Katselen jo ties kuinka monetta viikkoa likalänttejä seinässä ja pölyä lampun varjostimien päällä tekemättä niille mitään, vaikka ne jotenkin häiritsevät omia silmiäni. Olen myös useita vuosia heräillyt muutaman tunnin nukuttuani ja uudelleen nukahtaminen vaihtelee, sain useiden yritysten jälkeen kuitenkin siihen sopivia nappeja, joiden avulla nukahdan 2-3h ajaksi uudelleen, mutta niitäkin saisin käyttää vain 3 kertaa viikossa. Eihän töissä mitenkään voi käydä jos saa nukkua kolmena yönä viikossa, mutta ei minulla muutenkaan ole huolta töihin joutumisesta. Mietin, että mahdanko olla masentunut, mitä se sitten tarkoittaakin vai vain väsynyt tai laiska? Ei ole varaa mennä kysymään Beniltä tai joltain vastaavalta aivoinsinööriltä ja täältähän se suurin asiantuntemus löytyy kuitenkin.
Masentunut vai väsynyt?
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
mikset tee masennuskyselyä joka löytyy netistä ja jota terveydenhoito käyttää.Kun teet sen kyselyn kotona niin sun ei tartte mennä terveyskeksukseen sitä täyttää lääkärin luokse.
- Anonyymi
Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri sit antaa mulle speed-pillereitä ku vien lapun?
Et vie mitään lappua vaan sä täytät sen saman kyselyn terveydenhuollossa.Lääkäri voi laittaa lähetteen psykiatrian polille.
- Anonyymi
Lopetin kolmen nautintoaineet käytön, väsymys valtasi toiminnan. Nukun/makaan sängyssä 12 h päivä. Käyn katiskalla ja menen kalaan riippuen säästä, muutoin oon netissä.
- Anonyymi
Niin nuo nautintoaineet saattavat olla se ainoa ilo ja elämän piristys, ilman tuntuu ettei ole oikein elossakaan ja kaikki on tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86932Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37768
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54764- 33759