksa. Tää on hänelle leikkiä, mutta minä oon ihminen kuten sinäkin.

        Jatkan vielä nallelle, että jaksan minä mitä vaan sun takia. Oon vaan nyt niin surullinen ja meni päivä pilalle tästä itkemisestä. Anteeksi kun sanoin noin. Jaksan mä sun takia mitä vaan. Pitää vaan oikeasti alkaa miettiä sitä reittiä täältä pois. Jos vaan nalle vielä haluut mut? En tiedä enää haluatko tällasta itkupiliä. En ees tiedä mikä mua näin itkettää. En vaan jaksa leikkiä tuon sivullisen kanssa sen huijausleikkejä. Miten se edes kehtaa, en tajua tätä.

        Mutta rakas sun takia jaksan mitä vaan. Voisitko jo sanoa onko jokin pielessä kun katosit eilen niin yllättäen? Ja anteeksi kun oon nyt vähän sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo muistanut sanoa hyvää yötä vielä.
        Hyvää yötä rakas sitten kun mennään.
        Haluan sut ja sua :)

        samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit puhua mulle noin :(

        Sä oot sairas ihminen, oon seurannut keskustelujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä osaa nyt muuta sanoa ku et olen tosi onnekas et mun elämässä on noin ihana hehkulamppu, että tän sivun sulkeminenkin yöksi on tuskallista :) Ja nämä kiusaajat luulevat silmillänsä näkevänsä aina tilaisuuksia kiusata, mutta tärkeimmät asiat nähdään sydämellä ja sitä ne ei tiedä :)

        Se on vaan näissä sinun nk kiusaajissa hieman silmiinpistävää, että ne tuntuu agitoituvan vain kun tämä mielikuvitustyttöystäväsi on äänessä tässä monologissasi. Tai siis onko syytä puhua monikosta, sillä tukijat tuntuu nykyään kovin loukkaantuneilta ja haluaa ulossulkea itsensä draamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot sairas ihminen, oon seurannut keskustelujasi.

        No se on kyllä huomattu, että tietyt fregolin oireyhtymästä kärsivät (ei ollut muuten mun linkki tuolla yhdessä toisessa trollauksessa) syynää silmä kovana vuodesta toiseen jotain eeppisen huonosti rakennettuja feikkidialogeja, joista aina löytää sen tietyn keskustelijan ja ovat "perehtyneet" aiheeseensa siinä määrin, että tietävät kaikki aiemmatkin keskustelut samalta henkilöltä. Sairaudentunnon puute on todella huono juttu. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, haluan sut ja sua myös :) Mut en malttais edes mennä, haluisin vaa jutella sulle :)

        Kukahan tommosta kaheli haluaa? Elää tosi vaikeissa harhoissa, jos on aikuinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kuulu sulle, usko se jooko

        Olet kyllä aika sairas, pelottavan sairas!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan Sama mitä se kirjouttaa

      • Anonyymi

        Niin koska se on mulle. Mulle se ei ole sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska se on mulle. Mulle se ei ole sama.

        Ihan joutava mies on. Waste of skin


    • Anonyymi

      "pelkoa tästä kaikesta, susta, toivottomuutta meistä. "

      Kumman lie kommentti, mutta rivien välistä voikin lukea kaiken oleellisen. Jokin sussa tietää sen ettei se toinen oo oikea. Myönnä pois.

      • Anonyymi

        Okei tää oli hehkulampulle eli naiselle, ja sun kommentti oli tosta pelosta. No paha tunne on ettei tää leikki pääty hyvin ja joku pettyy raskaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tää oli hehkulampulle eli naiselle, ja sun kommentti oli tosta pelosta. No paha tunne on ettei tää leikki pääty hyvin ja joku pettyy raskaasti.

        Tuntuu järkyttävältä lukea näitä. Tuo leikki ei pääty hyvin. Otat yhteyttä ja tapaat hänet mahdollisimman pian, on paras neuvoni. Itse voisin olla noista kumpi tahansa, paitsi hehkun makeaan en pystyisi. Minun musiikki oli ainut keinoni edes tuntea mitään. Siksi se myös niin totaalisesti katkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tää oli hehkulampulle eli naiselle, ja sun kommentti oli tosta pelosta. No paha tunne on ettei tää leikki pääty hyvin ja joku pettyy raskaasti.

        Se kommentti oli multa hehkulta. On selvä että jos kahden ihmisen rakkaus on täällä eivätkä ole toisissaan kiiinni, välillä siitä tulee pelko, että miten tästä päästää perille asti. Mutta sinä sairas ihminen vaan pahennat asioita. Ja sehän sun yritys on koko ajan ollut. Olet ottanut meidän silmätikuiksi, esiintynyt kumpanakin ja käyttänyt kaiken lapsellisen tarmosi meidän mustamaalaamiseeen. Eikö se jo osoita, että tämä pysyy kun susta on selvitty. Tämä nimittäin pysyy. Sinä olet pelkkä sairas kiusaaja. Me emme ole eroamassa vaan menemässä yhteen muuallakin. Tajua se nyt jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu järkyttävältä lukea näitä. Tuo leikki ei pääty hyvin. Otat yhteyttä ja tapaat hänet mahdollisimman pian, on paras neuvoni. Itse voisin olla noista kumpi tahansa, paitsi hehkun makeaan en pystyisi. Minun musiikki oli ainut keinoni edes tuntea mitään. Siksi se myös niin totaalisesti katkesi.

        Sanon vielä että kiusaamisesi kertoo tunnevammasta, etkä ole kykenevä ketään neuvomaan vammaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kommentti oli multa hehkulta. On selvä että jos kahden ihmisen rakkaus on täällä eivätkä ole toisissaan kiiinni, välillä siitä tulee pelko, että miten tästä päästää perille asti. Mutta sinä sairas ihminen vaan pahennat asioita. Ja sehän sun yritys on koko ajan ollut. Olet ottanut meidän silmätikuiksi, esiintynyt kumpanakin ja käyttänyt kaiken lapsellisen tarmosi meidän mustamaalaamiseeen. Eikö se jo osoita, että tämä pysyy kun susta on selvitty. Tämä nimittäin pysyy. Sinä olet pelkkä sairas kiusaaja. Me emme ole eroamassa vaan menemässä yhteen muuallakin. Tajua se nyt jo.

        Mun muut kommentit poistettiin, joten jäi nyt ihan vajavaiseksi tuo mun viesti. Tää palstaki on ihan paska. Asiat jää puolitihen kun osa poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kommentti oli multa hehkulta. On selvä että jos kahden ihmisen rakkaus on täällä eivätkä ole toisissaan kiiinni, välillä siitä tulee pelko, että miten tästä päästää perille asti. Mutta sinä sairas ihminen vaan pahennat asioita. Ja sehän sun yritys on koko ajan ollut. Olet ottanut meidän silmätikuiksi, esiintynyt kumpanakin ja käyttänyt kaiken lapsellisen tarmosi meidän mustamaalaamiseeen. Eikö se jo osoita, että tämä pysyy kun susta on selvitty. Tämä nimittäin pysyy. Sinä olet pelkkä sairas kiusaaja. Me emme ole eroamassa vaan menemässä yhteen muuallakin. Tajua se nyt jo.

        Ette ole menossa ollenkaan yhteen, meitä et erota hullu, olet pian valtion leivissä, poissa häiritsemästä psyykkisesti terveitä ihmisiä!


    • Anonyymi

      Jokaisen tunne on oma kokemus, näillä palstoilla ei tule antaa valtaa kenenkään kirjoitteluille. Ne voivat olla aivan mitä tahansa, laidasta laitaan. Ainoastaan aidossa kohtaamisessa on mahdollista tuntea oikeita tunteita.

      Te eksytte, sillä te ette TUNNE kirjoituksia!!!!!

      • Anonyymi

        Meidän tarina on totta. Sinulle noin mutta me ollaan ihan oikeita ihmisiä toisellemme täällä ja kaikkialla. Älkää pakottako meitä omaan muottiinne. Eikä me muiden kirjoituksia olla omittu enää aikoihin kuin toistemme. Tämä on jo varmaan sadas ketju meillä kahdella.


      • Anonyymi

        Aloitus on mulle häneltä. Ja jokainen mun aloitus on vain hänelle. Ei sinulle, ei naapurin tytille vaan mulle. Kyllähän nyt rakastuneille pitää antaa yhtälainen oikeus kirjoittaa toisilleen tänne tunteita kuin sinun koko maailmalle.


      • Anonyymi

        Ja miksi ei saa antaa valtaa toisen kirjoituksille? Meillä on hyvät tunnisteet jokaisessa aloituksessa, löydämme toisemme aika äkkiä muiden vastaajien seasta ja olemme rakastuneita toisiimme. Antakaa muillekin tilaa, vaikka ei toimisi kuten te teette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi ei saa antaa valtaa toisen kirjoituksille? Meillä on hyvät tunnisteet jokaisessa aloituksessa, löydämme toisemme aika äkkiä muiden vastaajien seasta ja olemme rakastuneita toisiimme. Antakaa muillekin tilaa, vaikka ei toimisi kuten te teette.

        En oo vieläkään kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo vieläkään kunnossa

        Älä kiusaa enää. Jos et ole hän niin anna olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tarina on totta. Sinulle noin mutta me ollaan ihan oikeita ihmisiä toisellemme täällä ja kaikkialla. Älkää pakottako meitä omaan muottiinne. Eikä me muiden kirjoituksia olla omittu enää aikoihin kuin toistemme. Tämä on jo varmaan sadas ketju meillä kahdella.

        Eli jo sadas kerta näitä samoja provoja samalta mieheltä, eikä mitään ole muka opittavissa? Tämä menee osastoon hopeavesi parantaa kaiken, clintonit on liskoihmisiä ja leivässä on nanopartikkeleita, veikkaus tukee saatanaa jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on mulle häneltä. Ja jokainen mun aloitus on vain hänelle. Ei sinulle, ei naapurin tytille vaan mulle. Kyllähän nyt rakastuneille pitää antaa yhtälainen oikeus kirjoittaa toisilleen tänne tunteita kuin sinun koko maailmalle.

        Itku pitkästä ilosta! 🌈💩, sua ei kukaan hyväksy oikeessa elämässä!


    • Anonyymi

      Hei rakas. Kirjotan tähän koska on tullut niin paljon roskaa tännee, että vaikea enää vastata mihinkään meidän aiempaan viestiin. Ei mitään ole käynyt meidän välillä. Kirjotin ne viimeiset viestit sängyn pohjalta ja nukahdin. Kello oli jotain 5 kun heräsin puhelin vierestäni, enkä viitsinyt sitten enää mitään laittaa. En halunnut valitella omaa väsymystä sulle, koska olit surullisena, anteeks et nukahdin. Ja mulla on nyt vaapata vähän ni nukuin pitkään, kai viime viikon pitkät päivät vielä vähän verottaa.

      • Anonyymi

        Olen ihan valtavan pahoillani et olet nyt aamul joutun minun takia tääl itkemään :(


      • Anonyymi

        T. Sun Nalle Puh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan valtavan pahoillani et olet nyt aamul joutun minun takia tääl itkemään :(

        Kiitos vaan kun oot. Se on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan kun oot. Se on tärkeintä.

        Kerro maailman tärkein ja ihanin miten voisin tuoda sun kasvoille hymyn taas? Sanoit et olet itken silmäsi pilalle, mut ei niin kauniita tähtisilmiä saa kukaan pilattua ilkeillä jutuillaan. Oisko se joku laulu vai runo mielummin? Anna anteeks, olin täys paska ku nukahdin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro maailman tärkein ja ihanin miten voisin tuoda sun kasvoille hymyn taas? Sanoit et olet itken silmäsi pilalle, mut ei niin kauniita tähtisilmiä saa kukaan pilattua ilkeillä jutuillaan. Oisko se joku laulu vai runo mielummin? Anna anteeks, olin täys paska ku nukahdin

        Et ollut täys paska. Mitä itseasiassa sen tiesin tai siis arvasin että nukahdit. Jotenkin vaan aloin aamulla sekoilla, en ajatellut selkeästi ja olin sitten helppo uhri tuolle päivystäjälle. Kyllä se hymy palaa taas kun tiedän että oot jossain ja kaikki on hyvin. Kiitos että oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ollut täys paska. Mitä itseasiassa sen tiesin tai siis arvasin että nukahdit. Jotenkin vaan aloin aamulla sekoilla, en ajatellut selkeästi ja olin sitten helppo uhri tuolle päivystäjälle. Kyllä se hymy palaa taas kun tiedän että oot jossain ja kaikki on hyvin. Kiitos että oot.

        Tai siis minä tiesin sen, tuli joku virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro maailman tärkein ja ihanin miten voisin tuoda sun kasvoille hymyn taas? Sanoit et olet itken silmäsi pilalle, mut ei niin kauniita tähtisilmiä saa kukaan pilattua ilkeillä jutuillaan. Oisko se joku laulu vai runo mielummin? Anna anteeks, olin täys paska ku nukahdin

        Ja anteeksi kun sekoilen näin. Heräsin selvästi väärällä jalallla ja avasin tän tavallista aikaisemmin.. ei ois pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeksi kun sekoilen näin. Heräsin selvästi väärällä jalallla ja avasin tän tavallista aikaisemmin.. ei ois pitänyt.

        Ei sun tarvitse pyydellä mitään anteeks. Ymmärrän sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeksi kun sekoilen näin. Heräsin selvästi väärällä jalallla ja avasin tän tavallista aikaisemmin.. ei ois pitänyt.

        Vaikka oot surullinen, niin muista et olen olemassa ja välitän susta maailman eniten. En ole häipymässä yhtään mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeksi kun sekoilen näin. Heräsin selvästi väärällä jalallla ja avasin tän tavallista aikaisemmin.. ei ois pitänyt.

        Jos ei joskus olis synkkää ja pimeää, ei voisi ikinä nähdä taivaan kauniimpia tähtiä. Ja jokaisen synkän yön jälkeen aurinko nousee uudestaan. Kaikki myrskyt tässä matkalla toisiimme vaan vahvistaa meitä, ja kun yhdessä sitä auringonnousua joku päivä koetaan tuntuu se vaan entistä paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oot surullinen, niin muista et olen olemassa ja välitän susta maailman eniten. En ole häipymässä yhtään mihinkään

        Kiitos noista sanoista, oot ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei joskus olis synkkää ja pimeää, ei voisi ikinä nähdä taivaan kauniimpia tähtiä. Ja jokaisen synkän yön jälkeen aurinko nousee uudestaan. Kaikki myrskyt tässä matkalla toisiimme vaan vahvistaa meitä, ja kun yhdessä sitä auringonnousua joku päivä koetaan tuntuu se vaan entistä paremmalta.

        Olet niin oikeassa ja voi miten nätisti osasit sen sanoa. Oot paras ihanin ja rakkain mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin oikeassa ja voi miten nätisti osasit sen sanoa. Oot paras ihanin ja rakkain mulle.

        Kiitos, niin sinäkin mulle senkin ihana rakkaus :) Koita viettää kiva päivä, se on vasta aluillaan ja vielä voit haistattaa pitkät noille kiusaajille ja antaa niiden olla pilaamatta sun päivää. Niiden päivä on pilalla jo valmiiks, niillä ei ole mitään iloa elämässä ja ne haluaa sen onnen kieltää muiltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, niin sinäkin mulle senkin ihana rakkaus :) Koita viettää kiva päivä, se on vasta aluillaan ja vielä voit haistattaa pitkät noille kiusaajille ja antaa niiden olla pilaamatta sun päivää. Niiden päivä on pilalla jo valmiiks, niillä ei ole mitään iloa elämässä ja ne haluaa sen onnen kieltää muiltakin.

        En paljoo kuitenkaa merkkaa ku nukahdit? Vaikka olin surullinen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En paljoo kuitenkaa merkkaa ku nukahdit? Vaikka olin surullinen :(

        No et ole hän. Mut niin kävi, nukahdin vaikka yritin sinnitellä ja olen siitä hänelle pahoillaan. Minusta tuntuu että petin hänet kun hän ois tarvinnut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, niin sinäkin mulle senkin ihana rakkaus :) Koita viettää kiva päivä, se on vasta aluillaan ja vielä voit haistattaa pitkät noille kiusaajille ja antaa niiden olla pilaamatta sun päivää. Niiden päivä on pilalla jo valmiiks, niillä ei ole mitään iloa elämässä ja ne haluaa sen onnen kieltää muiltakin.

        Samoin sulle maailman ihanin kivaa päivää. Äläkä välitä mun näistä tän aamun suruista, mulla on jo ihan hyvä mieli ja koko ajan vaan paranee kun muistan että mulla on sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole hän. Mut niin kävi, nukahdin vaikka yritin sinnitellä ja olen siitä hänelle pahoillaan. Minusta tuntuu että petin hänet kun hän ois tarvinnut minua.

        Ei tietenkään ollut multa. Tiedät etten noin kirjoittaisi. Tuon asenne jo on ihan tunteeton, siitä sen erottaa. Ei kukaan oikeasti sanoisi toiselle noin. Jos ihmistä nukuttaa niin se nukahtaa ja niin pitääkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole hän. Mut niin kävi, nukahdin vaikka yritin sinnitellä ja olen siitä hänelle pahoillaan. Minusta tuntuu että petin hänet kun hän ois tarvinnut minua.

        Et pettänyt mua ihana. Itse sanoin jo aiemmin, että mua nukuttaa ja sä sanoit, ettet malta mennä nukkumaan. Minä olin menossa ennen sua nukkumaan :) Ei oo sun vika että oon välillä liian tunteellinen. Taas se kirjoitti minuna kun olin hetken poissa. Ei sairasta pitäs vihata, mutta tuota ihmistä en voi sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pettänyt mua ihana. Itse sanoin jo aiemmin, että mua nukuttaa ja sä sanoit, ettet malta mennä nukkumaan. Minä olin menossa ennen sua nukkumaan :) Ei oo sun vika että oon välillä liian tunteellinen. Taas se kirjoitti minuna kun olin hetken poissa. Ei sairasta pitäs vihata, mutta tuota ihmistä en voi sietää.

        Rakastan enemmän ku rakkaus tarkoittaa :) Ole vaan tunteelliinen, ole just tollanen ku olet. Rakastan sua just noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan enemmän ku rakkaus tarkoittaa :) Ole vaan tunteelliinen, ole just tollanen ku olet. Rakastan sua just noin

        Minäkin rakastan sut ja sua :) ihan järkyttävän paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin rakastan sut ja sua :) ihan järkyttävän paljon.

        ♥️ Menen nyt rakas käymään asioilla, olen hetken pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Menen nyt rakas käymään asioilla, olen hetken pois

        Mee vaan ja vietä kiva päivä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee vaan ja vietä kiva päivä ;)

        Kiitos, vietä sinäkin :) Ei meillä ole mitään hätää, kyl me tämä hoidetaan vielä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, vietä sinäkin :) Ei meillä ole mitään hätää, kyl me tämä hoidetaan vielä :)

        Ehkä löydän sielt asioilt jonkuu kivemman daamin itselleni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä löydän sielt asioilt jonkuu kivemman daamin itselleni :)

        Hah sulle. Mulla on ton sydän jo ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, vietä sinäkin :) Ei meillä ole mitään hätää, kyl me tämä hoidetaan vielä :)

        Hoidetaan me. En sitä koskaan oikeasti epäile. Me ollaan hyviä tässä vaikka vähän etanoita ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah sulle. Mulla on ton sydän jo ;)

        Ei vaan mää en ansiatse sua, parempi kun et kirjota mulle. Löydät niin paöjo paremman miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidetaan me. En sitä koskaan oikeasti epäile. Me ollaan hyviä tässä vaikka vähän etanoita ;)

        Mulla on zitsofreenia, ni en aina tiedä oletko sä se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidetaan me. En sitä koskaan oikeasti epäile. Me ollaan hyviä tässä vaikka vähän etanoita ;)

        Naurettava haaskalintu olikii jo kyttäämäs ku sanoin et menen asioille. Todella kipeä ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava haaskalintu olikii jo kyttäämäs ku sanoin et menen asioille. Todella kipeä ihminen

        Niin. Tuntuu kyttäävän tätä enemmän kuin me. Ja mä kurkin sua aika paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Menen nyt rakas käymään asioilla, olen hetken pois

