Masentunut vai väsynyt?

Anonyymi

Katselen jo ties kuinka monetta viikkoa likalänttejä seinässä ja pölyä lampun varjostimien päällä tekemättä niille mitään, vaikka ne jotenkin häiritsevät omia silmiäni. Olen myös useita vuosia heräillyt muutaman tunnin nukuttuani ja uudelleen nukahtaminen vaihtelee, sain useiden yritysten jälkeen kuitenkin siihen sopivia nappeja, joiden avulla nukahdan 2-3h ajaksi uudelleen, mutta niitäkin saisin käyttää vain 3 kertaa viikossa. Eihän töissä mitenkään voi käydä jos saa nukkua kolmena yönä viikossa, mutta ei minulla muutenkaan ole huolta töihin joutumisesta. Mietin, että mahdanko olla masentunut, mitä se sitten tarkoittaakin vai vain väsynyt tai laiska? Ei ole varaa mennä kysymään Beniltä tai joltain vastaavalta aivoinsinööriltä ja täältähän se suurin asiantuntemus löytyy kuitenkin.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikset tee masennuskyselyä joka löytyy netistä ja jota terveydenhoito käyttää.Kun teet sen kyselyn kotona niin sun ei tartte mennä terveyskeksukseen sitä täyttää lääkärin luokse.

• Anonyymi

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?

Et vie mitään lappua vaan sä täytät sen saman kyselyn terveydenhuollossa.Lääkäri voi laittaa lähetteen psykiatrian polille.

• Anonyymi

Lopetin kolmen nautintoaineet käytön, väsymys valtasi toiminnan. Nukun/makaan sängyssä 12 h päivä. Käyn katiskalla ja menen kalaan riippuen säästä, muutoin oon netissä.

• Anonyymi

Niin nuo nautintoaineet saattavat olla se ainoa ilo ja elämän piristys, ilman tuntuu ettei ole oikein elossakaan ja kaikki on tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1609
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1259
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      86
      932
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      200
      917
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      845
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      842
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      820
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      768
    9. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      54
      764
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      759
    Aihe