Paljonko veloitatte ovenavauslisää

Anonyymi

Meillä on 10€/ovi, jos poka haluaa, että sille avataan ovi. Pitäisi varmaan nostaa hinta 15 euroon.

10

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poka saa itse avata oven tai kävellä.

    • Anonyymi

      Eihän taksikuskit ole enää vuosikymmeniin availleet ovia asiakkaalle. Itse joutuu aina avaamaan oven. Oikein ihmettelin kun iltamyöhään sairaalan päivystyksestä tullessani, kuski nousi jo autosta että olisi tullut auttamaan autoon. Pystyin kyllä ihan itse menemään mersun takapenkille kun ei ollut jaloissa vikaa, vaikka näissä uusissa alkaa nuo ovet olemaan ahtaita tekonivelpolvelle.

      • Anonyymi

        Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.

        Jaa, enpä tiedä löytyykö edes hienompaa mersua kuin tuo päivystyksestä lähtiessä saamani. En ole ennen nähnyt tuollaista elektronisen näytön kojelautaa autossa ja sisätilatkin oli todella hienot edustusluokkaa, joten eiköhän ollut Kovasen luokkaa vaikka olikin jonkin OY:n auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.

        Protestilistalta maksamattomien laskujen takia löyty niin Kajon kuin kyydinvälityspalvelu Uberkin. Voi loppua polttoaine kesken matkan.


    • Anonyymi

      Taksi on taksi, ei niiden hintaan kuulu mitään palvelua. Jos haluaa palvelua, niin se pitää ostaa erikseen esim. tilaamalla erikseen edustusauto kuljettajalla. Nekin ovat halpoja, vain noin 350€/h.

    • Anonyymi

      Jos poka haluaa, että ovi avataan, niin hänelle voi tilata sairasauton. Mielisairaala on hyvä paikka sellaisille idiooteille.

    • Anonyymi

      Ei ole ihme jos taksi alkaa olemaan halveksituin ammatti. Täällä nämä surkeimmat yksilöt purkavat tappioitaan ja persukista elämäänsä ja kun ei muuallekaan kelpaa, niin silloin luulisi yrittävän hieman enemmän. Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää.

      • Anonyymi

        "Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."

        Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.

        Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.

        Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."

        Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.

        Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.

        Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa.

        "pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla"
        näin on kun kirjoitetaan v. -22 viesteihin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe