Yritän olla selvinpäin

Anonyymi

Ei kovin helppoa. Elämä on niin tylsää selvinpäin... Ehkä ei myöhemmin jos siihen tottuu.

25

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä Olen jo ollut yli vuorokauden juomatta. Mutta tuntuu tosi tylsältä. Katsotaan nyt kuinka pärjätään.

• Anonyymi

Älä sinä huoli, torstaina saat taas rahulia.

• Anonyymi

Mulle voi pistää vai pistänkö sittenkin sulle?

• Anonyymi

Sitten kun siihen tottuu, niin ei ole enää tylsää. Voit tehdä mitä vain, kunhan et juo. Ottaa oman aikansa, ennen kuin se parempi osuus voi kunnolla alkaa elämässäsi. Raittius vaatii elämän- ja ajatustapamuutoksia, ennen kuin se voi muuttua mielekkääksi. Että on oikeaa raittiutta eikä vain "hampaat irvessä" kuivilla oloa. Vanhasta alkoholistisesta ajatustavasta on luovuttava. Minun parasta aikaa elämässä oli joskus, kun sain vuosien raittiuden. Harmi etten sitä silloin osannut tarpeeksi arvostaa ja siksi sen menetinkin. Tsemppiä!

• Anonyymi

Aina voi yrittää uudestaan.

• Anonyymi

Joskus juon, ei ongelmaa. Kannattaa seurailla jokaisen. Itsellä ei riippuvuuksia, normisto poltan 3 - 10 tupakkaa päivässä riippuen. En juo edes joka viikko, kohtuuannoksia joskus juhliessa voi mennä useampi annos, joskus yksinään vetäsen viinipullon ja itken suruja varastosta pois. Viinaa en juo menee nuppi sekaisin. Olutta joskus mutta se turvottaa niin en useasti. Enemmän viinien ha makeiden juomien nauttija. Ennen kaikkea hadn alkoholista pientä nautintoa, niin kuin tupakastakin. Pieni stressihelpotus, en ole askin vetäjä, tulee huono olo ja oksettaa. Onneksi röökii siitä väistyy, näin kerrostalossa muutenkin turhan kiusallista. En ole myös ostoholisti, ostan jos tarttee ja haluun, välillä hemmottelen itseä ja muita. Aina syy, ja aina pärjään omilla tai pankin rahoilla. Business ja omistus vaatii joskus pankkia. Välillä arjenkriisit. Tarpeellista, hyvinkin, mutta vain rahaa.

• Anonyymi

Minä en edes kehtaa olla humalassa toisten ihmisolentojen ilmoilla ollenkaan.

• Anonyymi

Kyllä siinä ainakin 2 viikkoa menee, ennenkuin pahin viinahammas alkaa laantua. Että on se aikamoista kärsimystä, mutta on mahdollista päästä eroon.

• Anonyymi

Ratkesin. Olin raittiina melkein kaksi päivää. Se on enkka tälle vuodelle. Yritän seuraavalla kerralla, ehkä uudenvuoden jälkeen olla kolme päivää raittiina.

• Anonyymi

Et ole käynyt pohjalla. Vasta kun olet saavuttanut oman pohjasi, voit raitistua. Jokaisen ihmisen oma pohja löytyy sieltä, mitä alemmas ei halua mennä. Toisilla ei edes puliukko-/puliakkataso vaivaa vaan alkoholi maistuu. Surullista, koska elämää ei saa takaisin. Tsemppiä sinulle, toivottavasti saavutat raittiuden!

• Anonyymi

Tuossa ajassa ei voikaan olla vielä hyvä olo. Et ole vielä päässyt puhdistautumaan alkoholista eivätkä mielihyvähormonisi toimi kunnolla. Jos saisit pidennettyä hieman tuota aikaa, alkaisit jo itse huomaamaan hyviä vaikutuksia.

• Anonyymi

Öö… Ei. Pitää vain keksiä tekemistä, jotta olisi mukavaa. Tai juteltavaa.

Itse olen ollut koko elämäni selvinpäin. Hyvin menee

• Anonyymi

En käytä lainkaan. En kommentoi.

• Me alkoholistit, jotka olemme olleet kuivilla jo vuosikymmeniä, kaipaamme edelleen alkoholia, koska tiedämme, että se on PARAS lääke meitä kuivillakin kalvavaan ahdistuneisuuteen.

Meitä pitkäaikaisesti kuivilla olleita on vain 1 - 2 % alkoholisteista. Emme koskaan parane, eikä kuivillakaan olo ole nannaa.

• Anonyymi

Laskut ovat pahemmat

Voi aina vähentää

• Anonyymi kirjoitti:

Laskut ovat pahemmat

Voi aina vähentää

Ei KOSKAAN pitkäaikaisesti voi vähentää, ennen kuin hermosto on niin rappeutunut, että ei enää tarvitse entistä määrää. Silloin on jo myöhäistä. On tullut vakavia peruuttamattomia vaurioita.

• Anonyymi

Rumat ihmiset menkää kaljalle

• Anonyymi

Jep, lyhtypylväskin silmissä humalaisen näyttää enkelin kaltaiselta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos lyhennyksestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tuurilla menin ihastuun samanlaiseen kuin itse ,tämänkin suhteen.Kummankaan nuppi ei mene tarpeeksi sekasin jotta saisimne rohkeutta lähestyä toisiamme irl livenä.Kummanki kroppa krakaa enemmin eli jalat lähtee alta ja estot vaan pysyy!!Ärsyttää.

• Anonyymi

Yksinäisyyden tunne on siellä juomisen pohjalla, myös juominen on itsetuhoa miedoimmillaan, toisille kohtaloksi, ellet lopeta ajoissa, niin kehosi vastaa.
      Alkoholihan on mikroskooppisen pieniä uloste hippuja syntyveessään, oli juominki mikä tahansa.
      Yksinäisyyden tunne oli valloillaan puolen hehtaarin metässä, milloin homopöllö aloitti muinaisen lohtusävelen huhuilun, niin katkes jokasen muun runkkailut siihen ääneen, risto reippaan nuotiolla hetkeen yhteiseen....

Äärimmäisen mielipuolista, hyvin väkivaltaista, turvatonta illanjatkoa.

https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU

• Anonyymi

Mä oon ollut selvinpäin jo kaksikymmentäkaksipäivää, eikä tee mieli huikkaa ollengan!

t. Oolofi-1938

• Anonyymi

Minä itse juon puolet vähemmän mitä nämä tuumailijat itsenään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      63
      3776
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3159
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      81
      2381
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1620
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1388
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      92
      1242
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      40
      1172
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1011
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      1005
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe