Olen saanut purjon taimet alulle, noin 5 cm mittaisia. Kylvin siemenet melko tiheään ja koulin ne vähän laakeampaan astiaan harvempaan kasvaamaan. Nyt ihmettelen miksi ne ovat ikäänkuin lopettaneet kasvamisen? saatoin liian aikasessa vaiheessa leikata niitä lyhyemmiksi kun ne oli niin heikon näkösiä. Nyt ne on koulittu toisen kerran omiin pieniin turveruukkuihin ja ne on aikas vahvan näköisiä, mutta lyhyitä vieläkin.
Pitäiskö niille antaa jotain lannotetta vai onko kaikki jo menetetty? voiko niitä ylipäätään katkoa, jotta vahventuisi?
purjot
neuvoa tarvitseva
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634