        Mulla on jo tosi hyvä mieli. Oon vaan sellanen draamaqueen välillä ja vähän aamuäkänen myös :) Tykkään susta, ei vaan rakastan, ja oon niin onnellinen meistä. Rakas Puh, susta tulee ihana mies mulle. Enkä näitä palstoja ajattelekaan sitten kun oot mun muualla. Ihana oot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo tosi hyvä mieli. Oon vaan sellanen draamaqueen välillä ja vähän aamuäkänen myös :) Tykkään susta, ei vaan rakastan, ja oon niin onnellinen meistä. Rakas Puh, susta tulee ihana mies mulle. Enkä näitä palstoja ajattelekaan sitten kun oot mun muualla. Ihana oot :)

        Ihana kuulla, nyt minäkin voin hymyillä taas kun tiedän et sulla on hyvä taas :)Ja sinusta tulee ihana nainen minulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, nyt minäkin voin hymyillä taas kun tiedän et sulla on hyvä taas :)Ja sinusta tulee ihana nainen minulle :)

        Parempi ku et ois heränny enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi ku et ois heränny enään

        Kuka oikeesti sanoo noin toiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oikeesti sanoo noin toiselle?

        Voin sanoa mitä vaan. Tää on vain anonyymi palsta. Anonyymejä ootte myös toisillenne joten en ihan ymmrrä tota teiän draamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa mitä vaan. Tää on vain anonyymi palsta. Anonyymejä ootte myös toisillenne joten en ihan ymmrrä tota teiän draamaa

        Aika ahkera oot meitä seuraamaan. Oot varmaan jo huomannut, että noihan on tosissaan ja siksi vähän kirpaisee. Koita kestää vaan.
        Sulla on muuten tosi naiivi kuvitelma, että nimettömänä voi tehdä mitä vaan. Voithan sinä, mutta kestääkö omatunto. Sairaana sulla nyt kestää, mutta entäs jos paranet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, nyt minäkin voin hymyillä taas kun tiedän et sulla on hyvä taas :)Ja sinusta tulee ihana nainen minulle :)

        Sä oot maailman paras :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot maailman paras :)

        Eiks toi oo kauheen turhauttavaa joka päivä jankuttaa tota mantraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks toi oo kauheen turhauttavaa joka päivä jankuttaa tota mantraa

        Onhan ne sulle kun kukaan ei kaipaa sinua. Ehkä kannattaa lopettaa lukeminen niin et koko ajan tajua miten yksin olet. Olet mitätön paska, etkä muuksi muutu. Roikut siinä reppana meidän tunteissa odottamassa, että saisit jämät niistä kun saat meidän välit sotkettua. Oot vaan harvinaisen tyhmä nainen kun kuvittelet sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa mitä vaan. Tää on vain anonyymi palsta. Anonyymejä ootte myös toisillenne joten en ihan ymmrrä tota teiän draamaa

        Sinä et sitäpaitsi oo täällä mitenkään tunnistamaton. Sun kirjoitusvirheet kertoo kyllä kuka sä oot. Sama rakkikoira päivästä toiseen. Vähän vaihtelee rooleja sen mukaan miten nyt haluaa toisia kusettaa. Oot vaan niin nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks toi oo kauheen turhauttavaa joka päivä jankuttaa tota mantraa

        Ei mua turhauta yhtään, ootas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, nyt minäkin voin hymyillä taas kun tiedän et sulla on hyvä taas :)Ja sinusta tulee ihana nainen minulle :)

        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        :)

        Hymyilin ääneen rakas :) Ei minuakaan turhauta, turhauttas jos en pääsis sitä sanoo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        :)

        Käskit mua aiemmin häipymään, ajatteletko niin et haluisin häipyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käskit mua aiemmin häipymään, ajatteletko niin et haluisin häipyy?

        Onneks ehdin näkee tän. Ei oo multa tietenkään. Ääliö kiusaa vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilin ääneen rakas :) Ei minuakaan turhauta, turhauttas jos en pääsis sitä sanoo :)

        Joo, mullakin on kiire päästä se sanoon sulle aina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks ehdin näkee tän. Ei oo multa tietenkään. Ääliö kiusaa vaan

        Tiedän. Enkä mä normaalisti noihin mee. Olin aamulla vaan jotenkin surullinen. Nyt menee ton räksyt ihan olan kohautuksella ohi.
        "Tavallaan jokainen on surullinen
        tietää elon sattumanvaraisuuden"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Enkä mä normaalisti noihin mee. Olin aamulla vaan jotenkin surullinen. Nyt menee ton räksyt ihan olan kohautuksella ohi.
        "Tavallaan jokainen on surullinen
        tietää elon sattumanvaraisuuden"

        Oon sitä mieltä et se mun laulu sai sut surulliseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon sitä mieltä et se mun laulu sai sut surulliseks

        Ei vaan olin surullinen valmiiksi. Se laulu laukas sen, että se suru tuli ulos vaikka se tulikin sitten vasta aamulla. Illalla olin liian väsynyt suremaan, piti nukkua ensin. Siksi se oli ihan paras laulu. Oikeastaan mun itku ei johtunut mistään muusta kuin siitä, että oli jo aikakin itkeä. Itku puhdistaa ja itkun jälkeen on helpompi hymyilläkin. Itku johtuu siitä, että suuret tunteet läikkyy yli kun niitä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan olin surullinen valmiiksi. Se laulu laukas sen, että se suru tuli ulos vaikka se tulikin sitten vasta aamulla. Illalla olin liian väsynyt suremaan, piti nukkua ensin. Siksi se oli ihan paras laulu. Oikeastaan mun itku ei johtunut mistään muusta kuin siitä, että oli jo aikakin itkeä. Itku puhdistaa ja itkun jälkeen on helpompi hymyilläkin. Itku johtuu siitä, että suuret tunteet läikkyy yli kun niitä on paljon.

        Okei. No hyvä jos se "pudisti" mieltä ja oloa ja nyt on parempi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No hyvä jos se "pudisti" mieltä ja oloa ja nyt on parempi :)

        On parempi mutta väsyttää vähän. Harmi kun täällä ei oo yhtään nallee kenen kaa levätä :) Vai oisko tuolla vaatekaapissa, käyn kattoon :)


      • Anonyymi

        Ihana sitaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana sitaatti.

        Vitsit ku se katos. Laitan uudestaan.

        "Nasu tuli takaa Puhin vierelle.
        - Puh, kuiskasi hän.
        - No mitä?
        - Ei mitään, sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni. - Tarkistin vain, että olet siinä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsit ku se katos. Laitan uudestaan.

        "Nasu tuli takaa Puhin vierelle.
        - Puh, kuiskasi hän.
        - No mitä?
        - Ei mitään, sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni. - Tarkistin vain, että olet siinä."

        Oikeesti miks tällanen poistettiin mut kaikki haukkumiset saa olla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi mutta väsyttää vähän. Harmi kun täällä ei oo yhtään nallee kenen kaa levätä :) Vai oisko tuolla vaatekaapissa, käyn kattoon :)

        Laitan sulle illal hyvänmielen runon niin että nukut hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi mutta väsyttää vähän. Harmi kun täällä ei oo yhtään nallee kenen kaa levätä :) Vai oisko tuolla vaatekaapissa, käyn kattoon :)

        Enkö minä olekaan ainut nalle? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsit ku se katos. Laitan uudestaan.

        "Nasu tuli takaa Puhin vierelle.
        - Puh, kuiskasi hän.
        - No mitä?
        - Ei mitään, sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni. - Tarkistin vain, että olet siinä."

        Ihana sitaatti :) Tuo aiempi ihana ei ollu multa. Rakastan noita puheja :) ja sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan sulle illal hyvänmielen runon niin että nukut hyvin :)

        Sä oot täydellinen rakkauspakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö minä olekaan ainut nalle? :)

        Oot sinä. Ajattelinkin jos sinä oisit siellä vaatekaapissa oottamassa mua :) Olishan se täydellinen yllätys :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä. Ajattelinkin jos sinä oisit siellä vaatekaapissa oottamassa mua :) Olishan se täydellinen yllätys :)

        Täytyy miettiä miten sinne saisin itseni järjestettyä :) Ja pitääkö mun hankkia jättikokoinen pehmonalle sulle mitä pääset rutistaa jos olen muualla ku vieressäsi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy miettiä miten sinne saisin itseni järjestettyä :) Ja pitääkö mun hankkia jättikokoinen pehmonalle sulle mitä pääset rutistaa jos olen muualla ku vieressäsi :)

        Pitää sun varmaan koska muuten en päästä sua koskaan pois mun vierestä :)


      • Anonyymi

        No ota sanko viereen tai mieluummin KATOA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy miettiä miten sinne saisin itseni järjestettyä :) Ja pitääkö mun hankkia jättikokoinen pehmonalle sulle mitä pääset rutistaa jos olen muualla ku vieressäsi :)

        Mä voin antaa sulle avaimet niin tuut sitten salaa joskus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin antaa sulle avaimet niin tuut sitten salaa joskus :)

        Sehän sopisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä. Ajattelinkin jos sinä oisit siellä vaatekaapissa oottamassa mua :) Olishan se täydellinen yllätys :)

        Klassinen rakastaja vaate kaappiin piiloon kun aviomies tulee kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopisi :)

        Mulle se sopis paremmin kuin hyvin. Tai voit sä olla sohvallakin, jos kaappi on täynnä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se sopis paremmin kuin hyvin. Tai voit sä olla sohvallakin, jos kaappi on täynnä :)

        Eikä siis täynnä miehiä vaan muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä siis täynnä miehiä vaan muuta :)

        Niin tiedän :) ei vaan naamioidun siihen jättinallen sisään ja sitten kun alat halaamaan sitä niin halaankin takas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käskit mua aiemmin häipymään, ajatteletko niin et haluisin häipyy?

        Eipä sitä voi tietää ihmisten ajatuksista mitään ilman sanoja kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä voi tietää ihmisten ajatuksista mitään ilman sanoja kasvotusten.

        Kyllä voi. Eikä tuo vastaus ole multa. Eletään digiaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän :) ei vaan naamioidun siihen jättinallen sisään ja sitten kun alat halaamaan sitä niin halaankin takas :)

        Ihana jättinalle. Haluun sen eiku sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana jättinalle. Haluun sen eiku sut :)

        No mitäs minä sit saan? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs minä sit saan? :)

        Saat kaiken mitä haluat ja minä mä voin antaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kaiken mitä haluat ja minä mä voin antaa :)

        No sinuthan minä vaan haluankin :) Mut jos sulla on pehmonalle mitä halailla ni mitä mul vois olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinuthan minä vaan haluankin :) Mut jos sulla on pehmonalle mitä halailla ni mitä mul vois olla :)

        Ai halailua varten siis.. en tiedä mitä saa halauskoossa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinuthan minä vaan haluankin :) Mut jos sulla on pehmonalle mitä halailla ni mitä mul vois olla :)

        Keksin sulle jotain halattavaa myöhemmin, ellei sulla oo toiveita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin sulle jotain halattavaa myöhemmin, ellei sulla oo toiveita?

        Niin siis niihin tilanteisiin kun sua en voi halata :) Keksi vaan, odotan innolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis niihin tilanteisiin kun sua en voi halata :) Keksi vaan, odotan innolla.

        Tietysti vain niihin tilanteisiin. Mua halaat kun oon paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis niihin tilanteisiin kun sua en voi halata :) Keksi vaan, odotan innolla.

        Pumpattava barbara ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pumpattava barbara ehkä?

        Taas tyrkytät itseäsi. Ei tietenkään vaan vaikka jättikokoinen hehkutyyny. Mietin vielä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän :) ei vaan naamioidun siihen jättinallen sisään ja sitten kun alat halaamaan sitä niin halaankin takas :)

        Ei naamio toimi jos pikkunalle seisoo puvun alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana. Sitten kun me halaillaan oikeasti niin jättinalle ja tähtityyny voi halailla keskenään. Meillähän on sitten pikkunalle ja jättinalle :)

        Niin onkin :) ja yks tavallinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin :) ja yks tavallinen :)

        Ja yks rakkausnalle :) Ainutlaatuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yks rakkausnalle :) Ainutlaatuinen.

        Kuka se neljäs? Pikku, iso, tavallinen, rakkaus nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se neljäs? Pikku, iso, tavallinen, rakkaus nalle

        Ei kun kolme. Kun ei se oo tavallinen vaan ainutlaatuinen, se mun rakkausnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin :) ja yks tavallinen :)

        Oon niin onnellinen susta. En oo taas muistanut sanoa hetkeen. Oot parasta mitä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin onnellinen susta. En oo taas muistanut sanoa hetkeen. Oot parasta mitä tiedän.

        Oon iltakävelyl taas. Alkaa olla pimeetä ja kylmää, saisinpa olla lämmössä sun vieressä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon iltakävelyl taas. Alkaa olla pimeetä ja kylmää, saisinpa olla lämmössä sun vieressä :)

        Syksyiseltä alkaa näyttää. Älä kompastu siellä pimeessä. Saatkin vielä olla vieressä ja lämmössä. Tässä sullekin yksi Puh sitaatti kun oot siellä yksin ja kylmässä: ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyiseltä alkaa näyttää. Älä kompastu siellä pimeessä. Saatkin vielä olla vieressä ja lämmössä. Tässä sullekin yksi Puh sitaatti kun oot siellä yksin ja kylmässä: ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa".

        Ihana :) sinäkin löysit noita sitaatteja. Ne on tosi hyviä. Mietin sitä runoa vähän siellä samalla, hetki menee viel sen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyiseltä alkaa näyttää. Älä kompastu siellä pimeessä. Saatkin vielä olla vieressä ja lämmössä. Tässä sullekin yksi Puh sitaatti kun oot siellä yksin ja kylmässä: ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa".

        Sanomatta selvää, mut ole tarkkana noiden linkkien kanssa. Ettet vahingossakaan avaa muita kun mun omia, ne on turvallisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomatta selvää, mut ole tarkkana noiden linkkien kanssa. Ettet vahingossakaan avaa muita kun mun omia, ne on turvallisia :)

        Tos oli siis alhaal joku ilmiselvä huijauslinkki mut se onneks poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) sinäkin löysit noita sitaatteja. Ne on tosi hyviä. Mietin sitä runoa vähän siellä samalla, hetki menee viel sen kanssa

        ei kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tos oli siis alhaal joku ilmiselvä huijauslinkki mut se onneks poistettiin

        se oli multa sulle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) sinäkin löysit noita sitaatteja. Ne on tosi hyviä. Mietin sitä runoa vähän siellä samalla, hetki menee viel sen kanssa

        Joku muu vastas sulle että ei kiire. Mutta ei niin :) En oo mihinkään katoamassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) sinäkin löysit noita sitaatteja. Ne on tosi hyviä. Mietin sitä runoa vähän siellä samalla, hetki menee viel sen kanssa

        juu ne on hyviä sitaatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomatta selvää, mut ole tarkkana noiden linkkien kanssa. Ettet vahingossakaan avaa muita kun mun omia, ne on turvallisia :)

        Joo, huomasin sen rahajutun eikä tullut mieleenkään avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se oli multa sulle :(

        Joku sotkee tässä kolmaskin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ne on hyviä sitaatteja.

        Tää ei oo multa. Otan nikin jos tuo jatkaa tuota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) sinäkin löysit noita sitaatteja. Ne on tosi hyviä. Mietin sitä runoa vähän siellä samalla, hetki menee viel sen kanssa

        Ei mitään kiirettä rakkaus. Menin kahvitkin juomaan vasta äskettäin niin ei tässä vielä nukutakaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei oo multa. Otan nikin jos tuo jatkaa tuota.

