Masentunut vai väsynyt?

Anonyymi

Katselen jo ties kuinka monetta viikkoa likalänttejä seinässä ja pölyä lampun varjostimien päällä tekemättä niille mitään, vaikka ne jotenkin häiritsevät omia silmiäni. Olen myös useita vuosia heräillyt muutaman tunnin nukuttuani ja uudelleen nukahtaminen vaihtelee, sain useiden yritysten jälkeen kuitenkin siihen sopivia nappeja, joiden avulla nukahdan 2-3h ajaksi uudelleen, mutta niitäkin saisin käyttää vain 3 kertaa viikossa. Eihän töissä mitenkään voi käydä jos saa nukkua kolmena yönä viikossa, mutta ei minulla muutenkaan ole huolta töihin joutumisesta. Mietin, että mahdanko olla masentunut, mitä se sitten tarkoittaakin vai vain väsynyt tai laiska? Ei ole varaa mennä kysymään Beniltä tai joltain vastaavalta aivoinsinööriltä ja täältähän se suurin asiantuntemus löytyy kuitenkin.

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikset tee masennuskyselyä joka löytyy netistä ja jota terveydenhoito käyttää.Kun teet sen kyselyn kotona niin sun ei tartte mennä terveyskeksukseen sitä täyttää lääkärin luokse.

• Anonyymi

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

Et vie mitään lappua vaan sä täytät sen saman kyselyn terveydenhuollossa.Lääkäri voi laittaa lähetteen psykiatrian polille.

• Anonyymi

Lopetin kolmen nautintoaineet käytön, väsymys valtasi toiminnan. Nukun/makaan sängyssä 12 h päivä. Käyn katiskalla ja menen kalaan riippuen säästä, muutoin oon netissä.

• Anonyymi

Niin nuo nautintoaineet saattavat olla se ainoa ilo ja elämän piristys, ilman tuntuu ettei ole oikein elossakaan ja kaikki on tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe