Paljonko veloitatte ovenavauslisää

Anonyymi

Meillä on 10€/ovi, jos poka haluaa, että sille avataan ovi. Pitäisi varmaan nostaa hinta 15 euroon.

10

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poka saa itse avata oven tai kävellä.

• Anonyymi

Eihän taksikuskit ole enää vuosikymmeniin availleet ovia asiakkaalle. Itse joutuu aina avaamaan oven. Oikein ihmettelin kun iltamyöhään sairaalan päivystyksestä tullessani, kuski nousi jo autosta että olisi tullut auttamaan autoon. Pystyin kyllä ihan itse menemään mersun takapenkille kun ei ollut jaloissa vikaa, vaikka näissä uusissa alkaa nuo ovet olemaan ahtaita tekonivelpolvelle.

• Anonyymi

Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.

Jaa, enpä tiedä löytyykö edes hienompaa mersua kuin tuo päivystyksestä lähtiessä saamani. En ole ennen nähnyt tuollaista elektronisen näytön kojelautaa autossa ja sisätilatkin oli todella hienot edustusluokkaa, joten eiköhän ollut Kovasen luokkaa vaikka olikin jonkin OY:n auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Protestilistalta maksamattomien laskujen takia löyty niin Kajon kuin kyydinvälityspalvelu Uberkin. Voi loppua polttoaine kesken matkan.

• Anonyymi

Taksi on taksi, ei niiden hintaan kuulu mitään palvelua. Jos haluaa palvelua, niin se pitää ostaa erikseen esim. tilaamalla erikseen edustusauto kuljettajalla. Nekin ovat halpoja, vain noin 350€/h.

• Anonyymi

Jos poka haluaa, että ovi avataan, niin hänelle voi tilata sairasauton. Mielisairaala on hyvä paikka sellaisille idiooteille.

• Anonyymi

Ei ole ihme jos taksi alkaa olemaan halveksituin ammatti. Täällä nämä surkeimmat yksilöt purkavat tappioitaan ja persukista elämäänsä ja kun ei muuallekaan kelpaa, niin silloin luulisi yrittävän hieman enemmän. Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää.

• Anonyymi

"Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."

Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.

Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.

Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."

Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.

Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.

Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa.

"pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla"
        näin on kun kirjoitetaan v. -22 viesteihin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      133
      10692
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      78
      3565
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      90
      2847
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1464
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      1270
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      141
      1246
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1206
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1150
    Aihe