Miten kertoa siskolle, että haluaisin naida häntä?

Anonyymi

Hän on seksikkäämpi kuin yksikään sinkkunainen jonka kanssa olen treffeillä käynyt. Ei kai siitä mitään haittaa ole kenellekään jos vähän nauttisimme toisistamme? Mutta miten kertoa tämä hienovaraisesti?

24

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanot hänelle, että haluaako saada takuuvarman orgasmin ja sitten tarjoat sen hänelle. Toimii!

• Anonyymi

Vittu että oot sairas.mee hoitoon vielä,kun kerkeät.

• Anonyymi

Toiset ihan tosissaan kyllä ovat asiasta kysymässä ja toisilla jopa vakituinen seksuaalinen suhdekin jonkun lähisukulaisensa kanssa.

Ymmärrän, että toisia voisi asia yököttää, jos ei kuvittelisikaan, että koskaan itse haluaisi minkään oman lähisukulaisensa kanssa yhtään mitään vastaavaa, mutta toisilla voi ollakin toisin ja onko siinä sitten pahaa, jos molemmat kerran sitä todella tahtoo?

Ei kai sen enempää kuin, jos nainen tahtoisi miestä, mies naista, nainen naista tai mies miestäkään, niin kauan kun on kyse täysi-ikäisistä, joista molemmat haluavat sitä ja on täysin molempien ehtojen mukaisesti?

• Anonyymi

Siskot tekevät sen aloitteen aikanaan.

• Anonyymi

Joillakin on seksikokemuksia siskonkin kanssa, eikä siinä ole mitään väärää niin kauan kuin huolehditaan, ettei se johda raskauteen. On ihan luonnollista, että jossakin vaiheessa alkaa verrata omaa siskoaan muihin tyttöihin. Huvittavaa, että täällä tällaisesta vaahtoavat ovat yleensä junttipoikia, jotka ovat hankkineet omat ensimmäiset seksikokemuksensa lehmän tai koiran kanssa.

• Anonyymi

Ei yhtään mitään pahaa, kunhan ehdottomasti kyse molempien suostumuksesta ja yhteisymmärryksessä tehdystä asiasta.

Aihe vain herkkä ja toisille ihmisille täysin tabu, mikä myös ymmärrettävää, mutta se ei estä toisia sisaruksia täysin sydämin nauttimasta toisistaan.

• Anonyymi

Sanot sille että nyt housut pois ja selälles horo eikä mitään mutinoita saatana!

• Anonyymi

Vähän hienovaraisuutta ja tahdikkuutta kuitenkin näinkin herkän asian suhteen, vaikka oletankin, että tuo ohjeesi oli vain vitsi😅

• Anonyymi

Sukulaisten kanssa nussimista pidetään sopimattomana. Erityisen kiellettynä ja täydellisenä tabuna pidetään lähisukulaisen panemista. Riski, että siskosi loukkaantuu ehdotuksellesi, on liian suuri. Suosittelen, että etsit panoseuraa muualta kuin sukulaisista ettei tapahdu vaikeasti korjattavaa katastrofia.

• Anonyymi

Nössö.

• Anonyymi

Se vaihtelee niin paljon, että vaikka yleisesti ottaen ehkä pidettäisiinkin, niin ei pitäisi missään nimessä yleistääkään. Mutta huomaamattomasti, jos vahingossa kokeilisi rintaa, niin näkisi reaktion ja tykkäisikö ollenkaan vai ei ilman, että pitäisi sen isommin ottaa asiaa puheeksi, paitsi, jos nimenomaan saisikin myönteistä vastakaikua, jolloin voisi yhdessä miettiä, jos veisivät asian vähän pidemmällekin, kuten vaikka sormettamiseen ja ehkä suihin ottoon.

Hassu sana tuo yleistäminen ja mielestäni hiukan väärä, kun tarkoittaa, että aina, eikä yleensä, joten pitäisi kai korvata sillä, että ei saisi ainaistaa tms.

Huh, kun huomaa, että näitä juttuja ajatellessa ja kirjoittaessa kiihoitun, kun alkaa seisomaan, vaikka minulla ei mitään vastaavaa siskoa, jonka kanssa edes voisin vakavasti vastaavaa ajatella olekaan.

• Anonyymi

Toisille sisaruksille voi olla sen verran iso asia, että haittaisi, mutta jos olette erittäin läheisiä ja tunnette erittäin hyvin, niin asian esille tuominen ja myönteisen vastakaiunkin saaminen voisi olla helpompaa.

Kuitenkin hyvä muistaa, että toisille asia on ehdoton tabu, mitä ei missään nimessä pitäisi rikkoa, eli jos siskosi ajattelisi jyrkästi niin, niin silloin parempi olisi kuunnella ja kunnioittaa hänen mielipidettään.

Jos sisarpuoli olisi, niin silloin ei varmasti olisi yhtä iso potentiaalinen tabu kyseessä.

Onnea ja kertoisitko miten äijälle kävi, eli saitko ja jos vaikka teistä olisi tullut säännöllisiä fuckbuddeja tai friends with benefits, eli auttaisitte toistenne paineiden purkamisessa ilman, että tarvitsisi välttämättä olla mitään sen "vakavampaa" suhdetta?

Toisaalta erittäin kiihottava ajatus, vaikka en voisi kuvitellakaan mitään vastaavaa isosiskoni kanssa, joka on sitäpaitsi jo naimisissa.

• Anonyymi

Jos vahingossa osuisit tai koskettaisit häntä rintoihin, mukamas täysin vahingossa ja katsoisit miten reagoisi. Jotain tuommoista tuhmaa ja muka tarkoituksetonta. Kyllä varmasti asia voisi tulla selväksi tai ainakin vähintäänkin vastaus reagoinnin muodossa, jos ei tykkåisi ja vetäytyisi välittömästi kauemmas tai jos haluaisikin kätesi enemmänkin tutkivan hänen salojaan😉

Ei tietenkään välttämättä,. mutta voisihan olla, että olisi samanlaisia ajatuksia hänelläkin ja olisi joskus miettinyt sinua tyydyttäessään itseänsä ja ehkä haluaisi itsekin kokeilla läheisyyttä kanssasi, ainakin kokeilumielessä tms. En tiedä, mutta mistä näitä juttuja koskaan tietää.

Ei tietenkään takeita, että haluaisi, mutta muista, että jos et selvittäisi asiaa tavalla tai toisella, niin jäisi todennäköisesti vaivaamaan koko loppuelämäksesi, joten oman rauhasi tähden tee jotain "huomaamatonta" asian selvittämisen hyväksi.

• Anonyymi

Auttakaa sitten muutkin ystävää hädässä, jos tulee hyviä ideoita mieleen.

-kysymykseen vastannut

• Anonyymi

Toki on pieniä kyliä missä on naitu ristiin lähes kaikki sekaisin, saattaa olla hyvinkin läheistä eikä serkusten naimisiinmenot mitenkään outoja ole. Myönnetään että nuorempana tuli siskostakin runkkailtu mutta silloin seisotti lähes kaikki mikä ohi meni.

• Anonyymi

Mutta toisaalta hän tuntuu saavan siskostaan vielä enemmän kiksejä ja pitävän häntä muita naisia seksikkäämpänäkin, mikä ei välttämättä usein ole äärimmäisen tavallista. Tietenkin yksilöllisiä eroja varmasti löytyy, enkä voi sanoa, että miten itse kokisi asiat olisi parempi kuin miten toinen kokee, sillä kaikki me olemme yksilöitä ja eri tavoin erilaisia.

Itse siis antanut jotain noita vinkkejä täällä miten voisi lähestyä asian tiimoilta, mutta jos joku kuvittelee, että olisin joku ihmeen sukurutsari, niin semmoista en ole koskaan harrastanut, enkä harrasta, mutta ymmärrän kuitenkin yskän, että toinen voisi erittäin paljonkin tykätä siskostaan, jopa siinä määrin, että haluaisi vähän läheisyyttä ja rakasteluakin harrastella intiimisti ja kahden kesken hänen kanssaan.

Jos molemmat haluaisi sitä, niin en voisi muuta kuin olla onnellinen heidän puolestaan, vaikka itse en vastaavaa tekisikään.

-Love wins

• Anonyymi

kehu hänen muotojaan ensin voi ilostua ja näyttääkin se voi johtaa vaikka mihin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ymmärrän kyllä varsin hyvin miksi sisko himottaa.

• Mä menin joskus -en täysin selvinpäin- ollessani laittamaan mun siskolleni viestiä jossa kerroin sille näistä mun "vääristä" ajatuksista ja että olin silloin jo pidemmän aikaa fantasioinu siitä.Sanoin sille että haluisin harrastaa seksiä sen kans ja että en vaa pääse eroon siitä ajatuksesta.

Vastaus ei yllätys, yllätys ollu sellanen mun toivoma.
      Ja kyllähän tuo sen jälkeen hävettikin aikalailla ja vieläkin hävettäny kun muistanu tuon.
      Mutta silti, mulla vieläkin sen luona käydes pyörii päässä ajatus että se joku ilta tuliskin ja kysyis että vieläkö mä oon sillälailla ajatellu sitä. Vastaisin myöntyvästi ja yks asia johtais toiseen

• Anonyymi

Joskus kun olette iltaa kaksin niin sano lämmityäväsi Saunan ja kysy käykö hänkin saunassa jos vastaa että kyllä niin kysy sitten ns huumorilla että tuu sitten yhtäaikaa😂 ja hymyile . Katsotaan miten reagoi. Ei sitä suoraan kannata kysyy.
      Toinen minkä voi kokeilla on sanoa hälle että sä olet muuten aika seksikäs ja läpsäytä pakaroille . Niin huomaat Ottaako itseensä vai hymyileekö jos hymyilee voit hyväillä lisää pakaroita, ei vielä rintoihin kannata ekaksi mennä . Mun mielestä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe