Suomisarjan pelimiehiä kehutaan SUOMI24 keskustelupalstan kaupunkiosiossa Savonlinnan kohdalla.
Tämän tason miehilläkö ollaan menossa kohti mestistä?
Jääkiekkohan kylläkin on yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli faneja unohtamatta.
Sarjan pelimiehiä
8
674
Vastaukset
- Meri
Löysinpäs kyseisen kohdan sieltä sivuilta.
Otsikon IDIOOTIT BAARISSA takaa.
Baarissa taitaa treenata Sapko tulevaa mestisnousua odotellessa.- Savonmies
Meri, kehottaisin jättämään tuollaiset viestiavauksen kaltaiset provot omaan arvoonsa.
SaPKon pelaajat eivät riehu baarissa, he riehuvat ensi kaudella vastustajan päädyssä ja toivottavasti maalituomarilla riittää kynässä muste.
- Savonmies
Joonas voikin sitten mennä pyyhkimään räkänenänsä mamin essuun.
Vituttaako, kun SaPKo saa jalkeille ensi kaudella muita ajatellen ylivertaisen sakin? - ooppa
Ei saa näköjään baarissa irrotella jääkiekkoilijat, eivätkä pienipalkkaiset autonkuljettajatkaan (kimi), ettei joku siihen heti puutu.
Antaa poikien irrotella vapaa-ajallaan ihan rauhassa.
Niinhän me muutkin saamme tehdä.
Mitä nyt emäntä vähän siitä naputtaa.- Savonmies
Olen täysin samaa mieltä.
- Kotkalainen
Riitaako taas haastetaan? Yllättävää...Kaikilla meillä on suosikkijoukkueemme, joita kehutaan ehkä vähän liikaakin. Vuoden päästähän senkin näkee, ketkä sinne mestikseen nousee vai nouseeko taaskaan kukaan...
- Joonasnas
Savonpässillä ei ole taaskaan lääkitys kohdallaan.
- Kotkalainen
Joonasnas kirjoitti:
Savonpässillä ei ole taaskaan lääkitys kohdallaan.
Miten te jaksatte jatkaa tota? Onhan se joskus aika hyvää viihdettä, mutta välillä menee vähän yli...Mielenkiintoisia paljastuksia teillä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832