Ostin Dracula karkkeja pienenä ja muistan, että ne olivat erittäin hyviä. Myös pussin visuaalinen ilme miellytti silmää. Siitä saakka olen niitä etsinyt löytämättä mistään.
Muistin syövereissä on joku muistijälki kaikesta tästä, jota tahtoen tai tahtomattaa jokapuolelta hakee.
Vähän niin kuin tämä juttu.
Mulle jäi tästä kaikesta Dracula karkkimainen tunnelma
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä vielä löytyy, olen nähnyt monessakin kaupassa. Välillä oli kyllä 10 vuoden tauko ettei näkynyt missään.
- Anonyymi
Laita Googleen Dracula Piller, niin kyllä niitä ainakin nettikaupoista löytyy.
- Anonyymi
Minäkin tykkään Draculoista, mitä jos syödään yhdessä niitä?😋
- Anonyymi
Nehän on oikeasti hyviä. Hyvät jatkoon ja sellaiset vähemmän hyvät ideat vähemmälle :) Hyvin erikoista ja silti niin tavallista. Onneksi sentään joskus on aikaa miettiä ihan kunnolla pitkän kaavan mukaan. Vaikka sitten mitä makeisia haluaisi syödä. Jotkut kirpputorit taitaa myydä myös.
- Anonyymi
Kiva aloitus. En pidä tavallisista. Tänä iltana ei mielellä ole paikkaa minne mennä.
- Anonyymi
Karkit hyviä mutta eivät joka päivän asia. Liian makeita koko ajan syödäkseen.
- Anonyymi
Nyt muistin tuon karamellin... Itse koskaan oikein makeishirmu ollut. Mut joo, näkyihän noita vielä saavan vähän sieltä ja täältä. Suositti pitää pintansa.
- Anonyymi
*suosittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141