Heräsin tähän ikävään, kuulostaa kolkolta.
Miten tähän saisi jotan järkeä, kunpa kohtaisin naisen joka olisi minua varten.
Ja toisinpäin minä olisin häntä varten.
Nainen missä olet?
Tulisit jo vastaan tätä miestä.
ikävä on naista
13
633
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä mä olen. :) Herätit näköjään minutkin.
- Anonyymi
Sori ei ollut tarkoitus.😔 itsekkäät ajatukset vain tulivat mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori ei ollut tarkoitus.😔 itsekkäät ajatukset vain tulivat mieleen.
Itsekkäät ajatukset?
- Anonyymi
Ikävä on sua.
- Anonyymi
Mies, tule nyt juttelemaan mun kanssa.
- Anonyymi
Aamuyön ikävään parhainta on halipusut vierihoidossa.
- Anonyymi
Mene aa-kerhoon. Siellä on kaltaisiasi.
- Anonyymi
Ensin herätät mut keskellä yötä, ja sitten et voi edes jutella mun kanssa. Olet sä kyllä hassu.
- Anonyymi
Täällä juttelu on todella hassua kun ei tiedä kuka kukin on.
Kyllä livenä juttelu olisi paljon parempi.
Ja tunteita nousisi pintaan.😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä juttelu on todella hassua kun ei tiedä kuka kukin on.
Kyllä livenä juttelu olisi paljon parempi.
Ja tunteita nousisi pintaan.😉No kyllähän sä nyt mut tunnistat. :) Voidaan jutella livenä heti kun haluat. Ja vähän voitais halata, mutta se ei ole pakollista jos et halua. Juttelukaan ei ole pakollista. Voidaan vaan tuijotella toisiamme silmiin, jos ei saada sanaa suusta.
- Anonyymi
Missäpäin asut ? Minkä ikäinen oot ?;
- Anonyymi
Mulla oli tänään mielessä Chisun " tuu mua vastaan"- kappale. Siihen sopii tää sun aloitus. Alkaako sun nimi M- kirjaimella? Jos oot se,jonka kanssa tapasin viimex 8.5,niin oot kyllä mielessäni ollut.
- Anonyymi
Siis eikö ikävän kohteesi ole saatavilla? Vai ikävöitkö vain yhdessä oloa jokin kanssa?
Jos vastaus on kyllä ensimmäiseen, niin älä luovuta hänen suhteen.
Jos vastaus on kyllä toiseen, niin malta mielesi. Älä tyydy vain johonkin sen vuoksi, että haluat suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14113260Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873704Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283010Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791420Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441412Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561363Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141234- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999