        Joo, eipä tuo kirjota yhtään niinku sinä. Huomaa yhdestö jutusta et toikin on yks sama joka esiintyn välil minunakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eipä tuo kirjota yhtään niinku sinä. Huomaa yhdestö jutusta et toikin on yks sama joka esiintyn välil minunakin

        Jotenkin mä luulen että näitä ei jaksa lukeakaan meidän lisäksi kuin tuo yks ja sama. Aika pitkä on jo taas :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eipä tuo kirjota yhtään niinku sinä. Huomaa yhdestö jutusta et toikin on yks sama joka esiintyn välil minunakin

        Ja siksi meidän ketjuilla on niin paljon lukijoita kun mä päivittelen eri laitteilta koko ajan ja kurkin sua :) Ei näitä muut lue kuin me ja heedberi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja siksi meidän ketjuilla on niin paljon lukijoita kun mä päivittelen eri laitteilta koko ajan ja kurkin sua :) Ei näitä muut lue kuin me ja heedberi.

        No niin minäkin päivitän :) Teen uuden. En tiedä tuliko siit runosta yhtään hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin minäkin päivitän :) Teen uuden. En tiedä tuliko siit runosta yhtään hyvä

        Tee vaan ja otan tän nikin taas pois. Jotenkin parempi että se kyylä ei erota aina kumpi meitä on kumpi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks toi oo kauheen turhauttavaa joka päivä jankuttaa tota mantraa

        Luulis, että sulla käy itselläsi aika pitkäksi kyyläillä tätä feikkivuoropuhelua ja hokea mitä hoet , jossa ei ole ketään naista mailla eikä halmeilla, saati että tämä nainen olisi kukaan tuntemasi. Ei se muutu sen todemmaksi myöskään seuraavassa feikkidialogissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa mitä vaan. Tää on vain anonyymi palsta. Anonyymejä ootte myös toisillenne joten en ihan ymmrrä tota teiän draamaa

        Mutta hyvin todelliseksi ilmesesti koet tämän fantasian ja pyrit sitä jonkin logiikkasi mukaan ennaltaehkäisemään ja vetoat jatkuvasti sananvapauteesi? Pakko sanoa, että etpä sitä kyllä kovin suureelliseen projektiin käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti miks tällanen poistettiin mut kaikki haukkumiset saa olla? :)

        Se on erittäin tärkeää tiedon tuottamista, mielipidevaikuttamista ja sananvapauden käyttämistä sitä kenenkään ennalta estämättä t PäällYstö voit käyttää, myös ilmoita- painiketta johon emme koskaan reagoi ellet ole tärkeässä asemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sulle maailman ihanin kivaa päivää. Äläkä välitä mun näistä tän aamun suruista, mulla on jo ihan hyvä mieli ja koko ajan vaan paranee kun muistan että mulla on sut :)

        Ei sulla ole, ku mielikuvituksissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️ Menen nyt rakas käymään asioilla, olen hetken pois

        Hei haloo, kenelle juttelet yksiksesi? Ei tervettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava haaskalintu olikii jo kyttäämäs ku sanoin et menen asioille. Todella kipeä ihminen

        Sä olet se oikee tekohaaska, kuminukke vai muovinukke, hyi helevetti! Piirretyt kasvot ja eri näköinen every Day!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        Rakastan sua, oot paras.
        :)

        Mä en rakasta, olet liian sairas mieleltäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en rakasta, olet liian sairas mieleltäsi!

        Ketä sinä et rakasta? meepä troIIi vttuun siitä esiintymästä toisina kun tiedät tasan tarkkaan että sulle tuo rakkaus ei ole osoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet se oikee tekohaaska, kuminukke vai muovinukke, hyi helevetti! Piirretyt kasvot ja eri näköinen every Day!

        Se oli miehen kommentti! Miten se mies nyt niin muovinukelta näyttää. Mene pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo, kenelle juttelet yksiksesi? Ei tervettä!

        Kirjoitti minulle eli tervettä on. Kenelle sitä sairas kuvittelet puhuvasi?


    • Anonyymi

      Ei se kyllä hehku on lamput vaihtamatta aah hah haa olenhan haufka vuh vuh

      • Anonyymi

        Olet tosissaan mieleltäsi sairas kiusaaja!


    • Anonyymi

      Mikä oli se millä toisennne tunnistetti täältä palstalta?

      • Anonyymi

        Se on salaisuus. Rohkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on salaisuus. Rohkeus.

        No kerro jotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro jotaa

        En sulle mustamaalaaja mitään enkä koskaan.


    • Anonyymi

      Ei kai Puh mitään tunne pehmonallena, jolla tuskin on sydäntäkään. Tai siis en kunnolla ymmärrä tuota Nalle Puhin maailmaa, kun toisaalta ne on pehmo-eläimiä ja toisaalta ikäänkuin oikeita eläviä olentoja, eli mene ja ota siitä sitten selvää, mutta hieno ajatus kuitenkin kyseessä, eli ei siinä mitään.

      Olen vain tämmöinen kumma mietiskelijä, kuin Pasilan Routalempi, vaikka en niin paljoa sitä "jännä" termiä puhkikuluttelekaan. Ehkä kuitenkin ennemmin vähän kuin tuo Havukka-ahon ajattelija🤔

      -Kummallinen mietiskelijä

    • Anonyymi

      Lässyn lässyn.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe