Se on jotenkin niin...

Anonyymi

Että pelkosi ei ole täysin aiheetonta suhteeseeni. Olen paljon ajatellut nimittäin tulevaisuuttani ja mitä kaikkea tulenkaan vielä kantamaan harteillani. Se mitä se olisi on vaativaa ja kovassa paineessa joutuisi aika ajoin olemaan. Syntyisi vihaajia, mutta myös paljon omia. Se kaikki olisi vuosien projekti ja jatkuisi aina vuosikymmenten taakse. Ei ole sekään mahdoton ajatus, että minut surmattaisiin sinä aikana. Hengenvaara voi uhata ja on tällä näkemällä valitettavasti mahdollinen.

Että miettisin ainakin kaksi kertaa minun kelkkaani hyppäämistä. Toki jos haluat minun kanssani ottaa sen valtavan haasteen vastaan, niin en ala sinua kieltämäänkään. Haluaisit silloin myös varmasti kuulla ihan selkokielellä mitä ajattelen, mutta siitä ei sitten saa kukaan muu tietää, kuin sinä ja minä.

47

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä tämmöinen projekti mahtaa sitten olla?

      • Anonyymi

        Tahdon että vielä sadan vuoden päästäkin puissa on lehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon että vielä sadan vuoden päästäkin puissa on lehtiä.

        Miksi sinua sen takia vihattaisiin sitten? Tuohan on ihan hyvä tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua sen takia vihattaisiin sitten? Tuohan on ihan hyvä tarkoitus.

        Mitä kaikkea se vaatikaan, niin siitä joutuu joku maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkea se vaatikaan, niin siitä joutuu joku maksamaan.

        Meinaatko siis korona toiseen? Ihmisistä eroon pääsemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko siis korona toiseen? Ihmisistä eroon pääsemistä?

        Haha! En nyt sentään. Pidän ihmisistä ja ajattelen kollektiivista hyvää. Ihmiset kuuluu maapallolle siinä missä kaikki muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! En nyt sentään. Pidän ihmisistä ja ajattelen kollektiivista hyvää. Ihmiset kuuluu maapallolle siinä missä kaikki muukin.

        Mitä sitten? Mistä joutuu maksamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Mistä joutuu maksamaan?

        Kaiken annan toki anteeksi, jos vaan pyytävät ja katuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Mistä joutuu maksamaan?

        Mitähän synteesiä sinä yhä edelleen yrität rakentaa tuon puppugeneraattorimiehen kirjoituksista? Ainakin sen kyllä huomaa, että kovin valikoivia on nämä raflaavat aiheet mihin tartut ja josta koitat väsyneesti ohjailla kertomaan lisää. Aika loputtomalta suolta vaikuttaa sinun savottasi kyä näin on.


    • Anonyymi

      Niin. En tiedä onko tämä minulle, mutta olen miettinyt tätä vaihtoehtoa paljon. Tietenkin ajattelen tätä paljon viihteellisemmällä tasolla. Luuletko että olen oikea?

      • Anonyymi

        Voisit hyvinkin olla.


    • Anonyymi

      Uravalintanne on ainakin viimeistään nyt varmistettu, viimeinen sinetti tuli tässä.

      • Anonyymi

        Mulla on monta uraa, jotka ei sulje pois toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on monta uraa, jotka ei sulje pois toisiaan.

        Sekin totta, arvostan kyllä ominaisuuksias. Harvoin tapaa sunlaista, jos ylipäänsä koskaan. Mielenkiinnosta oon perehtynyt moniinkin aiheisiin tän tiimoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin totta, arvostan kyllä ominaisuuksias. Harvoin tapaa sunlaista, jos ylipäänsä koskaan. Mielenkiinnosta oon perehtynyt moniinkin aiheisiin tän tiimoilta.

        Kiintoisaa. Asia on kuitenkin pidettävä toistaiseksi visusti salassa!


      • Anonyymi

        Ja nämä valinnat tekee jokainen urasuunnittelija ihan itse ei kukaan muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä valinnat tekee jokainen urasuunnittelija ihan itse ei kukaan muu

        Mitä tarkoitat tällä? Mikä ura, mitä siitä maksetaan? Kuka joutuu maksamaan? T puuhanapero


    • Anonyymi

      Okei sopii, jutellaan, kerro mulle, pidetään asia meidän välisenä.

      • Anonyymi

        Kerron kun kysyt minulta Kuopiontiestä. Siitä se kaikki lähtee.


      • Anonyymi

        Kukkuu kukkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron kun kysyt minulta Kuopiontiestä. Siitä se kaikki lähtee.

        Tää on jännä kun trollaava mies pystyy syöttämään näille grändeille ja muille ilmatilaloukkaajille ihan mitä tahansa puppua ja niin ne vaan toiveikkaana kyselee ja miettii miten esim mainittu kuopio vois liittyä aiheeseen. Yksi rakennus tulee kyllä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on jännä kun trollaava mies pystyy syöttämään näille grändeille ja muille ilmatilaloukkaajille ihan mitä tahansa puppua ja niin ne vaan toiveikkaana kyselee ja miettii miten esim mainittu kuopio vois liittyä aiheeseen. Yksi rakennus tulee kyllä mieleen.

        Voi kun sua harmittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sua harmittaa..

        Tarkennatko hieman, että mikä niin?😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko hieman, että mikä niin?😉

        Harmittaa se, kun huomasi, ettei ollutkaan luulemansa ihminen. Saa vielä monet kerrat luulla.


    • Anonyymi

      Jollain on peinimuotoinen psykkoosi ja suuruudenluulot itestään

      • Anonyymi

        Pienimuotoisena ihan tervettä.


      • Anonyymi

        Sinulla on varmaankin sellaisia suuruudenhulluja käsityksiä siitä, että olet täysin suvereeni nimeämään tämän ”jonkun” ja relssaat sitä kautta jotain hyvin yhteiskunnallisesti merkityksellistä tietokampanjaa tai vastaavaa😉


    • Anonyymi

      Minä olen seikkaillut paljon viime vuosina, etsin toisen tyyppistä suhdetta.

      • Anonyymi

        Onnea etsintään!


    • Anonyymi

      Tienraivaajat kulkevat omia polkujaan. Kukin tavallaan. Ja kaikki ihmiset eivät pidä muutoksista, siitä, että horjuva status quo muuttuu. Se aiheuttaa reaktioita, jotka eivät välttämättä ole positiivisia.
      Toinen asia on sitten se, miten se tehdään ja mihin pyritään...

      • Anonyymi

        Juuri näin! Jos tahtoo onnistua niin täytyy soveltaa vanhaa ja luoda paljon uutta. Paljon on asioita työn alla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Jos tahtoo onnistua niin täytyy soveltaa vanhaa ja luoda paljon uutta. Paljon on asioita työn alla...

        Surmaamisista en halua kuulla


      • Anonyymi

        ”Se aiheuttaa reaktioita, jotka eivät välttämättä ole positiivisia.” niin just esim täysin muusta asiayhteydestä irroitettuna- ei se mun vika oo kun teen mitä teen


      • Anonyymi

        ”Toinen asia on sitten se, miten se tehdään ja mihin pyritään...” juu, sehän on just näin, mutta siinäkin on vivahde-eroja, että voiko näitä ns mullistuksia tehdä maanittelemalla kissaa alas puusta vai onko käytettävä vesitykkiä. Riippuu puun sijainnista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surmaamisista en halua kuulla

        Ei ihmistä tarvitse surmata. Ei missään tilanteessa.


      • Anonyymi

        Teitä riittää tasapuolisesti, ettäs sen tiedätte!


    • Anonyymi

      Matka tuo tullessaan mitä tuo, mutta olenkon lopulta pelottavin, koska et puhu minulle. Minä tiedän pystyväni moniin asioihin kanssasi, mutta haluatko?

      • Anonyymi

        Voi vi**ulan väki näitä vastauksia


      • Anonyymi

        En tiedä.


    • Anonyymi

      No nyt kyllä vaikuttaa hieman liian JÄNNÄLTÄ. Kyllä maar vaan kaikkia mahdollisia riskejä täytyy välttää, mutta tsemppiä sulle kuitenkin nyt kovasti👍

      • Anonyymi

        Henkinen väkivalta pahempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen väkivalta pahempaa

        Onneksi en osaa


    • Anonyymi

      Tuollainen sepustus kuulostaa niin tutulta ennen pään leviämistä. " Olen niin tärkeä ja tärkeissä vaarallisissa jutuissa mukana." Kannattaa pitää suu supussa ja hankkia apua. Ei millään pahalla, mutta tollanen ei pääty hyvin.

      • Anonyymi

        Niin no, pääasia että nämä provot suoraan porvoosta ruokkii ihmisten mielikuvitusta jotta ne taas vuorostaan pääsee ruokkimaan trollia. Mikä ihana luonnon symbioosi


    • Anonyymi

      T-mies voi pitää fantasiansa itsellään. Otahan lääkkeet ja kohta helpottaa.

      • Anonyymi

        Sano nimellä vaan.


    • Anonyymi

      päästin pierun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe