Meillä on 10€/ovi, jos poka haluaa, että sille avataan ovi. Pitäisi varmaan nostaa hinta 15 euroon.
Paljonko veloitatte ovenavauslisää
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Poka saa itse avata oven tai kävellä.
- Anonyymi
Eihän taksikuskit ole enää vuosikymmeniin availleet ovia asiakkaalle. Itse joutuu aina avaamaan oven. Oikein ihmettelin kun iltamyöhään sairaalan päivystyksestä tullessani, kuski nousi jo autosta että olisi tullut auttamaan autoon. Pystyin kyllä ihan itse menemään mersun takapenkille kun ei ollut jaloissa vikaa, vaikka näissä uusissa alkaa nuo ovet olemaan ahtaita tekonivelpolvelle.
- Anonyymi
Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tilata Kovanen niin saat hyvää palvelua ja siistin auton samaan hintaan mitä joudut maksamaan Taksi Helsingin epäsiisteistä autoista ja kuljettajista. Tilaa nunerosta 0200 6060 tai sovelluksella.
Jaa, enpä tiedä löytyykö edes hienompaa mersua kuin tuo päivystyksestä lähtiessä saamani. En ole ennen nähnyt tuollaista elektronisen näytön kojelautaa autossa ja sisätilatkin oli todella hienot edustusluokkaa, joten eiköhän ollut Kovasen luokkaa vaikka olikin jonkin OY:n auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Protestilistalta maksamattomien laskujen takia löyty niin Kajon kuin kyydinvälityspalvelu Uberkin. Voi loppua polttoaine kesken matkan.
- Anonyymi
Taksi on taksi, ei niiden hintaan kuulu mitään palvelua. Jos haluaa palvelua, niin se pitää ostaa erikseen esim. tilaamalla erikseen edustusauto kuljettajalla. Nekin ovat halpoja, vain noin 350€/h.
- Anonyymi
Jos poka haluaa, että ovi avataan, niin hänelle voi tilata sairasauton. Mielisairaala on hyvä paikka sellaisille idiooteille.
- Anonyymi
Ei ole ihme jos taksi alkaa olemaan halveksituin ammatti. Täällä nämä surkeimmat yksilöt purkavat tappioitaan ja persukista elämäänsä ja kun ei muuallekaan kelpaa, niin silloin luulisi yrittävän hieman enemmän. Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää.
- Anonyymi
"Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."
Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.
Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.
Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Syy on kuitenkin itsessä ja luonteessa jos ei pärjää."
Toi ei välttämättä näinä aikoina ole ihan noin.
Mutta se on totta, että pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla ei mitenkään auta taksien houkuttelevuutta.
Itse olen tainut ajaa taksiuudistuksen jälkeen kaksi kertaa taksilla, kun oli pakko. Muuten koitan välttää kuin ruttoa."pahoinvoivien yksilöiden kirjoittelu näillä palstoilla"
näin on kun kirjoitetaan v. -22 viesteihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.624130Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072797Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2602240- 101815
- 1071458
- 111375
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &151207Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?851163Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle98976Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213831